خبرهای مربوط به شستشوی فرش خبرهای مربوط به شستشوی فرش .

خبرهای مربوط به شستشوی فرش

هر آنچه باید در رابطه با سپردن فرش به قالیشویی بدانید

هر آنچه باید در رابطه با سپردن فرش به قالیشویی بدانید

قالیشویی در سیدخندان

(اخبار رسمی): فرش، از وسایلی است که جایگاه خاصی در منازل دارد و تمیزی آن از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود.


هرآنچه باید در رابطه با سپردن فرش به قالیشویی بدانید
هر آنچه باید در رابطه با سپردن فرش به قالیشویی بدانید
در گذشته بیشتر افراد فرش‌ منزلشان را داخل حیاط یا روی پشت‌بام به روش سنتی می‌شستند اما چندسالی است که روش‌های صنعتی جایگزین روش سنتی شده، بنابراین شرکت‌های قالیشویی یکی از پرکاربردترین مشاغل خدماتی به حساب می‌آیند.

امروزه قالیشویی‌ها مجهز به نیروی انسانی حرفه‌ای، تجهیزات و ماشین‌آلات مدرن هستند، همچنین با استفاده از مواد شوینده مناسب، انواع فرش، مبلمان و... را به خوبی تمیز می‌کنند بدون اینکه آسیبی به بافت فرش وارد شود. حمل‌ونقل فرش‌ها یکی‌دیگر از مزایای شرکت‌های قالیشویی است که منجر به صرفه‌جویی در وقت مشتریان می‌شود. اما هنگام سپردن و تحویل گرفتن فرش به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

چرا باید از خدمات شرکت قالیشویی استفاده کنیم؟

امروزه اکثریت افراد شستشو فرش‌ منزلشان را به قالیشویی‌ها می‌سپارند، چراکه با مشکل کم بود فضا، وقت و همینطور کمبود آب مواجه هستیم. مزایای استفاده از خدمات قالیشویی‌ها عبارتند از:

کاهش هزینه‌های پرداختی (مانند قبض آب و هزینه جابجایی)
جلوگیری از اتلاف انرژی صرفه‌جویی در زمان (با توجه به شاغل بودن افراد)
فرش‌ها توسط نیروهای حرفه‌ای و به وسیله‌ تجهیزات مدرن تمیز می‌شوند.
جابجایی رایگان، ثبت سفارش به صورت آنلاین، تحویل و دریافت فرش در منزل و... از خدمات ویژه برترین شرکت‌های قالیشویی است.
برخی از قالیشویی‌ها خدمات ترمیم، تعمیر، ریشه‌بافی، رفع سوختگی و... را نیز تحت نظر نیروهای مجرب ارائه می‌دهند.
ضروری‌ترین موارد در سپردن فرش به قالیشویی

این سؤال برای بسیاری از افراد پیش می‌آید که قبل از تحویل فرش به قالیشویی، چه مواردی را باید در نظر بگیریم؟ برای رسیدن به پاسخ ادامه مطلب را مطالعه نمایید.

علاوه‌ بر موضوع فصل بهار و خانه‌ تکانی، احتمال دارد فرش‌ منزلتان براثر موارد دیگری چون لکه غذا، جوهر و... کثیف شوند. بنابراین استفاده از خدمات شرکت‌های قالیشویی، بهترین و مؤثرترین راه برای رفع هرگونه کثیفی و آلودگی از روی فرش‌ها است؛ اما گاهی اوقات با شندین تبلیغات زیاد توسط یک قالیشویی، تصمیم می‌گیرید فرش‌ها را به آن شرکت بسپارید بدون اینکه تحقیق کنید، در صورتی که این کار اشتباه است و امکان دارد فرش شما آسیب ببیند.

بنابراین برای پیشگیری از چنین اتفاقاتی هنگام تحویل فرش باید به موارد زیر دقت کنید:

در رابطه با سابقه، تجربه و اعتبار شرکت قالیشویی موردنظر تحقیق کنید.
با برقراری ارتباط (تلفنی یا حضوری) با شرکت قالیشویی، از هزینه‌ها مطلع شوید.
از آنجایی که فرش‌ها انواع مختلفی چون ابریشمی، دستباف و... دارند، قبل از سپردن فرش‌ها به قالیشویی، در رابطه با روند کارشان و مواد شوینده‌ای که استفاده می‌کنند، سؤال بپرسید.
در صورتی که فرش‌ها آسیب دیده و نیاز به ترمیم و تعمیر دارد، به نیروهای قالیشویی اطلاع دهید.
قبل از تحویل فرش‌ها را به خوبی جارو بزنید تا گردوخاک از روی آن پاک شود.
هنگام سپردن فرش به نیروهای شرکت قالیشویی، حتما فاکتور دریافت نمایید.
بسیاری از فرش‌ها به‌خاطر نوع بافت، تاروپود و نخ به کاررفته در تولید آن‌ها، قیمت بسیار بالایی دارند، بنابراین اگر شستشو آن‌ها به درستی انجام نشود، آسیب می‌بینند.
به همین‌خاطر هنگام انتخاب شرکت قالیشویی باید دقت کنید که شرکت موردنظر مجوز قانونی از اتحادیه قالیشویی داشته باشد.
پس از اینکه یک شرکت قالیشویی معتبر نظیر قالیشویی گل ابریشم به نشانی abrishamasl.com یا قالیشویی نوین به نشانی ghalishoienovin.com و قالیشویی ادیب به نشانی adibcarpet.com را انتخاب و فرش‌ها را تحویل دادید، حال هنگام گرفتن آن‌ها از قالیشویی چه مواردی را باید بررسی کنید؟ اگر در این زمینه هم اطلاعات کافی ندارید، این مقاله را تا انتها دنبال نمایید.

مهم‌ترین نکات هنگام دریافت فرش زمانی که فرش‌ها شسته و آماده تحویل شدند، از طرف شرکت قالیشویی به شما اطلاع می‌دهند تا آن‌ها را تحویل بگیرید.

هنگام تحویل فرش از قالیشویی باید چندین فاکتور را بررسی کنید:

از آنجایی که به دلیل حجم زیادی کاری یا خطای انسانی امکان جابجایی فرش‌ها وجود دارد، باید رسید و تحویل فرش‌ها مطابق باشند.
یکی از عوامل مؤثر در خراب شدن فرش، رطوبت است بنابراین هنگام دریافت فرش‌ها باید بررسی کنید که نم و رطوبت نداشته باشند.
امکان دارد به‌صورت ناخواسته و غیرعمد به دلیل خطای نیروها، فرش‌ها در قالیشویی آسیب ببیند، بنابراین لازم است هنگام تحویل آن‌ها را بررسی کنید.
هنگام تحویل فرش، مطمئن شوید هرگونه آلودگی و لکه تمیز شده است. در نهایت پس از دریافت و پهن کردن فرش، روی آن جاروبرقی بکشید.
چگونه یک شرکت قالیشویی خوب انتخاب کنیم؟

تاکنون شرکت‌های قالیشویی بسیاری تأسیس شده که هرکدام تبلیغات منحصربه‌فرد خود را دارند، بنابراین انتخاب یک قالیشویی خوب کار دشواری است. مهم‌ترین فاکتورهای انتخاب یک قالیشویی مناسب عبارتند از:

شرکت قالیشویی باید تحت نظر اتحادیه قالیشویی فعالیت کند. یعنی قبل از تحویل فرش باید از مجاز یا غیرمجاز بودن قالیشویی موردنظر مطلع شوید. برای مثال در فاکتورهایی که جمله "هرگونه خسارت برعهده مشتری است" وجود دارد، از غیرمجاز بودن مرکز قالیشویی اطلاع می‌دهد.
باید از تجهیزات و ماشین‌آلات شرکت قالیشویی موردنظر مطلع شوید.
تجهیزات مدرن به خوبی فرش‌ها را تمیز می‌کنند.
شرکت قالیشویی مناسب برای حمل‌ونقل فرش‌ها از نیروهای کاربلد و ماشین مناسب استفاده می‌کند.
یک قالیشویی مناسب باید بتواند در رابطه با روند کار خود به مشتریان توضیح دهد.
شرکت قالیشویی باید از نیروهای انسانی حرفه‌ای برخوردار باشد. شستشو پرده، مبل و... در محل از خدمات ویژه یک شرکت قالیشویی به حساب می‌آید.
هزینه شستشو، خدمات تعمیر و حمل‌‌ونقل باید زیرنظر اتحادیه قالیشویی باشد.
ارائه خدمات

همانطور که می‌دانید امروزه روش‌های سنتی منسوخ و روش‌های صنعتی جایگزین آن‌ها شده است. همچنین به دلیل آپارتمان‌نشینی اکثریت، مشغله‌های کاری فراوان و کمبود آب، مردم ترجیح می‌دهند کار شستشوی فرش منزلشان را به شرکت‌های قالیشویی بسپارند. تاکنون شرکت‌های بسیاری تأسیس شده و هرکدام تبلیغات ویژه‌ی خود را دارند بنابراین بسیاری از مردم برای انتخاب یک شرکت قالیشویی مناسب دچار سردرگمی می‌شوند.

از آنجایی فرش یک عنصر مهم در منازل ایرانی است باید یک شرکت قالیشویی معتبر و مجاز انتخاب نمایید تا به بهترین شکل ممکن فرش شما را تمیز و تحویل دهند.

ما در این مقاله سه قالیشویی معتبر و مجاز نظیر قالیشویی ابریشم اصل، قالیشویی ادیب و قالیشویی نوین را به شما معرفی کرده‌ایم که با مراجعه به قسمت تماس با ما وبسایت‌ این شرکت می‌توانید اطلاعات بیشتری از آنها به دست بیاورید. هریک از این قالیشویی‌ها می‌توانند بهترین خدمات را به شما ارائه کنند.

گل فروشی شهرک غرب

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۵۸:۲۲ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

آیا تجهیزات به کار رفته در یک قالیشویی در شستن فرش‌ها اهمیت دارد؟

آیا تجهیزات به کار رفته در یک قالیشویی در شستن فرش‌ها اهمیت دارد؟

قالیشویی شرق تهران

(اخبار رسمی): حتما به یاد دارید که در سال‌های گذشته چطور فرش‌ها به صورت دستی شسته می‌شدند! کاری سخت و دشوار که اغلب افراد حداقل سالی یکبار مجبور به انجام آن بودند. چرا که فرش‌ها دائما مورد استفاده قرار گرفته و کثیف می‌شدند و چاره‌ای جز شستن دستی آن‌ها وجود نداشت.


آیا تجهیزات به کار رفته در یک قالیشویی در شستن فرش‌ها اهمیت دارد؟
صرف هزینه و زمان طولانی از یک طرف و سنگینی فرش‌های شسته شده از سوی دیگر، شستشوی فرش را به یک معضل جدی تبدیل کرده بود.

گاهی در پایان کار و تحمل جابه‌جایی‌های سنگین، فرش به طور کامل تمیز نشده و حتی دچار آسیب نیز می‌شد. خوشبختانه چند سالی است که قالیشویی‌های معتبری روی کار آمده‌اند که فرش‌، قالی و موکت شما را در سریع‌ترین و بهترین حالت ممکن شستشو می‌دهند. این مراکز با کمک تجهیزات و دستگاه‌های پیشرفته، آسیب‌های وارده را به حداقل می‌رسانند.

اما همواره این سوال مطرح است که به چه اعتباری باید فرش‌های ماشینی و دستباف خود را به قالیشویی بسپاریم؟ دستگاه‌های این مراکز چطور فرش را می‌شویند که آسیبی به آن وارد نشود؟ آیا تجهیزات قالیشویی‌ها در کیفیت نهایی کار آن‌ها دخیل است؟

با ماه همراه باشید تا به این سوالات متداول پاسخ دهیم.

انواع دستگاه‌های قالیشویی

همان‌طور که اشاره کردیم، قالیشویی‌ها به کمک تجهیزات و دستگاه‌های خود، فرش‌ها به بهترین نحوه ممکن شستشو می‌دهند. در واقع، کیفیت و عملکرد یک قالیشویی ارتباط مستقیمی با تجهیزات مورد استفاده آن دارد. دستگاه‌های به روزتر، از تکنولوژی بالاتری برخوردار بوده و آسیب کمتری را به فرش وارد می‌کنند.

