خبرهاي مربوط به شستشوي فرش خبرهاي مربوط به شستشوي فرش .

خبرهاي مربوط به شستشوي فرش

تنها با 7 ويژگي قاليشويي معتبر خود را در تهران پيدا كنيد

تنها با 7 ويژگي قاليشويي معتبر خود را در تهران پيدا كنيد


قاليشويي رسالت

(اخبار رسمي): چگونه يك قاليشويي خوب انتخاب كنيم؟ اين پرسشي است كه اكثر افراد در ذهنشان دارند چراكه از آسيب‌ديدگي فرش‌هايشان هراس دارند.

 

در گذشته اكثر افراد نزديك عيد به بهانه خانه تكاني، قالي و فرش‌هاي منزلشان را در حياط يا برروي پشت‌بام مي‌شستند اما با گذشت زمان و تأسيس شركت‌هاي خدمات قاليشويي، روش‌هاي صنعتي جايگزين روش‌هاي سنتي شد البته از مزيت تأسيس اين شركت‌ها مي‌توان به صرفه‌جويي در مصرف آب اشاره كرد.

اگر رنگ فرش‌هايتان كدر شده و نياز به شست‌وشو دارد، بايد يك شركت قاليشويي مناسب انتخاب كنيد چراكه كيفيت كار برروي سلامت و تميزي فرش‌ها تأثير مي‌گذارد. در اين مقاله به بررسي 7 نكته مهم در انتخاب يك قاليشويي خوب پرداخته‌ايم. پس اگر شما هم به دنبال يك شركت معتبر و مطمئن هستيد، همراه ما باشيد.

آيا قاليشويي‌ها به فرش صدمه ميزنند؟

بسياري از افراد با دغدغه اينكه قاليشويي‌ها حين شست‌وشو به فرش‌هايشان آسيب مي‌رسانند، روبرو هستند. خب اين نگراني هم بي‌مورد نيست، اگر آلودگي و كثيفي‌‌ها به طور كامل از روي فرش پاك نشود، به مرور زمان باعث كاهش عمر قالي مي‌شود. همچنين يك قاليشويي غيرحرفه‌اي مي‌تواند آسيب‌هاي ديگري چون ايجاد سوراخ كوچك در بافت فرش و... ايجاد كند. بنابراين انتخاب يك قاليشويي مناسب مي‌تواند يك چالش مهم باشد.

پس با وجود اين شرايط هنگام انتخاب يك شركت قاليشويي خوب بايد به چه نكاتي توجه كنيم؟

5 نكته مهم در انتخاب يك قاليشويي خوب

انتخاب يك شركت قاليشويي مناسب كار آساني نيست و بايد چندين نكته را مورد توجه قرار دهيد. نكات انتخاب يك قاليشويي مناسب عبارتند از:

خدمات و پشتيباني تلفني مشتريان شركت چگونه است؟ خدمات و پشتيباني تلفني با كيفيت كار شركت قاليشويي رابطه مستقيم دارد. توضيح بخشي از روند كار، خوش قول بودن، اطلاع دقيق از هزينه‌ها، نحوه برخورد با مشتري چه حضوري و يا به صورت تلفني از مجموعه خدماتي است كه يك شركت قاليشويي معتبر دارد. وقتي شركت به تلفن پاسخ مي‌دهد، آيا مودب و حرفه‌اي هستند؟ براي مثال يك تماس تلفني مي‌تواند همه آنچه را كه بايد در مورد كار با يك متخصص قاليشويي بدانيد را به شما بگويد. صرف نظر از اين، سؤالاتي در مورد نيازهاي خود بپرسيد و بررسي كنيد كه آيا فرد طرف مقابل از كمك به شما هيجان زده است يا سؤالات شما را با اكراه پاسخ مي‌دهد. شركت‌هاي معتبر نظير قاليشويي ملت به نشاني melatcarpet.com، قاليشويي اديب به نشاني adibcarpet.com و قاليشويي گل ابريشم به نشاني golabrisham.com به سوالات شما دقيق گوش جان مي‌سپارند و دقيق پاسخ مي‌دهند.
مشتريان در مورد شركت قاليشويي موردنظر چه مي‌گويند؟ وقتي به نظرات نگاه مي‌كنيد بايد مراقب باشيد، چراكه امكان دارد چند نظر ساختگي يا جعلي در سايت يا صفحه اجتماعي شركت قرارگيرد. بنابراين بهترين كار اين است كه به نظرات چندين منبع مانند وب‌سايت، صفحه اينستاگرام و... نگاه كنيد و فقط رتبه ستاره را در نظر نگيريد. هنگام خواندن نظرات به مواردي چون مشكلات و نگراني‌هاي مشتري و اينكه مشتريان در مورد خدمات قاليشويي چه چيزي را دوست داشتند، توجه كنيد. همچنين از طريق پرس‌وجو و نظرسنجي از دوستان و آشناياني كه از خدمات اين قاليشويي استفاده كرده‌اند، اطلاعات كافي كسب كنيد.
از چه شوينده‌اي قاليشويي استفاده مي‌كند؟ اينكه بدانيد هنگام شست‌وشوي فرش‌هايتان از چه محصولاتي استفاده مي‌شود، يك حق طبيعي است. مواد شيميايي ارزان قيمت علاوه‌براينكه تنها فرش را براي مدتي تميز جلوه مي‌دهند، مي توانند براي خانواده يا حيوانات خانگي شما خطرناك باشند، بنابراين بايد از قاليشويي بپرسيد كه آيا محصولات شوينده آن‌ها براي كودكان و حيوانات خانگي بي‌خطر است يا خير. همچنين بايد بپرسيد كه چگونه صابون يا مواد شوينده را به‌طور كامل از روي فرش‌ها حذف مي‌كنند. دليل پرسيدن اين سؤالات اين است كه اگر بقاياي اين محصولات را از بين نبرند، امكان دارد آلودگي‌ها به‌طور كامل پاك نشوند و به بافت فرش آسيب برسانند. پس بايد دقت كنيد كه شستن فرش‌ها طبق پروتكل‌ها و دستورالعمل‌هاي بهداشتي انجام گردد.
چند سال سابقه كار دارند؟ وقتي مشتريان از يك شركت قاليشويي به شدت صحبت مي‌كنند، بسيار عالي است. شركت‌هاي قاليشويي با تجربه، با ارائه خدمات با كيفيت به مشتريان خود در سال‌هاي متوالي، مي‌توانند طرفداران بيشتري را مجذوب خود كنند.
دسترسي آسان و سريع به شركت قاليشويي يكي‌ديگر از نكات انتخاب يك قاليشويي خوب، صرفه‌جويي در هزينه‌ها و تحويل زودهنگام سفارش‌ها است. درواقع با انتخاب يك شركت قاليشويي نزديك به محل زندگيتان علاوه‌براينكه از نظر مسافتي، هزينه اضافي براي حمل‌ونقل پرداخت نمي‌كنيد، مي‌توانيد فرش‌هايتان در مدت زمان كم‌تر تحويل بگيريد.
آيا شركت قاليشويي موردنظر مجاز است؟ علاوه‌بر نكات گفته شده، هنگام انتخاب يك شركت قاليشويي مناسب بايد به مجاز بودن آن دقت كنيد. يعني چي؟ شركت‌هاي قاليشويي مجاز زيرنظر اتحاديه قاليشويي هستند يعني گرفتن فرش، شستن، خشك كردن و تحويل سالم فرش به مشتري زيرنظر كارشناس صورت مي‌گيرد. همچنين برخي از اين شركت‌ها خدماتي از قبيل تعميرات، رفوگري و... را هم انجام مي‌دهند كه از مزاياي يك شركت قاليشويي مجاز به حساب مي‌آيد.
آيا تجهيزات و ماشين‌آلات قاليشويي در حفظ سلامت فرش تأثير دارند؟ از آنجايي كه فرش‌ها در انواع مختلف ابريشمي، دستبافت و... با بافت‌هاي ظريف و گوناگون وجود دارند، بايد با استفاده از ماشين‌آلات و تجهيزات مدرن امروزي، سلامت آن‌ها را تضمين كرد. بنابراين يك شركت قاليشويي خوب با به‌كارگيري تجهيزات مدرن و مناسب، حين شست‌وشو و خشك كردن به فرش شما آسيبي نمي‌رساند.
به‌طوركلي يك شركت قاليشويي خوب علاوه‌ بر موارد گفته شده بايد از دو مورد بيمه و ضمانت بازگشت وجه هم پيروي كند. يعني شركت قاليشويي در صورت بروز هرگونه مشكل، بايد به شما خسارت پرداخت كند و يا اينكه قاليشويي كه از خدمات خود مطمئن باشد هميشه به نوعي تضمين بازگشت وجه دارد، پس به شركتي كه بايد هزينه كمتري بپردازيد و تضميني ارائه نمي‌دهد، اطمينان نكنيد.