به طور کلی، قالیشویی‌ها از دو نوع دستگاه برای مراکز خود بهره می‌برند. دستگاه‌های قالیشویی دستی و اتوماتیک. هر کدام از این دستگاه‌ها به منظور خاصی و برای حجم مشخصی از فرش ساخته شده‌اند. در هر حال، هر دوی این تجهیزات فرآیند شستشویی فرش را تسهیل کرده و آن را اصولی‌تر انجام می‌دهند.

شاید اهمیت این تجهیرات و دستگاه‌ها برای شستشوی فرش‌های ماشینی یا موکت محسوس نباشد. اما در مورد فرش‌های نفیس دستباف و ابریشمی، اوضاع کمی تفاوت دارد. این نوع از فرش‌ها به شدت به دمای آب، مواد شوینده و برس‌های شستشو حساس بوده و باید توسط یک قالیشویی معتبر و با کمک تجهیرات جدید و مناسب شسته شوند.

در ادامه انواع دستگاه‌های قالیشویی را به طور مفصل توضیح خواهیم داد.

دستگاه قالیشویی دستی

دستگاه‌های دستی، اغلب در قالیشویی‌های کوچک یا مصارف خانگی کاربرد دارند. شرکت‌های نظافتی که نیروهای کاری را به منازل می‌فرستند نیز از این دستگاه‌ها برای شستن فرش‌های دستباف کمک می‌گیرند. تجهیزات دستی، فرش را با برس‌ها مناسب و حجم معینی از مواد شوینده شستشو داده و فرآیندی اصولی را رقم می‌زنند.

دستگاه‌های قالیشویی دستی، قابلیت‌های فراوانی دارند. آن‌ها ابتدا با مکش پرقدرت خود، گردوغبار موجود در اعماق فرش را به سطح آن آورده و در نهایت خارج می‌کنند. سپس مواد شوینده را به اعماق و سطح فرش تزریق کرده و شستشو آغاز می‌شود. شما می‌توانید فشار آب و میزان مواد شوینده را در این دستگاه‌ها بر اساس نیاز فرش خود تنظیم نمایید.

در مرحله‌ آخر و پس از شستشو، دستگاه فرش‌ها را آبگیری کرده و خشک می‌کند. مرحله‌ خشک کردن مهم‌ترین مرحله‌ی شستن فرش‌ها است. چرا که اگر رطوبتی روی فرش باقی بماند، باعث پوسیدگی آن خواهد شد. اما نگران نباشید، دستگاه‌های دستی به طور کامل رطوبت موجود را گرفته و فرشی خشک به شما تحویل خواهند داد.

دستگاه قالیشویی اتوماتیک

دستگاه‌های اتوماتیک همان‌طور که از نامشان مشخص است، کمترین نیاز را به نیروی انسانی دارند. در این دستگاه‌ها تمامی مراحل شستشوی فرش، توسط خود دستگاه انجام شده و در نتیجه کمترین میزان هدر رفت آب را دارد. همچنین به علت ماشینی بوده فرآیند، سرعت شستن فرش‌ها به شدت بالا رفته و کارها سریع‌تر انجام می‌شوند.

این دستگاه‌ها دارای چندین فرشه‌ مناسب بوده که می‌توانند تمامی فرش‌های ماشینی و دستباف را شستشو دهند. در تجهیزات اتوماتیک نیز فرآیند شستشوی فرش‌ها با گردو غبارگیری آغاز شده و سپس شستن فرش آغاز می‌شود. در نهایت نیز فرش شسته شده به گرمخانه برده می‌شود تا رطوبت خود را از دست داده و خشک شود. کارخانه‌های قالیشویی مجهز به دستگاه‌های اتوماتیک می‌توانند هر نوع فرش با هر سایز و تراکمی را شستشو دهند.

دستگاه‌های اتوماتیک خود به انواع میزی، ریلی و دیسکی تقسیم می‌شوند. همچنین تجهیزاتی نظیر دستگاه قالیشویی ثابت، دستگاه آبگیر لوله‌ای، دستگاه شلاق زن، دستگاه گردوخاک گیر فرش، دستگاه پولیشر، دستگاه جابه‌جاکننده فرش و دستگاه فرچه دو موتوره را دارا هستند.

امروزه بسیاری از قالیشویی‌های معتبر نظیر قالیشویی ابریشم اصل به نشانی abrishamasl.com، قالیشویی ادیب به نشانی adibcarpet.com و قالیشویی نوین به نشانی ghalishoienovin.com از دستگاه‌های اتوماتیک برای شستشوی فرش‌ها استفاده می‌کنند. این موضوع باعث شده تا قالی و قالیچه‌های شما با کمترین آسیب شسته شود.

دستگاه قالیشویی میزی

تجهیزات در دستگاه‌های قالیشویی میزی، به صورت قابت قرار گرفته‌اند. فرش‌ها در ابتدا خیس شده و سپس توسط نوار نقاله به زیر برس‌ها و فرچه‌های دستگاه فرستاده می‌شوند. در این مرحله عملیات شستشو توسط مواد شوینده روی فرش آغاز می‌شود. در نهایت پس از شستشوی فرش، نوارهای نقاله فرش را به زیر فشار زیاد آب می‌برند تا آبگیری انجام شود. در نهایت نیز فرش لوله شده و برای خشک شدن آماده می‌شود.

دستگاه قالیشویی ریلی

دستگاه‌های ریلی سرعت عمل بسیار زیادی را برای شرکت‌های قالیشویی فراهم می‌کنند. فرآیند شستشوی فرش‌ها توسط این دستگاه تفاوتی با دستگاه رو میزی ندارد. تنها سرعت انجام مراحل بسیار بیشتر است. دستگاه‌های قالیشویی ریلی می‌توانند در کمتر از 10 ساعت حدود 500 فرش را بشویند.

دستگاه قالیشویی دیسکی

دستگاه‌های دیسکی برای مصارف خاص ساخته می‌شوند. این دستگاه می‌تواند فرش‌های بالای 100 متر با شستشو دهد. تنها باید پرسنل قالیشویی فرش را درون دستگاه قرار دهد تا پس از شستشو و آبکشی، به صورت لوله‌ای از آن خارج شود.

ارائه خدمات

متاسفانه شستشوی دستی فرش آسیب‌های زیادی را به آن وارد می‌کند. اغلب افراد از ابزار و مواد شوینده‌ مناسب فرش خود استفاده نمی‌کنند. از طرفی جابه‌جایی فرش‌های خیس نیز به شدت سخت بوده و ممکن است سلامت افراد را به خطر بیاندازد. یک راه مطمئن برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی، کمک گرفتن از یک قالیشویی معتبر نظیر قالیشویی ابریشم اصل، قالیشویی نوین و قالیشویی ادیب است، برای اطلاعات بیشتر درباره این شرکت می‌توانید به قسمت درباره ما وبسایت آنها مراجعه کنید.

قالیشویی‌های حرفه‌ای از تجهیزات و ماشین آلات به روز و استانداردی استفاده می‌کنند که برای شستشوی فرش ساخته شده‌اند. در حقیقت کارایی و عملکرد یک قالیشویی به تجهیزات و دستگاه‌های مورد استفاده آن بستگی دارد.

پیشنهاد می‌کنیم شما نیز برای شستشوی فرش‌های ماشینی، دستباف و ابریشمی خود به قالیشویی‌هایی با تجهیزات مناسب و به‌روز مراجعه کنید.

بهترین متخصص کولپوسکوپی تهران

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۰۰:۱۵ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

فاکتور‌های مهم قالیشویی حرفه‌ای

فاکتور‌های مهم قالیشویی حرفه‌ای

قالیشویی مخصوص فرش ابریشم

صراط نیوز

فرش‌ها و مبل‌ها از جمله لوازمی هستند که در منازل هم بسیار کاربردی هستند و هم جز لوازم زینتی محسوب می‌شوند چرا که در برخی منازل از فرش‌های دستبافت و ابریشمی و حتی عیتقه‌ای و کهنه استفاده می‌شود که این فرش‌ها هم ارزش مالی دارند و هم ارزش معنوی و در صورت آلوده و کثیف شدنشان لازم است که به قالیشویی‌ها برده شوند چرا که این فرش‌ها جهت شست و شو نیازمند دستگاه‌های مجهز و البته از همه مهم‌تر مواد شوینده‌ی مخصوص می‌باشند که تنها در قالیشویی‌ها موجود می‌باشد.

در قدیم با توجه به نبود امکانات جهت شست و شو فرش ها، با هر جنس و مدلی در منازل توسط افراد خانه شسته می‌شد که تنها با یک مواد شوینده بود و این موضوع باعث می‌شد که فرش‌ها در طول سال‌ها یا با پوسیدگی و پارگی مواجه شوند و یا ظاهری کهنه‌تر به خود می‌گرفتند که با گذر زمان و به روز شدن دستگاه‌ها این کار به صورت حرفه‌ای در قالیشویی‌ها انجام می‌شود.

فرش‌ها در صورت آلوده شدن به مدت طولانی به هر دلیلی، گرد و غبار و آلودگی می‌تواند تا عمق فرش نفوذ کند و فرش را با آسیب رو به رو کند که این آسیب می‌تواند هم به صورت سطحی و هم عمقی باشد و اجزای داخلی را که مربوط به تار و پود فرش می‌شود درگیر کند. به همین دلیل لازم است که در قالیشویی‌ها و مراکز مخصوص به صورت تخصصی شسته و خشک شوند که این موضوع باید هر چند وقت یکبار انجام شود تا از ایجاد اسیب‌های ناگوار برای فرش‌ها جلوگیری شود.

برای تشخیص معتبر بودن قالیشویی فاکتور‌های مهمی وجود دارد که این فاکتور می‌تواند در خصوص:

۱- آگاهی از محل شست و شوی فرش‌ها که در چه مکانی این کار انجام می‌شود.

۲- چه دستگاه‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرد

۳- چه مواد شوینده‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد

۴- اینکه با چه ابزار الات مجهز و روش‌ها و تکنیک‌های جدیدی کار شست و شو انجام شود. چرا که فرش‌ها دارای بافت حساس و جنس‌های مختلفی هستند و با وجود دستگاه‌های مجهز در بالا‌ترین کیفیت خدمات رسانی شود.

۵- فاکتور مهم بعدی در خصوص داشتن پروانه کسب و کار است که شرکت قالیشویی باید جزو اتحادیه‌ی صنف قالیشوییان باشد و هم چنین سابقه‌ی درخشانی را در کارنامه‌ی کاری خود ثبت کرده باشند، زیرا قالیشویی با سابقه‌ی کار می‌تواند کار را با تخصص بیش تری انجام دهند.

۶- مورد بعدی ارائه‌ی گارانتی و ضمانت نامه به مشتریان است که با انجام این کار اعتماد مشتریان نسبت به آن قالیشویی بیش‌تر جذب می‌شود و مشتریان با اطمینان بیش تری فرش‌ها و مبلمان را به این مراکز می‌سپارند و از خدماتشان استفاده می‌کنند.

۷- مورد مهم دیگر ارائه‌ی فاکتور جهت نوشتن انواع خدمات و هم چنین ذکر تمام هزینه‌ها است که باید به مشتری ارائه شود و با توجه به همان فاکتور کار انجام و هزینه‌ها دریافت شود.

همه‌ی این موارد ازجمله فاکتور‌های مهمی است که قالیشویی‌های معتبر و حرفه ای، این موارد را دارا می‌باشند و در هنگام انتخاب قالیشویی باید حتما به این موارد توجه شود تا با اطمینان خاطر از خدمات این قالیشویی‌ها استفاده کرد.