ارائه خدمات

فرش در منازل ايراني جايگاه ويژه‌اي دارد، بنابراين شست‌وشو و تميزي آن يك چالش مهم براي بسياري از مردم است. اما اغلب، مردم نمي‌خواهند براي خدمات قاليشويي بيش از حد خرج كنند و در نهايت با ارزان‌ترين شركت تماس مي‌گيرند، درصورتي كه اين كار اشتباه است. امروزه با استفاده از ماشين‌آلات و تجهيزات مدرن علاوه‌برصرفه‌جويي در مصرف آب، هزينه و زمان، از بافت فرش‌ها محافظت و از ورود هرگونه آسيب به فرش جلوگيري مي‌شود. بسياري از افراد هنگام انتخاب يك شركت قاليشويي خوب به مشكل برمي‌خورند، در اين مقاله تمامي نكات مهم جهت انتخاب يك قاليشويي مناسب ذكر شده است، بنابراين توصيه مي‌شود مقاله را با دقت مطالعه كنيد.

قاليشويي اديب، قاليشويي گل ابريشم و قاليشويي ملت سه شركت بسيار خوب در سطح استان تهران هستند كه شما مي‌توانيد با اطمينان از خدمات آنها بهره ببريد، جهت اطلاعات بيشتر درباره هر قاليشويي، به قسمت درباره ما وبسايت هر شركت مراجعه كنيد.

متخصص تغذيه غرب تهران

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۴:۴۲ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

قاليشويي در منزل با دستگاه، مزاياي شستشوي فرش در محل

قاليشويي در منزل با دستگاه، مزاياي شستشوي فرش در محل

قاليشويي شهيدعراقي

(اخبار رسمي): بسياري از افراد هميشه دوست دارند كه قالي و قاليچه‌هايشان در منزلشان شسته شود. با توجه به زياد شدن تعداد ساختمان‌ها و افزايش روزافزون ساخت‌وسازها عملا شستشو در آپارتمان‌ها به شكل گذشته امكانپذير نيست.


امروزه با توجه به پيشرفت علم و فناوري، بسياري از دستگاه‌ها به ويژه‌ دستگاه‌هاي قاليشويي‌ها پيشرفته‌تر و تخصصي‌تر شده است. به طوري كه برخي از آنها قابليت شستشوي فرش را در خانه براي مشتريان فراهم مي‌كنند؛ اما مزايا و معايب شستشوي فرش در منزل چيست؟ از خدمات چه قاليشويي‌ها مي‌توان استفاده كنيم؟ ما در ادامه اين مقاله درباره شستشوي فرش در منزل با دستگاه و مزايا و معايب آن به طور مفصل صحبت كرده‌ايم.

شستشوي فرش در منزل چگونه انجام مي‌شود؟

در گذشته شستن فرش‌ها در خانه كار بسيار دشواري بود. به گونه‌اي كه در برخي شرايط، فرد دچار كمردرد و پادردهاي شديدي پس از شستشو مي‌شد. امروزه شستشوي فرش در منزل با دستگاه از طريق مراكز قاليشويي كار بسيار راحت و تميزي است. در روش شستشوي فرش در منزل با دستگاه، فرايند شستن و خشك كردن قالي و قاليچه‌ها خيلي سريع انجام مي‌شود. به عبارتي در اين روش نياز نيست فرش‌هاي شما به قاليشويي منتقل شود و مجددا پس از شستشو به محل بازگردد.

انجام كار قاليشويي در منزل از طريق شركت‌هاي قاليشويي‌ با استفاده از دستگاه دريل و برس‌هاي بزرگتري نسبت به فرچه انجام مي‌شود. براي مايع شوينده مرغوب مي‌توانيد هنگام تماس با شركت قاليشويي هماهنگي‌هاي لازم را انجام دهيد. برخي از شركت‌هاي قاليشويي به شما اين اجازه را مي‌دهند تا خودتان مواد شوينده مدنظرتان را انتخاب نماييد.