معیار انتخاب قالیشویی معتبر

قالیشویی معتبر قالیشویی است که تمام فاکتور های مهم در این زمینه را دارا باشد و با به کار گیری روش های جدید و تکنیک های به روز و البته از همه مهم تر تجهیزات کامل و امروزی در زمینه ی شست و شوی فرش و حتی مبلمان و البته که سایر خدمات مرتبط فعالیت کند و هم چنین دارای نیروی انسانی کاملا مجرب و حرفه ای در قالیشویی خود باشند که فرش ها در بالا ترین کیفیت شسته شوند و خشک شوند و به صورت تمیز و مرتب و لول شده به مشتریان تحویل دهند. با توجه به حساس بودن جنس فرش ها نسبت به گذشته کار شست و شو هم باید با دقت بیش تری صورت بگیرد و لازم است که نیروی انسانی متخصصی هم وجود داشته باشد که بر روی کار نظارت کامل را داشته باشد که تمام این موارد در قالیشویی های معتبر از جمله قالیشویی در پرند وجود دارد. مورد بعدی در خصوص قالیشویی معتبر این است که در تمام زمینه های مربوط به فرش و قالی و حتی مبلمان تخصص کامل را داشته باشد و از مواد شوینده کاملا مخصوصی در خصوص این کار استفاده کنند تا کار با آسیب رو به رو نشود. یکی دیگر از ملاک هایی که قالیشویی های معتبر از آن برخوردار هستند اتوماتیک بودنشان است که این اتوماتیک بودن می تواند از اتلاف انرژی و هدر رفتن آب جلوگیری کند و این موضوع می تواند بسیار مهم باشد و حتی در هزینه ها هم صرفه جویی کند که در تمام قالیشویی های معتبر این مورد موجود می باشد. موارد ذکر شده از جمله معیار هایی هستند که در قالیشویی های معتبر وجود داشته و کار شست و شو و سایر خدمات به نحوه احسن انجام می شود.

فاکتور‌های مهم قالیشویی حرفه‌ای

نکات مهم در قالیشویی خوب

قالیشویی خوب قالیشویی است که یک سری نکات را در خصوص خدماتی که ارائه می‌دهد رعایت می‌کند که این نکات شامل:

۱- نحوه‌ی شست و شوی فرش‌ها که این مورد در قالیشویی‌ها بسیار پر اهمیت می‌باشند چرا که فرش‌های مشتریانی که به مراکز قالیشویی تحویل می‌دهند در جنس‌های مختلفی هستند که یا دستبافت هستند و یا ماشینی و ابریشمی و حتی در برخی مواقع هم فرش‌های عتیقه‌ای و موزه‌ای به این مراکز سپرده می‌شود و مسلم است که شست وشوی هر کدام با هم متفاوت بوده و حساس بودن بافت هر کدام با هم تفاوت‌هایی دارد که این مورد در قالیشویی‌ها به صورت تخصصی تشخیص داده می‌شود و مواد شوینده مخصوصی هم مطابق جنس هر کدام مورد استفاده قرار می‌گیرد که این موارد در خصوص شست و شو اگر رعایت شود کار در بالاترین کیفیت به اتمام می‌رسد.

۲- مورد دوم در خصوص خشک کردن است که هم در رابطه با فرش‌ها انجام می‌شود و هم مبل‌ها و این خشک کردن باید توسط دستگاه‌های مجهز و هم چنین با رعایت نکات انجام شود چرا که اگر فرش‌ها کامل خشک نشوند در هنگام لول کردن و تحویل به مشتریان بویی نامطبوع به خود گرفته و آزاردهنده هستند و هم چنین این مورد در خصوص مبلمان هم صدق می‌کند و نکته‌ی مهم دیگر در رابطه با مبل‌ها خشک کردنشان به حد کافی است چرا که اگر مبلمان بیش از اندازه خشک شوند مبل تمام رطوبت خود را از دست می‌دهد و اصطلاحا با خشکی مبل مواجه می‌شود که در مدت زمان کوتاهی دیگر قابل استفاده نخواهد بود و رعایت این نکته‌ی کلیدی حائز اهمیت می‌باشد.

۳- نکته‌ی سوم در خصوص خدماتی است که ارائه می‌دهند که در زمینه‌ی انجام انواع تعمیرات و رفوگری مرتبط با فرش‌ها و مبلمان است که قالیشویی خوب در تمام این زمینه‌های تعمیراتی از ابزار آلات مجهز و مدرن و تکنیک‌های مدرن استفاده می‌کند و هم چنین نیروی انسانی متخصص هم در این زمینه نقش بسیار مهمی را دارند و باید تخصص کامل در خصوص انجام انواع خدمات رفوگری، شیرازه دوزی، چرم دوزی و... و هم چنین انواع خدمات تعمیرات مبلمان را دارا باشند تا فرش‌ها و مبل‌های آسیب دیده به حالت اولیه خود باز گردند و کاملا سالم به مشتریان تحویل داده شود.

فاکتور‌های مهم قالیشویی حرفه‌ای


ویژگی قالیشویی حرفه‌ای

دلیل با کیفیت بودن قالیشویی‌های حرفه‌ای ویژگی‌هایی است که ارائه می‌دهند که ویژگی‌ها شامل:

۱- کاملا مجهز و اتوماتیک بودن قالیشویی می‌باشد و نیروی انسانی تخصصی که در قالیشویی مشغول به فعالیت می‌باشند

۲- از دیگر ویژگی‌هایی که این قالیشویی‌های حرفه‌ای دارا می‌باشند مواد شوینده‌هایی است که مورد استفاده قرار می‌دهد چرا که مواد شوینده‌های این قالیشویی مخصوص بوده و هم چنین از نرم کننده‌های مخصوصی هم جهت نرم کردن فرش‌ها استفاده می‌کنند که این نرم کننده‌ها مخصوص خود فرش هستند و اصلا اسیبی به تار و پود فرش‌ها وارد نمی‌کنند بلکه آن‌ها را نرم کرده و از شکستگی مبل‌ها جلوگیری می‌شود البته لازم به ذکر است که این نرم کننده‌های مصرفی علاوه بر مواد شوینده‌های اصلی استفاده می‌شوند و اصلا جایگزین آن‌ها نمی‌باشند.

۳- ویژگی دیگری که در خصوص قالیشویی‌های حرفه‌ای وجود دارد پرسنل است که از کادری مجرب و حرفه‌ای برخوردار است که در تمام زمینه‌های مرتبط با فرش و حتی مبلمان آشنایی کامل را دارند و این موضوع بسیار مهم است چرا که بدون کادر متخصص کار به درستی صورت نمی‌گیرد و با مشکل رو به رو می‌شود.

۴- مورد بعدی از ویژگی حمل و نقل زمان تحویل است که در کوتاه‌ترین زمان فرش‌ها و مبلمان را به مشتریان تحویل می‌دهند و در تمام ایام هفته هم تمامی خدمات خود را به مشتریان سطح شهر ارائه می‌دهند.

نکات مهم شست و شوی فرش در قالیشویی

برای شست و شوی انواع فرش‌ها با هر جنسی که هستند نکاتی در قالیشویی‌های معتبر باید رعایت می‌شود که این نکات در واقع همان مراحل شست و شو هستند که به ترتیب انجام شدنشان مهم می‌باشد. مراحل شست و شو شامل:

۱- در وهله‌ی اول تمیز کردن فرش‌ها توسط جارو و خارج کردن اجسام خارجی از فرش‌ها است تا کار شست و شو تمیز‌تر و همین طور سریع‌تر انجام شود که اجسام خارجی می‌تواند مو و زباله‌های کوچک نیز باشد.

۲- مرحله دوم تشخیص جنس فرش جهت به کار بردن مواد شوینده‌ی مخصوص همان فرش است که این مرحله برای انجام کار شست و شو بسیار مهم می‌باشد چرا که در صورت بروز خطا، فرش با آسیبی جدی رو به رو می‌شود و در این زمینه از نیروی انسانی متخصص استفاده می‌شود.

۳- مرحله‌ی سوم انجام کار شست و شو توسط دستگاه‌های مخصوص و مواد شوینده‌ی مخصوص است و البته نظارت کادر مجرب برای با کیفیت انجام شدن کار می‌باشد.

۴- مرحله‌ی چهارم کار‌های پس از شست و شو است که مرتبط به خشک کردن فرش‌ها می‌باشد و سپس لول کردن و تحویل به مشتریان است.

فیزیوتراپی پاسداران

 

 

فاکتور‌های مهم قالیشویی حرفه‌ای

قالیشویی مخصوص فرش ابریشم

صراط نیوز

فرش‌ها و مبل‌ها از جمله لوازمی هستند که در منازل هم بسیار کاربردی هستند و هم جز لوازم زینتی محسوب می‌شوند چرا که در برخی منازل از فرش‌های دستبافت و ابریشمی و حتی عیتقه‌ای و کهنه استفاده می‌شود که این فرش‌ها هم ارزش مالی دارند و هم ارزش معنوی و در صورت آلوده و کثیف شدنشان لازم است که به قالیشویی‌ها برده شوند چرا که این فرش‌ها جهت شست و شو نیازمند دستگاه‌های مجهز و البته از همه مهم‌تر مواد شوینده‌ی مخصوص می‌باشند که تنها در قالیشویی‌ها موجود می‌باشد.

در قدیم با توجه به نبود امکانات جهت شست و شو فرش ها، با هر جنس و مدلی در منازل توسط افراد خانه شسته می‌شد که تنها با یک مواد شوینده بود و این موضوع باعث می‌شد که فرش‌ها در طول سال‌ها یا با پوسیدگی و پارگی مواجه شوند و یا ظاهری کهنه‌تر به خود می‌گرفتند که با گذر زمان و به روز شدن دستگاه‌ها این کار به صورت حرفه‌ای در قالیشویی‌ها انجام می‌شود.

فرش‌ها در صورت آلوده شدن به مدت طولانی به هر دلیلی، گرد و غبار و آلودگی می‌تواند تا عمق فرش نفوذ کند و فرش را با آسیب رو به رو کند که این آسیب می‌تواند هم به صورت سطحی و هم عمقی باشد و اجزای داخلی را که مربوط به تار و پود فرش می‌شود درگیر کند. به همین دلیل لازم است که در قالیشویی‌ها و مراکز مخصوص به صورت تخصصی شسته و خشک شوند که این موضوع باید هر چند وقت یکبار انجام شود تا از ایجاد اسیب‌های ناگوار برای فرش‌ها جلوگیری شود.

برای تشخیص معتبر بودن قالیشویی فاکتور‌های مهمی وجود دارد که این فاکتور می‌تواند در خصوص:

۱- آگاهی از محل شست و شوی فرش‌ها که در چه مکانی این کار انجام می‌شود.

۲- چه دستگاه‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرد

۳- چه مواد شوینده‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد

۴- اینکه با چه ابزار الات مجهز و روش‌ها و تکنیک‌های جدیدی کار شست و شو انجام شود. چرا که فرش‌ها دارای بافت حساس و جنس‌های مختلفی هستند و با وجود دستگاه‌های مجهز در بالا‌ترین کیفیت خدمات رسانی شود.

۵- فاکتور مهم بعدی در خصوص داشتن پروانه کسب و کار است که شرکت قالیشویی باید جزو اتحادیه‌ی صنف قالیشوییان باشد و هم چنین سابقه‌ی درخشانی را در کارنامه‌ی کاری خود ثبت کرده باشند، زیرا قالیشویی با سابقه‌ی کار می‌تواند کار را با تخصص بیش تری انجام دهند.

۶- مورد بعدی ارائه‌ی گارانتی و ضمانت نامه به مشتریان است که با انجام این کار اعتماد مشتریان نسبت به آن قالیشویی بیش‌تر جذب می‌شود و مشتریان با اطمینان بیش تری فرش‌ها و مبلمان را به این مراکز می‌سپارند و از خدماتشان استفاده می‌کنند.

۷- مورد مهم دیگر ارائه‌ی فاکتور جهت نوشتن انواع خدمات و هم چنین ذکر تمام هزینه‌ها است که باید به مشتری ارائه شود و با توجه به همان فاکتور کار انجام و هزینه‌ها دریافت شود.

همه‌ی این موارد ازجمله فاکتور‌های مهمی است که قالیشویی‌های معتبر و حرفه ای، این موارد را دارا می‌باشند و در هنگام انتخاب قالیشویی باید حتما به این موارد توجه شود تا با اطمینان خاطر از خدمات این قالیشویی‌ها استفاده کرد.

معیار انتخاب قالیشویی معتبر

قالیشویی معتبر قالیشویی است که تمام فاکتور های مهم در این زمینه را دارا باشد و با به کار گیری روش های جدید و تکنیک های به روز و البته از همه مهم تر تجهیزات کامل و امروزی در زمینه ی شست و شوی فرش و حتی مبلمان و البته که سایر خدمات مرتبط فعالیت کند و هم چنین دارای نیروی انسانی کاملا مجرب و حرفه ای در قالیشویی خود باشند که فرش ها در بالا ترین کیفیت شسته شوند و خشک شوند و به صورت تمیز و مرتب و لول شده به مشتریان تحویل دهند. با توجه به حساس بودن جنس فرش ها نسبت به گذشته کار شست و شو هم باید با دقت بیش تری صورت بگیرد و لازم است که نیروی انسانی متخصصی هم وجود داشته باشد که بر روی کار نظارت کامل را داشته باشد که تمام این موارد در قالیشویی های معتبر از جمله قالیشویی در پرند وجود دارد. مورد بعدی در خصوص قالیشویی معتبر این است که در تمام زمینه های مربوط به فرش و قالی و حتی مبلمان تخصص کامل را داشته باشد و از مواد شوینده کاملا مخصوصی در خصوص این کار استفاده کنند تا کار با آسیب رو به رو نشود. یکی دیگر از ملاک هایی که قالیشویی های معتبر از آن برخوردار هستند اتوماتیک بودنشان است که این اتوماتیک بودن می تواند از اتلاف انرژی و هدر رفتن آب جلوگیری کند و این موضوع می تواند بسیار مهم باشد و حتی در هزینه ها هم صرفه جویی کند که در تمام قالیشویی های معتبر این مورد موجود می باشد. موارد ذکر شده از جمله معیار هایی هستند که در قالیشویی های معتبر وجود داشته و کار شست و شو و سایر خدمات به نحوه احسن انجام می شود.

فاکتور‌های مهم قالیشویی حرفه‌ای

نکات مهم در قالیشویی خوب

قالیشویی خوب قالیشویی است که یک سری نکات را در خصوص خدماتی که ارائه می‌دهد رعایت می‌کند که این نکات شامل:

۱- نحوه‌ی شست و شوی فرش‌ها که این مورد در قالیشویی‌ها بسیار پر اهمیت می‌باشند چرا که فرش‌های مشتریانی که به مراکز قالیشویی تحویل می‌دهند در جنس‌های مختلفی هستند که یا دستبافت هستند و یا ماشینی و ابریشمی و حتی در برخی مواقع هم فرش‌های عتیقه‌ای و موزه‌ای به این مراکز سپرده می‌شود و مسلم است که شست وشوی هر کدام با هم متفاوت بوده و حساس بودن بافت هر کدام با هم تفاوت‌هایی دارد که این مورد در قالیشویی‌ها به صورت تخصصی تشخیص داده می‌شود و مواد شوینده مخصوصی هم مطابق جنس هر کدام مورد استفاده قرار می‌گیرد که این موارد در خصوص شست و شو اگر رعایت شود کار در بالاترین کیفیت به اتمام می‌رسد.

۲- مورد دوم در خصوص خشک کردن است که هم در رابطه با فرش‌ها انجام می‌شود و هم مبل‌ها و این خشک کردن باید توسط دستگاه‌های مجهز و هم چنین با رعایت نکات انجام شود چرا که اگر فرش‌ها کامل خشک نشوند در هنگام لول کردن و تحویل به مشتریان بویی نامطبوع به خود گرفته و آزاردهنده هستند و هم چنین این مورد در خصوص مبلمان هم صدق می‌کند و نکته‌ی مهم دیگر در رابطه با مبل‌ها خشک کردنشان به حد کافی است چرا که اگر مبلمان بیش از اندازه خشک شوند مبل تمام رطوبت خود را از دست می‌دهد و اصطلاحا با خشکی مبل مواجه می‌شود که در مدت زمان کوتاهی دیگر قابل استفاده نخواهد بود و رعایت این نکته‌ی کلیدی حائز اهمیت می‌باشد.

۳- نکته‌ی سوم در خصوص خدماتی است که ارائه می‌دهند که در زمینه‌ی انجام انواع تعمیرات و رفوگری مرتبط با فرش‌ها و مبلمان است که قالیشویی خوب در تمام این زمینه‌های تعمیراتی از ابزار آلات مجهز و مدرن و تکنیک‌های مدرن استفاده می‌کند و هم چنین نیروی انسانی متخصص هم در این زمینه نقش بسیار مهمی را دارند و باید تخصص کامل در خصوص انجام انواع خدمات رفوگری، شیرازه دوزی، چرم دوزی و... و هم چنین انواع خدمات تعمیرات مبلمان را دارا باشند تا فرش‌ها و مبل‌های آسیب دیده به حالت اولیه خود باز گردند و کاملا سالم به مشتریان تحویل داده شود.

فاکتور‌های مهم قالیشویی حرفه‌ای


ویژگی قالیشویی حرفه‌ای

دلیل با کیفیت بودن قالیشویی‌های حرفه‌ای ویژگی‌هایی است که ارائه می‌دهند که ویژگی‌ها شامل:

۱- کاملا مجهز و اتوماتیک بودن قالیشویی می‌باشد و نیروی انسانی تخصصی که در قالیشویی مشغول به فعالیت می‌باشند

۲- از دیگر ویژگی‌هایی که این قالیشویی‌های حرفه‌ای دارا می‌باشند مواد شوینده‌هایی است که مورد استفاده قرار می‌دهد چرا که مواد شوینده‌های این قالیشویی مخصوص بوده و هم چنین از نرم کننده‌های مخصوصی هم جهت نرم کردن فرش‌ها استفاده می‌کنند که این نرم کننده‌ها مخصوص خود فرش هستند و اصلا اسیبی به تار و پود فرش‌ها وارد نمی‌کنند بلکه آن‌ها را نرم کرده و از شکستگی مبل‌ها جلوگیری می‌شود البته لازم به ذکر است که این نرم کننده‌های مصرفی علاوه بر مواد شوینده‌های اصلی استفاده می‌شوند و اصلا جایگزین آن‌ها نمی‌باشند.

۳- ویژگی دیگری که در خصوص قالیشویی‌های حرفه‌ای وجود دارد پرسنل است که از کادری مجرب و حرفه‌ای برخوردار است که در تمام زمینه‌های مرتبط با فرش و حتی مبلمان آشنایی کامل را دارند و این موضوع بسیار مهم است چرا که بدون کادر متخصص کار به درستی صورت نمی‌گیرد و با مشکل رو به رو می‌شود.

۴- مورد بعدی از ویژگی حمل و نقل زمان تحویل است که در کوتاه‌ترین زمان فرش‌ها و مبلمان را به مشتریان تحویل می‌دهند و در تمام ایام هفته هم تمامی خدمات خود را به مشتریان سطح شهر ارائه می‌دهند.

نکات مهم شست و شوی فرش در قالیشویی

برای شست و شوی انواع فرش‌ها با هر جنسی که هستند نکاتی در قالیشویی‌های معتبر باید رعایت می‌شود که این نکات در واقع همان مراحل شست و شو هستند که به ترتیب انجام شدنشان مهم می‌باشد. مراحل شست و شو شامل:

۱- در وهله‌ی اول تمیز کردن فرش‌ها توسط جارو و خارج کردن اجسام خارجی از فرش‌ها است تا کار شست و شو تمیز‌تر و همین طور سریع‌تر انجام شود که اجسام خارجی می‌تواند مو و زباله‌های کوچک نیز باشد.

۲- مرحله دوم تشخیص جنس فرش جهت به کار بردن مواد شوینده‌ی مخصوص همان فرش است که این مرحله برای انجام کار شست و شو بسیار مهم می‌باشد چرا که در صورت بروز خطا، فرش با آسیبی جدی رو به رو می‌شود و در این زمینه از نیروی انسانی متخصص استفاده می‌شود.

۳- مرحله‌ی سوم انجام کار شست و شو توسط دستگاه‌های مخصوص و مواد شوینده‌ی مخصوص است و البته نظارت کادر مجرب برای با کیفیت انجام شدن کار می‌باشد.

۴- مرحله‌ی چهارم کار‌های پس از شست و شو است که مرتبط به خشک کردن فرش‌ها می‌باشد و سپس لول کردن و تحویل به مشتریان است.

فیزیوتراپی پاسداران

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۴:۵۶ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

نحوه شستن فرش نجس شده با قالیشویی تهران جم

نحوه شستن فرش نجس شده با قالیشویی تهران جم

قالیشویی خواجه عبدالله

رجا نیوز

نجس شدن فرش یکی از اتفاقات بسیار عادی برای خانواده هایی که کودک خردسال دارند است. از طرفی دین اسلام احکام بسیار زیادی در مورد پاکیزگی و تمیز بودن محیطی که در آن نماز خوانده می شوند دارد و در این حین نیاز به پیدا کردن قالیشویی شرعی است که تمامی موارد شرعی را رعایت کند و این دغدغه را از دوش خانواده های ایرانی بردارد. در ادامه به شستن فرش نجس در قالی‌شویی خواهیم پرداخت و نحوه شستن فرش نجس شده را برسی خواهیم کرد.

احکام فرش نجس شده

یکی از مهم ترین تاکید هایی که در دین اسلام شده است، نجاست و پاکیزگی است که امروز در علم هم این موضوع مطرح و ثابت شده است. که نجاست یکی از مهم ترین عوامل انتقال بیماری است. پیامبر اکرم (ص) فرموده اند که پاکیزگی نشان ایمان است. و یکی از نکاتی که در قالیشویی تهران جم رعایت می شود و همیشه اولویت بوده فرش نجس شده با ادرار یا لکه خون به تمیزی کامل برسند.

زمانی که قالی یا موکت به وسیله نجاست جرم‌دار کثیف نشده باشد، با ریختن آب کر روی سطح فرش، می‌توان فرش را تطهیر کرد. برای این کار کل قسمت نجس باید در آب فرو برود. سپس باید آب از فرش خارج شود

احکام شستشوی فرش نجس شده

وقتی که فرش ما نجس می‌شود، باید آن را پیش از هر چیز مطابق دستورات دینی تمیز کنیم تا مشکلی از لحاظ انجام مسئولیت‌های دینی روی آن نداشته باشیم. این امکان را در اختیار داریم که برای شستشوی فرش نجس از سه نوع آب استفاده کنیم که در ادامه می‌بینیم:

آب کر
آب قلیل
آب جاری متصل به کر

شستن فرش نجش شده با آب کر
از بین این 3 نوع آب اولویت تطهیر فرش و قالیشویی با آب کر است. که باید مخزن آن در طول و عرض ارتفاع مشخصی باشد را آب کر می گویند. این نوع آب مناسب ترین برای تمیز کردن فرش می باشد. که اگر هر وجب را نزدیک 10 سانت در نظر بگیریم. این مخزن حدود 200 تا 300 لیتر اب دارد که قاعدتا دسترسی به این حجم آب در یک منزل مسکونی یا آپارتمانی مقدور نیست. و بهتر است که به قالیشویی تجریش سپرد تا تمامی مراحل شستشوی فرش را بصورت شرعی و اسلام انجام دهد. و هیچ دغدغه ای بابت نظافت و شستشو و آب کشی یا خشک شوی فرش نجس شده نداشته باشید.

شستشوی فرش نجش با آب جاری متصل به آب کر
شستشوی فرش نجس شده با این آب کاری بسیار راحت تر است زیرا آب لوله کشی شامل این مورد است. و برای اب کشی فرش با اب جاری مشکلی نیست. اما شرایط اب کشی و تمیز کردن فرش نجس شده در منزل مقداری کار سخت تری است و باید به قالیشویی تهران جم سپرد.

شستن فرش با آب قلیل
آب قلیل را در حقیقت به آبی که در افتابه یا کاسه نگهداری می شود می گویند. که با این نوع آب می توانید آبکشی فرش را انجام دهید. اما لکه های نجاست ممکن است روی سطح فرش باقی بماند. در قدیم لوله کشی نبود و در منازل حوضی با ابعاد بزرگتری می ساختند که با بردن فرش به درون این حوض مشکلا قالیشویی شرعی را حل می کردند.