بعد از اينكه قالي و قاليچه‌ها با استفاده از دستگاه دريل شسته مي‌شود، رطوبت آن از طريق دستگاه‌هاي مكش مايع گرفته خواهد شد. اين دستگاه‌هاي مكش مايع 90 درصد رطوبت فرش را به خود جذب كرده و آن را خشك مي‌كند.

در حقيقت اثر زيادي روي فرش شما باقي نمي‌گذارد. علاوه بر خاصيت خشك‌كنندگي اين دستگاه بسياري از لكه‌هاي فرش را پاك كرده و آن را كاملا تميز مي‌كند.

از خدمات كدام قاليشويي مي‌توان بهره گرفت؟

خوب تا به اينجا با شستشوي فرش در منزل با دستگاه به خوبي آشنا شديد؛ اما سوالي كه احتمالا ذهن شما را هم به خود درگير كرده، اين است كه از خدمات كدام قاليشويي‌ها در اينباره مي‌توان بهره گرفت. بسياري از قاليشويي‌ها خدمات شستشوي فرش در منزل با دستگاه را به مشتريان خود ارائه مي‌كنند اما براي اينكه قالي و قاليچه‌هاي شما كمترين آسيب را ببينند، بهتر است از خدمات قاليشويي‌هاي معتبري مانند قاليشويي ملت به نشاني melatcarpet.com، قاليشويي اديب به نشاني adibcarpet.com و قاليشويي گل ابريشم به نشاني golabrisham.com استفاده كنيد.

اين سه قاليشويي جزو سه شركت معتبر در سطح استان تهران هستند كه مي‌توانند تمامي قالي و قاليچه‌هاي شما را در منزل با استفاده از دستگاه‌ها بشويند.

مراحل شستشوي فرش در منزل با دستگاه شستشوي فرش در منزل با استفاده از دستگاه‌هاي مخصوص شامل فرآيند زير است:

پس از ورود پرسنل و متخصصين قاليشويي به منزلتان، ابتدا بايد سطح روي فرش را جاروبرقي بكشيد تا گردوغبار، پرزهاي موجود و آلودگي‌هاي روي قالي و قاليچه‌ها از بين برود.
دومين مرحله، شناسايي لكه‌هاي موجود روي سطح فرش است كه براساس آنها بايد لكه‌بر مناسب انتخاب شود. در اين مرحله شستشوي فرش با استفاده از شامپو فرش‌هاي مناسب و همچنين دستگاه مخصوص آغاز مي‌شود.
در مرحله آخر پس از اتمام شستشو و اطمينان از پاك شدن تمام لكه‌ها، سطح فرش با استفاده از دستگاه‌ مكش خشك مي‌شود. اين مرحله بسيار مهم است چرا كه بايد تمامي رطوبت سطح قالي و قاليچه به خوبي گرفته شود. در غيراينصورت امكان كپك زدن و پوسيدگي و... وجود دارد. از اين رو بايد حتما از قاليشويي‌هاي معتبر براي روند شستشو در منزل بهره بگيريد.
چرا شستشوي فرش در منزل به صورت دوره‌اي لازم و ضروري است؟ شستشوي فرش در منزل به صورت دوره‌اي لازم و ضروري است. حال شايد بپرسيد چرا؟ در ادامه مقاله به چند دليل به طور كامل اشاره كرده‌ايم.

گرد و غبار ناشي از آلودگي هوا، مستقيما بر روي قالي و قاليچه‌ها مي‌نشيند. به همين دليل سلامت و بهداشت خانواده به خطر مي‌افتد؛ از اين رو براي رعايت حفظ بهداشت و سلامت خانواده شستن دوره‌اي فرش‌ها امري ضروري و حياتي است.
هرچقدر هم كه رعايت كنيد، ممكن است در اثر يك اتفاق، چاي يا هر نوشيدني ديگري براي يكبار هم كه شده روي زمين بريزد و فرش شما را لك كند. به همين منظور براي از بين بردن كثيفي و لكه‌هاي موجود روي فرش شستشوي آن در منزل با استفاده از دستگاه‌ها لازم است.
به مرور زمان و در اثر استفاده طولاني مدت و رفت‌وآمدها ممكن است فرش بو بگيرد. بنابراين براي از بين بردن بويي كه در طول زمان در بافت فرش نفوذ كرده است، شستشوي دوره‌اي امري حياتي و ضروريست. جهت حفظ زيبايي و افزايش طول عمر فرش بايد آن را بشوييم.
مزاياي شستشوي فرش در خانه

شستشوي تمامي سطح رويي فرش به روش مكانيزه و ماشيني
پاك شدن تمامي لكه‌هاي روي سطح فرش
صرفه‌جويي در برخي هزينه‌ها مانند هزينه سرويس (اياب و ذهاب)
جلوگيري از زرد شدن فرش و ريشه‌ها
امكان شستشوي فرش در مقابل چشمان مشتري
جلوگيري از ايجاد شدن پارگي روي فرش
برطرف شدن نجاست قالي
زمان خشك شدن قالي و قاليچه‌هاي بسيار سريع است. (بين 5 الي 6 ساعت)
جلوگيري از ايجاد چين‌وچروك و تا خوردگي فرش
در شستشوي خانگي از مواد شوينده شيميايي استفاده نخواهد شد.
مانع از رشد باكتري و بيدزدگي
ارائه خدمات

امروزه به دليل وجود انواع مواد شوينده مختلف معمولا خانم‌هاي خانه‌دار شستشوي فرش را در منزل خودشان انجام مي‌دهند؛ اما قابل ذكر است كه اگر چه اين انواع شامپوهاي شيميايي، ظاهر فرش را خيلي سريع و راحت تميز مي‌كنند، ولي به مرور زمان آلودگي‌ها در فرش ميماند و به مرور لكه‌هاي سفيد بر روي فرش ظاهر خواهند شد.

متخصص تغذيه تهرانپارس

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۱۰:۰۷ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

هر آنچه بايد در رابطه با سپردن فرش به قاليشويي بدانيد

هر آنچه بايد در رابطه با سپردن فرش به قاليشويي بدانيد

قاليشويي در سيدخندان

(اخبار رسمي): فرش، از وسايلي است كه جايگاه خاصي در منازل دارد و تميزي آن از اهميت بالايي برخوردار خواهد بود.


هرآنچه بايد در رابطه با سپردن فرش به قاليشويي بدانيد
هر آنچه بايد در رابطه با سپردن فرش به قاليشويي بدانيد
در گذشته بيشتر افراد فرش‌ منزلشان را داخل حياط يا روي پشت‌بام به روش سنتي مي‌شستند اما چندسالي است كه روش‌هاي صنعتي جايگزين روش سنتي شده، بنابراين شركت‌هاي قاليشويي يكي از پركاربردترين مشاغل خدماتي به حساب مي‌آيند.

امروزه قاليشويي‌ها مجهز به نيروي انساني حرفه‌اي، تجهيزات و ماشين‌آلات مدرن هستند، همچنين با استفاده از مواد شوينده مناسب، انواع فرش، مبلمان و... را به خوبي تميز مي‌كنند بدون اينكه آسيبي به بافت فرش وارد شود. حمل‌ونقل فرش‌ها يكي‌ديگر از مزاياي شركت‌هاي قاليشويي است كه منجر به صرفه‌جويي در وقت مشتريان مي‌شود. اما هنگام سپردن و تحويل گرفتن فرش به چه نكاتي بايد توجه كنيم؟

چرا بايد از خدمات شركت قاليشويي استفاده كنيم؟

امروزه اكثريت افراد شستشو فرش‌ منزلشان را به قاليشويي‌ها مي‌سپارند، چراكه با مشكل كم بود فضا، وقت و همينطور كمبود آب مواجه هستيم. مزاياي استفاده از خدمات قاليشويي‌ها عبارتند از:

كاهش هزينه‌هاي پرداختي (مانند قبض آب و هزينه جابجايي)
جلوگيري از اتلاف انرژي صرفه‌جويي در زمان (با توجه به شاغل بودن افراد)
فرش‌ها توسط نيروهاي حرفه‌اي و به وسيله‌ تجهيزات مدرن تميز مي‌شوند.
جابجايي رايگان، ثبت سفارش به صورت آنلاين، تحويل و دريافت فرش در منزل و... از خدمات ويژه برترين شركت‌هاي قاليشويي است.
برخي از قاليشويي‌ها خدمات ترميم، تعمير، ريشه‌بافي، رفع سوختگي و... را نيز تحت نظر نيروهاي مجرب ارائه مي‌دهند.
ضروري‌ترين موارد در سپردن فرش به قاليشويي

اين سؤال براي بسياري از افراد پيش مي‌آيد كه قبل از تحويل فرش به قاليشويي، چه مواردي را بايد در نظر بگيريم؟ براي رسيدن به پاسخ ادامه مطلب را مطالعه نماييد.