اما امروزه که شرایط کاملا تغییر کرده، در منازل آب لوله کشی وجود دارد و با آب کر تقریبا همخوانی دارد ولی فضا و شرایط کافی برای شستنن فرش نجس شده وجود ندارد.

مزایای شستن فرش نجس شده در قالیشویی
با توجه به شرایط امروزه، دیگر قالیشویی در منزل کار اصولی و درستی نیست. زیرا هم فضای کافی وجود ندارد، اگر حیاط بزرگی هم داشته باشید واقعا این کار دیگه به صرفه نیست. و تبعات زیادی رو در پی خواهد داشت. از مصرف زیاد اب گرفته تا خشک کردن قالی و کمر درد هایی که بعد قالیشویی ممکنه به سراغ شما بیاید.

بدون هیچ دغده ای می توانید با تماس با قالیشویی تهران جم درخواست خود را ثبت کرده و همکاران ما فورا به محل شما اعزام شده و خدمات مذکور را ارائه خواهند کرد.


برخی از خدمات قالیشویی تهران جم:

مبل شویی در تهران
قالیشویی در تهران
رفوگری در تهران
تعمیرات فرش
شستن فرش نجس با شامپو فرش
همان طور که در بالا توضیح داده شد، باید از یکی از روش های مطرح شده استفاده کرد تا از نجس نبودن فرش مطمئن شوید. ولی مراحل زیر جهت اطمینان خاطر شما می تواند موثر بخش باشد.

انتخاب شامپو فرش با سازگار بودن الیاف فرش و محلولی درست کنید.
از برس با پرز های نرم محل نجس شده را به خوبی با شامپو فرش بکشید
از یک پارچه تمیز برای برداشتن کف شامپو فرش استفاده کنید و بعد جاروبرقی بکشید
کولر را روشن کنید که هوا در جریان باشد زودتر خشک شود

دفتر عقد شیک شهرک غرب

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۳۹:۴۶ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

کارگروه کمیته فرش دستباف آستان اصفهان در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد

کارگروه کمیته فرش دستباف آستان اصفهان در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد


قالیشویی در سیدخندان

کمیته فرش دستباف استان اصفهان با حضور رئیس سازمان توسعه تجارت، معاون صنایع عمومی، رئیس سازمان صمت استان، رئیس مرکز ملی فرش ایران و تعدادی از سئولان و دست اندرکاران حوزه فرش دستباف به میزبانی اتاق بازرگانی استان اصفهان تشکیل جلسه داد.

به گزارش شاتا در این نشست که صبح امروزبا حضور رئیس سازمان توسعه تجارت و معاون صنایع عمومی وزارت هم صمت برگزار شد، رییس مرکز ملی فرش ایران، معاون اقتصادی استانداری استان، رئیس بانک ملی استان و سرپرست شورای هماهنگی امور بانک های استان، رییس اتاق بازرگانی استان و جمعی از مسئولان تشکل های فرش دستباف حضور داشتند.

 


در ابتدای این جلسه، ضمن تشریح وضعیت فرش دستباف کشور، مشکلات زیر محور مذاکره قرار گرفت و حاضران به بحث و تبادل نظر با یکدیگر پرداختند.

- گرانی مواد اولیه وارداتی و بالا بودن تعرفه گمرکی ابریشم

عدم ثبات وضعیت و پوشش بیمه ای تأمین اجتماعی

- اخذ تعهدنامه بازگشت ارز حاصل از صادرات فرش دستباف و صنایع دستی حتی با افزایش مدت بازگشت ارز از شش

ماه یکسال به دلیل اینکه خرید فرش دستباف نقدی بوده و مهلت بازگشت آن زمان بر و امانی می باشد این مهلت همچنان مورد اعتراض واردکنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف می باشد .

- فرش های بازگشتی از صادرات با مرور زمان تغییر رنگ و شکل داشته و مطابقت تخته به تخته با اظهارنامه صادراتی از لحاظ سایزهای گوناگون، طرح ها، نقش ها و رنگ بندی های متفاوت عملاً غیرممکن بوده و اجرای بند " ش " ماده ۱۱۹ قانون امور گمرکی که مقرر می دارد کالای صادراتی که عینا ( بدون استقلاده ) « فرش و طلا و همچنین اجرای ماده ۱۲۱ آیین نامه اجرایی قانون امور گمرکی ب ) تبصره ۱ را با مشکل روبرو نموده و باعث کاهش شدید صادرات شده است.

- گرانی مواد اولیه واردانی و بالا بودن تعرفه گمرکی ابریشم - عدم ثبات وضعیت و پوشش بیمه ای تأمین اجتماعی ابران .

از نکات مهم این نشست، می توان به اظهارات دکتر برادران
اشاره کرد که بیان کرد: تامین منافع دولت و هم تولیدکنندگان و ذینفعان فرش دستباف باید در برنامه ها لحاظ شود.
در خاتمه موارد زیر قابل پیگیری شناخته شد.

- پیشنهاد طراحی یک بسته جامع برای ارایه در شورای عالی امنیت ملی با موارد

- « تعهد ارزی، اصلاح قانون مربوطه به بازگشت فرش های مرجوعی»
- اصلاح تعرفه گمرکی ابریشم با همکاری وزارت جهادکشاورزی
- طراحی یک بسته برای رفع مشکل کارت بازرگانی از طریق هیبت دولت.

در همین جلسه دکتر پیمان پاک، رئیس سازمان توسعه تجارت اظهار داشتند: افزایش ساعت کار بیست و نهمین نمایشگاه فرش دستباف را دنبال می کنند.

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۵۷:۵۲ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

استفاده نادرست از آب در شرایط کم‌آبی!/ مایع حیات در کارواش‌ها و قالیشویی‌ها هدر می‌رود

استفاده نادرست از آب در شرایط کم‌آبی!/ مایع حیات در کارواش‌ها و قالیشویی‌ها هدر می‌رود

قالیشویی شرق تهران

روزانه حجم قابل توجهی آب در کارواش‌ها، قالی شویی‌ها، ساخت وسازها، فضای سبز و غیره هدر می‌رود که باتوجه به کاهش حجم ذخایر مخازن سدها طی سال جاری، لازم است مردم و مسؤولان اهتمام بیشتری نسبت به جلوگیری از هدررفت آب داشته باشند.


استفاده نادرست از آب در شرایط کم‌آبی!/ مایع حیات در کارواش‌ها و قالیشویی‌ها هدر می‌رود
خبرگزاری فارس از تهران، آب یکی از منابع طبیعی و ماده ای حیاتی است که به صورت روزمره در زندگی مورد استفاده قرار می گیرد که طبق آمار، حدود ۱۸ درصد آب کشور در شهر تهران استفاده می شود.

بحران کم آبی موجب شده حجم ذخایر مخازن سدهای تهران نسبت به سال گذشته حدود ۲۰ درصد کاهش یابد و از ۸۰۰ میلیون مترمکعب در مقایسه با سال ۱۴۰۰ به ۶۴۰ میلیون مترمکعب در سال جاری برسد در حالیکه این میزان در سال ۱۳۹۹، حدود ۹۰۰ میلیون مترمکعب بوده است.

طبق گفته محمدرضا بختیاری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران، امسال میزان بارندگی ها ۱۸۰ میلی متر بود که ۲۲ درصد نسبت به سال قبل کاهش داشته و روزانه حدود ۳ و نیم میلیون مترمکعب آب در شهر تهران مصرف شده است.

همچنین سیدرسول باقری معاون نظارت بر درآمد و امور مشترکین آبفای استان تهران با اشاره به اینکه ۵ درصد از مشترکین بد مصرف در تهران هستند که حدود یک میلیون مشترک را شامل می شوند، گفت: ۴۰ درصد از مشترکان آب مصرفی مطابق الگو و ۲۰ درصد مصرفی کمی بیش از الگو دارند و حدود ۳۵ درصد پرمصرف و ۵ درصد بدمصرف هستند.

وی ادامه داد: سرانه مصرف در تهران ۱۴۰ لیتر در روز است که بدمصرف ها بیش از ۲۸۰ لیتر در روز مصرف می کنند در حالیکه سرانه آب در جهان حدود ۱۵۰ لیتر در روز است و اگر رفتار مشترکان پرمصرف تغییر نکند علاوه بر محدودیت ساعتی و افزایش تعرفه، قطع انشعاب آب رقم خواهد خورد.

مصادیقی از رفتار نادرست با مایع حیاتی

در غرب استان تهران با توجه به تراکم بالای جمعیتی، حفر چاه های غیرمجاز و برداشت های بی رویه و افت سطح آب های زیرزمینی؛ پدیده فرونشست زمین و فروچاله در برخی نقاط پدید آمده و این مسئله بر کاهش کیفیت و حجم آب نیز تاثیرگذار است.

محمدرضا گیتی پژوه مدیر امور منابع آب شهریار، قدس و ملارد با اشاره به اینکه طی هفته گذشته ۷ حلقه چاه غیرمجاز به عمق ۲۴۰ متر در غرب استان مسدود شد، اظهار کرد: آبدهی این چاه ها ۳ لیتر بر ثانیه بوده که جهت احیا و تعادل بخشی آب های زیرزمینی و حفظ منابع آبی این اقدام با همکاری دستور قضایی انجام شد و از خروج سالانه ۵۷ هزار و ۴۲۰ مترمکعب آب در سفره های زیرزمینی جلوگیری به عمل آمد.

کنترل آب در کارواش ها

طبق آمار جهانی به طور میانگین بیش از ۸ میلیون خودرو در مراکز کارواش شستشو می شوند که هر خودروی سواری به روش سنتی بیش از ۲۰۰ لیتر آب مصرف می کند که می توان گفت برای شستشوی روزانه این تعداد خودرو میزان آبی که مورد استفاده قرار می گیرد حدود یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون لیتر در روز است.

مصرف آب در کارواش ها بین کمتر از ۵۰ مترمکعب در روز و یا بین نیم تا یک لیتر بر ثانیه تخمین زده می شود که میانگین مصرف در ماه بیش از هزار مترمکعب است که این امر نیاز به فرهنگ سازی دارد.

گفته می شود استفاده از روش شستشو با نانوبخار در کارواش ها تاحد قابل توجهی برکاهش هدر رفت آب می تواند اثر گذار باشد اما نکته قابل اهمیت در روش سنتی و جدید، آبی است که بازیافت نشده و به صورت روان‌آب در این مراکز هدر می رود و به فاضلاب شهری وارد می شود و این آب دارای ترکیبات شستشو دهنده، ذرات چربی و دیگر مواد بوده که در شرایط بحران کمبود آب با تصفیه شدن می تواند مورد استفاده مجدد قرار گیرد.

 

رضا شایسته رییس اداره محیط زیست شهرستان قدس با اشاره به اینکه کارواش ها واحدهای آب بری که هستند فاضلاب آنها باید کنترل شود، اظهار کرد: این واحدهای پرمصرف آب جز خطوط قرمز بوده و باتوجه به اینکه واحدهای غیرمجاز در سطح شهر فعالیت دارند، آمار دقیقی از تعداد آنها نداشته و پایش و کنترل از واحدهای بزرگ و کوچک کارواش در دستور کار قرار گرفته است.

مدیریت آبیاری در فضای سبز

حجم قابل توجهی از آب در بخش آبیاری فضای سبز هدر می رود که لازم است باتوجه به بحران آب مسوولان شهری در تجهیز و بهسازی سیستم تجهیزات و تاسیسات آبیاری و مدیریت بهینه منابع آبی، تدبیر و اقدام جدی داشته باشند.

یکی از شهروندان شهرقدس ضمن گلایه مندی از اتلاف آب در آبیاری فضای سبز گفت: میزان آب مصرفی چمن های بلوار زیاد است و زمان آب دهی روزانه آب سرازیر شده از جدول ها و تنظیم نادرست سیستم آبیاری موجب شده که اسراف زیادی در این وضعیت کم آبی انجام شود و هنگام آبیاری گلها و درختان، سطح خیابان و معابر نیز شستشو داده شده و حجم زیادی آب از دست رود.

وی ادامه داد: وضعیت آبیاری بوستان ها نیز نیازمند توجه و رسیدگی بوده و برخی اوقات استخری از آب در پارک ها ایجاد می شود.

استفاده بهینه از پساب

باتوجه به افزایش جمعیت، افزایش شبکه های آبرسانی، کاهش بارش ها، پدیده خشکسالی و کاهش میزان آب منابع زیرزمینی و سطحی، استفاده از ذخایر آبی جایگزین باید مورد توجه قرار گیرد و کاربرد پساب به عنوان فاضلاب تصفیه شده منبع آبی جهت آبیاری فضای سبز و کشاورزی، صنایع و دیگر مصارف غیرشرب بوده که می تواند وارد چرخه کاربری های آب شود.

مدول یک تصفیه خانه فاضلاب شهرقدس یکی از منابع جایگزین پساب است که در سال ۹۳ با حضور معاون اول رییس جمهور افتتاح شد اما پسابی با دبی ۳۵۰ هزار مترمکعب روزانه از سیستم خارج شده و پس از خروج مجدد با فاضلاب شهری ترکیب شده و هدر می رود.

کنترل آب در قالیشویی ها

شستشوی فرش و موکت یکی از دغدغه های خانواده هاست و نکته مهم در شستشوی فرش میزان آب مصرفی است که ساعت ها مصرف می شود.

در زندگی آپارتمانی اگرچه به مراتب شستشوی فرش کاهش یافته و اغلب به مراکز قالیشویی سپرده می شود اما رشد بالای قالیشویی ها به خصوص موارد غیرمجاز و حفر چاه های اختصاصی و غیرمجاز موجب شده که مقدار آب قابل توجهی از منابع زیرزمینی استفاده شود بدون اینکه میزان مصرف ثبت شود.

استفاده از آب شرب در ساخت و سازها!

میزان آب بسیاری در ساخت وسازها هدر می رود و خسارت موردتوجهی به منابع آبی وارد کرده که می بایست نظارت های میدانی بیشتری از ساختمان سازی ها به خصوص ساخت وسازهای غیرمجاز صورت گیرید.

نوع مصرف آب در این خصوص به شکل های آب پاشی جهت کاهش گردوخاک و سطح بنا، آماده سازی ماسه و سیمان و ساخت بتن، بهداشت کارگران و شستشوی ابزار، مخازن و وسایل بوده که به دلیل مدیریت نادرست روزانه ده ها هزار لیتر آب آشامیدنی استفاده می شود.

براساس بند ۵۷-۴ آیین نامه عملیاتی و تعرفه های آب و فاضلاب، شرکت مسوولیتی در قبال تامین آب برای ساخت و ساز بنا نداشته و در صورت وجود امکانات فنی می تواند برای ساخت و سازهای واحدهای مسکونی با عقد قرارداد نسبت به برقراری انشعاب اقداماتی انجام دهد.

 

 

 

به نظر می رسد، قوانین و تعرفه های بهای آب مصرفی در مصارف خانگی و ساختمانی نیازمند بازنگری است تا با تدوین تعرفه های بازدارنده در احداث بنا از آب لوله کشی کمتری استفاده شود.

به طور کلی، محدودیت منابع آبی، کاهش بارندگی ها، حفر چاه های غیرمجاز، استفاده نادرست از منابع آبی جایگزین در آبیاری درختان و فضای سبز، کنترل نکردن شیرها و لوله های آبیاری در بلوارها، افزایش مصرف خانگی در فصل گرما، استفاده از آب شرب در امور ساختمانی، شستشوی خودرو کنار خیابان و کوچه ها و یا در حیاط منازل با استفاده از آب شرب، مسدود نکردن چاه های اختصاصی قالیشویی ها، عدم تجهیز واحدها و شهرک های صنعتی به سیستم تصفیه فاضلاب، شستشوی حیاط با استفاده از فشار آب، کنترل نکردن به موقع میزان مصرف آب منازل، ادارات، مراکز تفریحی و بوستان ها، هدر رفت آب در مراکز شستشوی خودرو و عدم بازگردانی و استفاده مجدد از آن نمونه هایی از اسراف و کاربرد نادرست آب در جامعه است.

به نظر می رسد، علاوه بر اجرای سیاست گزاری های کلان در کشور، تصفیه مناسب فاضلاب و استفاده از پساب در آبیاری فضای سبز، نصب و استفاده از کنتورهای هوشمند، جلوگیری از حفر چاه های غیرمجاز، افزایش میزان بازدیدها و کنترل مقدار مصرف با استفاده از دانش و فن آوری نوین، مردم نیز سهمی در مقابله با بحران کم آبی داشته که لازم است رعایت کنند.

شهروندان در استفاده از وسایل کنترل کننده آب مانند قطع کن ها و سرشیرهای اسپری کننده، اصلاح الگوی مصرف، استفاده از سیستم های نوین، روش های خودکنترلی و الکترونیکی آبیاری، استفاده از دوش های کم مصرف هنگام استحمام و کنترل هدررفت آب در کارواش ها و قالیشویی ها، استفاده از سیستم بازچرخانی آب و ترکیبات نانو جهت تصفیه می توانند جهت بهبود نحوه مصرف این منبع انرژی مهم، از هدررفت آن جلوگیری کرده و در مصرف بی رویه و صیانت از منابع آبی نقش مهمی ایفا کنند.

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۵۲:۴۳ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

۵ فاکتور کلیدی برای انتخاب یک قالیشویی خوب و معتبر از نگاه آئین خراسان مشهد

۵ فاکتور کلیدی برای انتخاب یک قالیشویی خوب و معتبر از نگاه آئین خراسان مشهد

قالیشویی رسالت

دیار میرزا

اطمینان حاصل کنید که همیشه کارشناسان قالی شویی آموزش دیده، با تجربه و دارای گواهی را برای تمیز کردن فرش های خود داشته باشید. بررسی کنید تا مطمئن شوید که متخصصان قالیشویی که انتخاب می کنید همچون قالیشویی آئین خراسان مشهد دارای گواهینامه The Carpet & Rug هستند.

امروزه پیداکردن یک قالیشویی معتبر و باسابقه کار نسبتا آسانی نیست چراکه تعداد قالیشویی های نامعتبر و بی اصالت به شکلی فراتر از حد تصور در حال افزایش است. اما بااینحال باید بسیار مراقب بود که فرش های خودمان را به چه کسی میسپاریم، چراکه فرش ها سرمایه های بسیار گران قیمت و نفیسی در هر خانه میباشند و عدم دقت در برون سپاری آنها باعث ازبین بردن آنها به شکلی برگشت ناپذیر میشود. در اینجا نحوه انتخاب بهترین قالیشویی که فرش شما را تمیز نگه می دارد و ارزش بلند مدت سرمایه گذاری شما را حفظ می کند را از زبان قالیشویی آئین خراسان مشهد آورده ایم که همواره بعنوان یکی از قدیمی برندهای معتبر و اصیل شستشوی فرش و قالیشویی در مشهد میباشد.

قالیشویی آئین خراسان مشهد

روش تمیز کردن فرش
شرکت‌های مختلف از روش‌های مختلف قالیشویی استفاده می‌کنند. بسته به نوع فرشی که دارید، روش اشتباه، می تواند به فرش شما آسیب برساند.

به عنوان مثال، خشکشویی فرش (پودری) می تواند برخی از فرش ها را زرد کند. در حالی که آبکشی کامل (که آب زیادی مصرف می کند) می تواند منجر به تخریب ساختار فرش شود.

همچنین به خاطر داشته باشید که روش شستشوی فرش چه تاثیری بر ساختمان شما خواهد داشت. به عنوان مثال، خشک شدن آبکشی کامل ممکن است بسیار بیشتر از روش های دیگر طول بکشد. این بدان معناست که شما مجبور خواهید بود برای مدت طولانی تری بدون فرش باشید و قاعدتا دیر خشک شدن و ماندن بیشتر رطوبت در فرش خسارات بیشتری را به دنبال خواهد داشت.

بدانید که قالیشویی شما از چه روشی استفاده می کند و خطرات احتمالی یا معایب آن روش برای فرش و ساختمان شما چیست.

مواد شیمیایی قالیشویی
به معنای واقعی کلمه، هزاران ماده شیمیایی مختلف برای تمیز کردن فرش های تجاری وجود دارد. و مانند همه مواد شیمیایی، آنها به روش های مختلف به آنچه که با آن در تماس هستند واکنش نشان می دهند. استفاده از مواد شیمیایی نامناسب برای نوع فرش شما در صورت استفاده مکرر در طول زمان باعث آسیب می شود.

به عنوان مثال، مواد شیمیایی با جلادهنده زیاد یا سطح قلیایی بالا می توانند در نهایت باعث محو شدن، زرد شدن یا تغییر رنگ فرش شوند. از قبل مطمئن شوید در مورد مواد شیمیایی که بعنوان پاک کننده استفاده می شود و اینکه آیا آنها می توانند اثرات منفی بالقوه ای بر عمر طولانی مدت فرش شما داشته باشند یا خیر. از قالیشویی خود بپرسید که چرا از مواد شیمیایی استفاده می کنند و به دنبال پاک کننده هایی باشید که از محلول هایی با گواهینامه سبز استفاده می کنند.

خدمات تخصصی قالیشویی آئین خراسان مشهد

قالیشویی آئین خراسان با بیش از ۴۰سال سابقه در شستشوی انواع فرش های زینتی و ابریشمی و داشتن متخصصین باتجربه و حاذق توانسته تا در جمع بهترین قالیشویی ها یعنی قالیشویی عدالتیان مشهد، قالیشویی خراسان مشهد، شهرفرش و آئین خراسان مشهد، سال ها مورد اعتماد و تحسین شما عزیزان قرار بگیرد و با بکار گیری بهترین شیوه های شستشوی فرش همواره بالاترین سطح از کیفیت و خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. همچنین با بکارگیری مجرب ترین پرسنل و بروزترین دستگاه های روز توانسته خدمات مبل شویی مشهد در منزل را در اختیار همشهریان خود قرار دهد


تخصص در نظافت و شستشوی فرش
افرادی که از آن استفاده می کنند به همان اندازه مهم هستند که تجهیزات مورد استفاده قرار می گیرند. اگر افرادی که فرش های شما را تمیز می کنند درک دقیقی از تأثیر مواد شیمیایی مختلف بر انواع فرش ها یا نحوه استفاده صحیح از تجهیزات آنها نداشته باشند، می تواند خبر بدی برای فرش شما باشد.

به عنوان مثال، یک تکنسین قالیشویی غیر ماهر می تواند آب بیش از حد در فرش شما باقی بگذارد یا مواد شیمیایی باقی بماند. این می‌تواند منجر به رشد میکروبی (آلرژن‌ها)، ظاهر شدن سریع لکه‌ها و خرابی طولانی‌مدت فرش شما شود.

شستشوی فرش منزل آئین خراسان مشهد

اطمینان حاصل کنید که همیشه کارشناسان قالیشویی آموزش دیده، با تجربه و دارای گواهی را برای تمیز کردن فرش های خود داشته باشید. بررسی کنید تا مطمئن شوید که متخصصان قالیشویی که انتخاب می کنید همچون قالیشویی آئین خراسان مشهد دارای گواهینامه The Carpet & Rug هستند.

خدمات ارزش افزوده
در حالی که روش ها و تجهیزات ممکن است متفاوت باشد، هر شرکتی فرش شما را به نوعی تمیز می کند. اما چه چیز دیگری؟ آیا ارزش اضافی ارائه می دهند که آنها را متمایز کند؟ گاهی اوقات موارد اضافی که یک شرکت ارائه می دهد می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند.

به عنوان مثال، ممکن است برای یک شرکت استاندارد باشد که با هر تمیز کردن از یک محافظ الیافی استفاده کند تا از فرش شما در برابر لکه شدن آینده محافظت کند. این می تواند چیزی باشد که شرکت های دیگر ارائه نمی دهند. به همین ترتیب، یک شرکت ممکن است نظافت و تعمیرات نقطه ای (بریدن گیره ها برای جلوگیری از باز شدن و غیره) را در بسته خدمات استاندارد خود قرار دهد، در حالی که شرکت دیگر این کار را انجام نمی دهد. برای مثال قالیشویی آئین خراسان مشهد هر دوی این خدمات را با شستشوی فرش ما ارائه می دهد.

در هنگام سنجش کیفیت و ارزش کلی خدمات قالیشویی، موارد اضافی را که یک شرکت ارائه می دهد، فاکتور کنید.


مراقبت از مشتری
یک نکته نهایی – که باید در مورد هر قالیشویی که با آن کار می کنید مورد توجه قرار گیرد – سطح مراقبت از مشتری است که آنها ارائه خواهند کرد. گاهی اوقات تا زمانی که با یک شرکت کار نکرده اید، واقعاً این را نمی دانید، اما معمولاً می توانید از قبل احساس تعهد و اشتیاق یک شرکت برای کار را داشته باشید.

همچنین ایده بدی نیست که در مورد برخی از مشتریان دیگر آنها به عنوان مرجع سؤال کنید. آیا آنها نظرات مشتریانی دارند که مایل به اشتراک گذاری آنها هستند یا در وب سایت آنها ارسال می شود؟

به سرنخ های کوچکی که می تواند به شما بینشی در مورد سطح مراقبت از مشتری که دریافت خواهید کرد توجه کنید.

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۲۸:۲۶ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

رفوگری تضمینی فرش در قالیشویی یاب بشور

رفوگری تضمینی فرش در قالیشویی یاب بشور

 

قالیشویی در سیدخندان

گیل خبر

آیا از خدمات گسترده و قابل توجه قالیشویی مطلع هستید؟! فرش‌ها به جهت قرارگیری در کف و زیر پا، اغلب با آسیب‌های مختلفی مواجه خواهند شد. استهلاک بسیار زیاد در فرش‌ها موجب از بین رفتن و خرابی آنها در مدت زمان کوتاه می‌شود. لذا در صورت مشاهده‌ی آسیب‌های وارده به فرش‌ها، حتما اقدام به رفع و اصلاح آن نمایید. در این صورت می‌توانید عمر فرش خود را به راحتی افزایش دهید. یکی از راهکارهای بسیار مناسب برای رفع مشکلات مختلف در فرش‌ها، استفاده از خدمات قالیشویی است.

از جمله خدمات شایسته در این مرکز(قالیشویی)، می‌توان به رفوگری نیز اشاره نمود. آیا می‌دانید که هدف از رفوگری فرش‌ها چیست؟!؟ به عمل اصلاح، ترمیم و مرمت فرش‌های آسیب دیده، رفوگری گفته می‌شود. با پیشروی آسیب دیدگی کوچک، می‌توانید شاهد از بین رفتن و کاهش عمر فرش خود باشید. اما اگر به سرعت برای رفع این مشکل اقدام نمایید، می‌توانید شاهد عمر بلند مدت فرش خود باشید.

چگونه یک قالیشویی معتبر با خدمات رفوگری ایده‌آل انتخاب کنیم؟!

حال سوال اینجاست که در بین انبوه قالیشویی‌ها، چطور می‌توان بهترین مرکز برای رفوگری را شناخت؟! رفوگری از جمله حرفه‌هایی است که نیاز به دقت و تجربه‌ی بسیار زیاد دارد. در صورتی که از دقت عمل بالا در این عمل استفاده نشود، شاهد آسیب جدی‌تری در فرایند رفوگری، خواهید بود. لذا بهتر است در این مورد، حساسیت بالایی را به خرج دهید.

1.برای اینکه بتوانید یک مرکز رفوگری ایده‌آل و مناسب را انتخاب کنید، باید ابتدا به نیروهای مشغول به کار در این مکان‌ها توجه نمایید. با توجه به بازار رقابتی این روزها، شاهد عدم کفایت سطح دانش بسیاری از افراد در زمینه‌ی رفوگری فرش خواهیم بود. لذا بهتر است مکانی را برای رفوگری فرش انتخاب کنید که از کادر مجرب، متخصص و باتجربه‌ای برخوردار باشد.

2.استفاده از تجهیزات مناسب برای رفوگری، از دیگر نکات طلایی برای شناخت بهترین مرکز رفوگری است. برای اینکه این فرایند به بهترین نحو انجام پذیرد، باید از تجهیزات مناسب و کاربردی استفاده نمود. در صورت استفاده از تجهیزات نامناسب و بی کیفیت، شاهد عدم رفوگری سالم و ایده‌آل خواهید بود.

3.از دیگر نکات مهم برای انتخاب مرکز معتبر قالیشویی برای رفوگری فرش، توجه به قیمت مناسب و مقرون به صرفه آن است. بهتر است پس از مقایسه موارد مهم و همچنین با توجه به عملکرد کارکنان، انتخاب هوشمندانه‌ای را برای خود رقم بزنید. در این صورت علاوه بر برخورداری از مزایای فوق العاده، طول عمر فرش خود را نیز افزایش خواهید داد.

 

چه عواملی سبب ایجاد مشکل در فرش شما خواهند شد؟

عوامل مخرب بسیار زیادی می‌توانند آسیب‌های جدی را برای فرش شما در بر داشته باشند. اغلب پس از مراجعه به قالیشویی معتبر، می‌توانید شاهد بسیاری از مشکلات فرش خود باشید. از جمله این عوامل عبارتند از:

قرار گرفتن بیش از حد فرش در برابر نور مستقیم خورشید
فرسودگی بسیار بالا به جهت عمر طولانی
پوسیدگی فرش
سوختگی فرش
پارگی در اثر عدم نگهداری صحیح
بید زدگی فرش

و ... می‌توانند بر روی کاهش عمر فرش تاثیرگذار باشند. در صورتی که فرشی با این مشخصات به قالیشویی مراجعه نماید، قطعا باید رفو گردد. در غیر این صورت با مشکلات بزرگتر و در نتیجه با خارج شدن از دور کاربری مفید، مواجه خواهد شد. با توجه به مقرون به صرفه بودن هزینه‌ی رفوگری نسبت به خرید مجدد فرش، اغلب افراد از این گزینه برای سلامت فرش‌های خود استفاده می‌کنند.

 

در چه مواقعی فرش شما به رفوگری نیاز دارد؟

آیا می‌دانید چه زمانی باید از خدمات رفوگری قالیشویی استفاده نمایید؟!؟ با تشخیص اولین آسیب دیدگی و مشکل در فرش، باید سریعا برای رفوگری آن اقدام نمود. در این صورت شما می‌توانید از بروز مشکلات جدی‌تر و از بین رفتن فرش، جلوگیری نمایید. پس از مشاهده‌ی اولین پارگی، سوختگی، بید زدگی، پوسیدگی و ... باید به قالیشویی معتبر مراجعه نمایید. در این مرکز متخصصین و افراد با تجربه به راحتی و با استفاده از تجهیزات مناسب، اقدام به رفو فرش شما خواهند نمود.

خدمات رفوگری در قالیشویی چیست؟

شاید این سوال برای شما پیش آید که در قالیشویی چه خدمات رفوگری به مخاطبین ارائه می‌شود؟! اغلب در بخش رفوگری می‌توان شاهد مراحل زیر بود:

رنگ برداری: (اغلب فرش‌های دستباف که دچار تداخل رنگی شده‌اند، به این بخش ارجاع داده می‌شوند.)
مرمت سوختگی: (قسمت‌هایی از سوختگی سطحی مانند سوختگی با اتو، سیگار و ... . همچنین سوختگی عمیق مانند سوختگی با ذغال و ... در این بخش مرمت می‌شوند.)
مرمت ریشه: (از دیگر فرایند رفوگری در قالیشویی، ترمیم ریشه قالی است. در این بخش ریشه‌های آسیب دیده قالی‌های ماشینی و دستباف مرمت می‌شوند. در این صورت زیبایی و کیفیت فرش شما، دو چندان خواهد شد.)
درمان پوسیدگی: (از دیگر مشکلات رایج در برخی از فرش‌های دستباف و قدیمی، پوسیدگی آنها است. پوسیدگی می‌تواند مشکلات مختلفی را برای فرش به وجود آورد. لذا باید با مشاهده‌ی اولین پوسیدگی، برای ترمیم آن اقدام کرد.)
پارگی فرش: (در برخی از موارد مانند: عدم نگهداری و مراقبت صحیح از فرش، عدم تا کردن صحیح، اسباب کشی نادرست و ... شاهد پارگی فرش خواهید بود. خدمات رفوگری این امکان را برای شما فراهم می‌کند که به راحتی برای ترمیم آن اقدام کنید.)
برطرف کردن کجی فرش: (از دیگر مشکلاتی که اغلب قالیشویی‌ها با آن مواجه هستند، کجی فرش‌های دستباف است. این فرش‌ها به جهت عدم شستشو و استفاده‌ی صحیح با مرور زمان، دچار آسیب و کجی شده‌اند. خدمات رفوگری در این مرکز، این مشکل را نیز برطرف خواهد نمود.)

اطلاعیه تبلیغاتی :

چنانچه صاحب یک مجموعه قالیشویی هستید و نیاز به مرجعی برای تبلیغ قالیشویی خود دارید به پلتفرم بشور مراجعه نمایید.بشور تنها مرجع انلاین تبلیغ قالیشویی بصورت تخصصیبا بازدهی بالا میباشد...


نحوه‌ی رفوگری در قالیشویی:

برای رفوگری و یا همان مرمت و اصلاح، نیازمند استفاده برخی از تجهیزات کاربردی و خاص هستید. وسایلی از قبیل:

نخ و سوزن مناسب
درفش
چاقوی مخصوص بافت
انبردست
موم
کلاف‌هایی که هم جنس و همرنگ فرش باشند.
انگشتانه

می‌توانند در این مرمت همراه استاد کار در قالیشویی باشند. اولین گام در رفوگری شستشوی مناسب فرش است. برای ترمیم آسیب دیدگی‌های بزرگ، از قاب چوبی استفاده می‌کنند. سپس شاهد مرحله‌ی گره زنی و تارکشی خواهیم بود. در این صورت فرش به حالت قبلی و اولیه خود بازمی‌گردد. برای از بین بردن حالت پیچ خوردگی و چروک فرش نیز از نوارهای مناسب استفاده می‌کنند. گاهی سطح رفوگری بسیار عمیق است. لذا استفاده از خدمات حرفه‌ای رفوگری در این زمینه، بسی سودمند خواهد بود.


تعمیرات کابینت

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۱۹:۲۰ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

چگونه یک قالیشویی خوب انتخاب کنیم؟

چگونه یک قالیشویی خوب انتخاب کنیم؟

قالیشویی در سیدخندان

افکار نیوز

اگر همین حالا عباراتی مثل:قالیشویی در منطقه و قالیشویی در محل را در موتورهای جستجوگر سرچ کنید، با انبوهی از تبلیغات مختلف مواجه خواهید شد.

چگونه یک قالیشویی خوب انتخاب کنیم؟
اگر همین حالا عباراتی مثل: قالیشویی در منطقه و قالیشویی در محل را در موتورهای جستجوگر سرچ کنید، با انبوهی از تبلیغات مختلف مواجه خواهید شد.

انتخاب یک قالیشویی معتبر، کار آسانی نیست که شما با مقایسه چند تبلیغ بتوانید به درک درستی از خدمات یک مجموعه برسید. اگر شما هم با وجود انبوه تبلیغات، دچار سردرگمی شده‌اید و نمی‌دانید که کدامیک خدمات بهتری را ارائه می‌دهد، همراه ما باشید تا آشنا شوید با:

هشدارهای پلیس درباره قالیشویی های غیرمجاز
فضای مجازی حیاط‌‌خلوت تبلیغات
بهترین قالیشویی در تهران
4

خصوصیات یک قالیشویی خوب

یک مرکز خوب، باید از خدمات پیشرفته و سیستم ثبت سفارش آنلاین کمک بگیرد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، فرش‌های دریافت شده را به صورت خشک و رول شده به شما تحویل دهد. از مهم‌ترین ویژگی‌های یک قالیشویی ارزان و معتبر، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ارائه خدمات با قیمت مناسب و منطقی
سیستم ثبت سفارش آنلاین ۲۴ ساعته
ارائه فاکتورهای رسمی در زمان دریافت فرش
تضمین تحویل فرش و قالیچه در زمان مقرر
داشتن تیم حمل و‌نقل حرفه‌ای با پشتیبانی قوی
ارائه خدمات متفاوت لکه‌بری، سفید شوری و ترمیمی
درک شرایط مشتری و ارائه خدمات مطابق با درخواست آن‌ها
انجام عملیات خشک‌شویی به صورت کاملاً حرفه‌ای و پیشرفته
ارائه خدمات گسترده برای فرش‌های ماشینی، ابریشمی و دستبافت
داشتن مواد شوینده متفاوت با در نظر گرفتن رنگ و جنس الیاف فرش
داشتن تیمی از کارشناسان متبحر در تشخیص نوع و میزان آلودگی‌های فرش
شادسر مجهزترین ارائه دهنده خدمات قالیشویی در تهران

قالیشویی آنلاین
اگر به دنبال یک قالیشویی آنلاین و معتبر هستید، پیشنهاد می‌کنیم که از خدمات مجموعه شادسر استفاده کنید. قالیشویی شادسر با شستشوی تخصصی موکت، پرده، تابلو فرش و فرش‌های دستباف و ابریشمی، توانسته است توقعات مشتریانش را برآورده سازد. آنچه که قالیشویی شادسر را از سایر آن متمایز کرده است، حضور پرسنل باتجربه و متعهد، کیفیت بالای شستشو و سرعت بی‌نظیر ارائه خدمات شستشو می‌باشد. اگر در رابطه با تعرفه و هزینه دریافتی خدمات شستشو، ابهاماتی در ذهن شما شکل گرفته است، می‌توانید همین حالا از پشتیبانی متعهد قالی شویی شادسر کمک بگیرید تا بدون هیچ ابهامی، برای تحویل فرش‌ها اقدام کنید. شما هم قطعاً با یک‌بار تجربه استفاده از خدمات این مجموعه، مشتری دائمی آن‌ها خواهید شد.

5

جمع بندی

پیدا کردن یک مرکز مناسب و معتبر برای شستن قالی‌ها، کار نسبتاً سختی است، چراکه فرش‌ها جزء ارکان اصلی در دکوراسیون خانه‌های ایرانی هستند. اگر شما هم به دنبال دریافت خدمات حرفه‌ای هستید و دوست دارید که فرش‌هایتان به کمک جدیدترین تجهیزات شسته و خشک شوند، هرچه سریع‌تر به سایت قالیشویی شادسر مراجعه کنید. پرسنل مجرب و باتجربه این مجموعه با ارائه خدمات متفاوت و کاملاً تخصصی، از رنگ پس دادن و پارگی فرش‌های دستباف ابریشمی جلوگیری می‌کنند و فرش‌های ماشینی را با چند روش مختلف اعلا شور، سفیدشور و لکه‌بر می‌شویند تا هیچ لکه و کثیفی بر روی آن‌ها باقی نماند. برای آگاهی از قیمت خدمات قالیشویی شادسر، به سایت اصلی این مجموعه مراجعه تا پس از ثبت سفارش، در کمترین زمان ممکن، قالی‌های شسته شده را تحویل بگیرید.

ویژگی های فرش پازیریک

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۱۶:۱۵ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)

معرفی جدیدترین دستگاه های مکانیزه قالیشویی

معرفی جدیدترین دستگاه های مکانیزه قالیشویی


قالیشویی شرق تهران


صراط نیوز


یکی از موارد مهمی که باعث اعتبار بخشیدن به قالی شویی مشهد شده است، شستشوی مکانیزه فرش می باشد. در حقیقت وجود دستگاه های مدرن نشانه کیفیت بالا در این مرکز  است.

rnمعرفی جدیدترین دستگاه های مکانیزه قالیشویی

 

 

قالیشویی یکی از مواردی است که تقریبا همه افراد در طول سال با آن سر و کار دارند. انتخاب یک قالیشویی خوب و مطمئن برای شستشوی دقیق و عالی امری بسیار مهم تلقی می گردد. قالیشویی ابریشم خراسان یکی از مجهزترین قالیشویی مشهد می باشد. این قالیشویی با استفاده از مواد شوینده عالی و دستگاه های پیشرفته بهترین خدمت رسانی را برای مشتریان عزیز فراهم نموده است. در واقع قالیشویی های بسیاری برای این منظور وجود دارند. ولی داشتن تمامی موارد کیفی و کمی در شستشوی فرش، قالیشویی ابریشم خراسان را از دیگر قالیشویی ها جدا می نماید.

 


معرفی جدیدترین دستگاه های مکانیزه قالیشویی

 


معرفی جدیدترین دستگاه های مکانیزه قالیشویی

 


امروزه در کارخانه ها دستگاه های قالیشویی به صورت مکانیزه وجود دارند. این دستگاه ها به نحو مطلوبی و بدون آسیب رساندن به فرش، کار شستشو و خشک کردن را انجام می دهند. با بهره گیری از این دستگاه ها کیفیت شستشوی فرش و رضایت مشتریان به میزان زیادی افزایش یافته است. در واقع با استفاده از این روش، غبارگیری، شستشو، رفوگری و لکه گیری فرش با کمترین نیاز به نیروی انسانی صورت می پذیرد.

 


آشنایی با انواع دستگاه های قالیشویی

 


دستگاه اتوماتیک ثابت و ریلی، ماشین آبگیر لوله ای و دستگاه خاک گیر چرخشی از انواع دستگاه ها در کارخانه قالیشویی به شمار می آیند.

 


لازم به ذکر است که فرچه های این دستگاه ها در قالیشویی مشهد نقش مهمی در خیس شدن بهتر فرش ها دارند. چرخیدن این فرچه ها بر روی فرش موجب می شود که تمام قسمت های فرش تمیز شود. یکی از مهمترین مراحل قالیشویی مکانیزه، تشخیص کارشناس برای تکرار انجام این فرایند می باشد. یعنی کارشناس تعیین می کند که این مراحل چند بار انجام شود. معمولا در مرحله آبگیری با قرار دادن فرش به صورت لول شده در دستگاه آبگیر لوله ای، آب آن را می گیرند. در نهایت جهت خشک کردن فرش، آن را به گرمخانه گازی انتقال می دهند.

 


استفاده از دستگاه آبگیر لوله ای در قالیشویی مشهد

 


از دستگاه آبگیر لوله ای در قالیشویی مشهد استفاده می کنند. برای اینکه فرش ها را به نحو مطلوبی خشک کنند، از یک سری تکنولوژی ‌ها برای این منظور بهره می ‌گیرند. از ویژگی های بارز این ماشین می ‌توان به داشتن میکروسوئیچ و برنامه شستشو اشاره نمود. همچنین شمارش تعداد فرش های آبگیری شده در طول روز نیز از مزایای این دستگاه به حساب می آید. علاوه بر آن، از چروک شدن فرش بعد از شستشو و پارگی آن پیشگیری می کند. زیرا دستگاه حرکت آرامی دارد و بعد از آبگیری توسط آن، فرش به حالت قبل باز می گردد و لول می شود.

 


آبگیری با استفاده از این روش در قالیشویی مشهد در کمترین زمان ممکن و بدون حضور متخصص به بهترین نحو انجام می گیرد. به صراحت می‌ توان بیان نمود که وجود این دستگاه در کارخانه قالیشویی بسیار حائز اهمیت می باشد. چرا که سرعت آن باعث می شود هم آب و هم مواد شوینده از بافت فرش به خوبی خارج گردد. انجام این عمل حتی در فصل زمستان نیز به راحتی امکان پذیر است. با استفاده از این ماشین آبگیر دیگر نباید نگران آویز نمودن فرش و یا محدودیت فضا برای خشک شدن آن باشید.

 


معرفی جدیدترین دستگاه های مکانیزه قالیشویی

 


قالیشویی ابریشم خراسان یکی از مجهزترین قالیشویی در مشهد می باشد

 


خصوصیات دستگاه قالیشویی خشک کن

 


در حقیقت خشک نمودن فرش با دستگاه را می توان یکی از اهداف اصلی جهت بالا بردن کیفیت شستشوی فرش در قالیشویی مشهد دانست. این دستگاه را با نام سانتریفیوژ می شناسند. لازم به ذکر است که این نوع دستگاه قالیشویی برای آبگیری بهتر فرش ها به صورت دایره ای می چرخد. این فرآیند تاثیر به سزایی در خشک کردن هرچه سریعتر فرش ها خواهد داشت.

 


شایان ذکر است که این ماشین با دارا بودن یک موتور بسیار قوی توانایی آبگیری فوق العاده ای دارد. علاوه بر آن، دیواره های دستگاه نیز از ورق های فولادی ساخته شده است. همین مورد باعث جلوگیری از زنگ زدگی و پوسیدگی دستگاه می گردد. این ماشین از انواع مختلف دیگری مانند شلاق زن دستی و اتوماتیک برخوردار است. ناگفته نماند که کنترل این دستگاه قالیشویی به صورت اتوماتیک بوده و همچنین قابلیت تنظیم دارد.

 


پاک کردن چسب  از روی فرش در قالیشویی مشهد

 


قالیشویی مشهد در رابطه با پاک کردن چسب از روی فرش تاکید دارد. پس حواستان باشد که لکه چسب را از روی فرش پاک نمایید. در واقع اگر نسبت به این مورد بی توجه باشید، به مرور زمان رنگ آن قسمت از فرش دچار تغییراتی می شود. بنابراین دقت کنید که بعد از ایجاد این مشکل، نسبت به برطرف نمودن آن اقدامات لازم را به عمل آورید. اگر نتوانستید این کار را انجام دهید، پیشنهاد می کنیم حتما با قالیشویی ابریشم خراسان تماس بگیرید تا از متخصصان حرفه ‌ای بهره مند شوید. کارشناسان به محل مورد نظر فرستاده می شوند و یک فرش بدون لک و تمیز را به شما تحویل خواهند داد.

 


شستشوی مکانیزه فرش در قالیشویی مشهد و مزایای آن

 


یکی از موارد مهمی که سبب اعتبار قالیشویی مشهد گردیده است، شستشوی مکانیزه فرش می باشد. در حقیقت استفاده از دستگاه های مدرن در این مرکز نشانه کیفیت بالای آن است. همانطور که می دانید، روش ‌های زیادی برای شستن فرش وجود دارد. اما در حال حاضر استفاده از دستگاه های مکانیزه در نظافت بیشتر فرش ها اثربخشی بیشتری داشته است.

 


این دستگاه ها که در قالیشویی مشهد مورد استفاده قرار می گیرند، دارای برس شستشو هستند که با توجه به ضخامت فرش تنظیم می گردند. از این رو، با قرارگیری در میان الیاف فرش همه آلودگی ها را برطرف می نمایند. مزیت های استفاده از این دستگاه ها عبارتند از:

 


- جلوگیری از خستگی کارگران

 


- شستشوی فرش با دقت بالا و تمیز شدن سطح آن از آلودگی و لک

 


- امنیت بالاتر در مقایسه با دستگاه های قدیم

 


- شستشوی پشت فرش ها با استفاده از برس های غلتکی

 


- سرعت بالا و کاهش هزینه های مربوط به برق و آب مصرفی

 


- آبکشی با مصرف آب کم

 


معرفی جدیدترین دستگاه های مکانیزه قالیشویی

 


شستشوی مکانیزه فرش در قالیشویی مشهد و مزایای آن

 


حرف آخر در رابطه با قالیشویی مشهد

 


به‌ طورکلی در صنایع مختلف با پیشرفت های روز افزونی روبه رو هستیم. در قالیشویی مشهد نیز دستگاه های تمام مکانیزه ای وجود دارند که عملیات شستشوی فرش از طریق آنها به بهترین نحو صورت می پذیرد. قالیشویی ابریشم خراسان از معتبرترین قالیشویی در مشهد است که کلیه خدمات قالیشویی را به بهترین شکل ارائه می دهد. این خدمات توسط یک کارخانه مجهز و با بهره گیری از نیروهای کاربلد و حرفه ای انجام می گیرد.

 

 

 

 

 

 

rn


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۱۵:۳۴ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)