علاوه‌ بر موضوع فصل بهار و خانه‌ تكاني، احتمال دارد فرش‌ منزلتان براثر موارد ديگري چون لكه غذا، جوهر و... كثيف شوند. بنابراين استفاده از خدمات شركت‌هاي قاليشويي، بهترين و مؤثرترين راه براي رفع هرگونه كثيفي و آلودگي از روي فرش‌ها است؛ اما گاهي اوقات با شندين تبليغات زياد توسط يك قاليشويي، تصميم مي‌گيريد فرش‌ها را به آن شركت بسپاريد بدون اينكه تحقيق كنيد، در صورتي كه اين كار اشتباه است و امكان دارد فرش شما آسيب ببيند.

بنابراين براي پيشگيري از چنين اتفاقاتي هنگام تحويل فرش بايد به موارد زير دقت كنيد:

در رابطه با سابقه، تجربه و اعتبار شركت قاليشويي موردنظر تحقيق كنيد.
با برقراري ارتباط (تلفني يا حضوري) با شركت قاليشويي، از هزينه‌ها مطلع شويد.
از آنجايي كه فرش‌ها انواع مختلفي چون ابريشمي، دستباف و... دارند، قبل از سپردن فرش‌ها به قاليشويي، در رابطه با روند كارشان و مواد شوينده‌اي كه استفاده مي‌كنند، سؤال بپرسيد.
در صورتي كه فرش‌ها آسيب ديده و نياز به ترميم و تعمير دارد، به نيروهاي قاليشويي اطلاع دهيد.
قبل از تحويل فرش‌ها را به خوبي جارو بزنيد تا گردوخاك از روي آن پاك شود.
هنگام سپردن فرش به نيروهاي شركت قاليشويي، حتما فاكتور دريافت نماييد.
بسياري از فرش‌ها به‌خاطر نوع بافت، تاروپود و نخ به كاررفته در توليد آن‌ها، قيمت بسيار بالايي دارند، بنابراين اگر شستشو آن‌ها به درستي انجام نشود، آسيب مي‌بينند.
به همين‌خاطر هنگام انتخاب شركت قاليشويي بايد دقت كنيد كه شركت موردنظر مجوز قانوني از اتحاديه قاليشويي داشته باشد.
پس از اينكه يك شركت قاليشويي معتبر نظير قاليشويي گل ابريشم به نشاني abrishamasl.com يا قاليشويي نوين به نشاني ghalishoienovin.com و قاليشويي اديب به نشاني adibcarpet.com را انتخاب و فرش‌ها را تحويل داديد، حال هنگام گرفتن آن‌ها از قاليشويي چه مواردي را بايد بررسي كنيد؟ اگر در اين زمينه هم اطلاعات كافي نداريد، اين مقاله را تا انتها دنبال نماييد.

مهم‌ترين نكات هنگام دريافت فرش زماني كه فرش‌ها شسته و آماده تحويل شدند، از طرف شركت قاليشويي به شما اطلاع مي‌دهند تا آن‌ها را تحويل بگيريد.

هنگام تحويل فرش از قاليشويي بايد چندين فاكتور را بررسي كنيد:

از آنجايي كه به دليل حجم زيادي كاري يا خطاي انساني امكان جابجايي فرش‌ها وجود دارد، بايد رسيد و تحويل فرش‌ها مطابق باشند.
يكي از عوامل مؤثر در خراب شدن فرش، رطوبت است بنابراين هنگام دريافت فرش‌ها بايد بررسي كنيد كه نم و رطوبت نداشته باشند.
امكان دارد به‌صورت ناخواسته و غيرعمد به دليل خطاي نيروها، فرش‌ها در قاليشويي آسيب ببيند، بنابراين لازم است هنگام تحويل آن‌ها را بررسي كنيد.
هنگام تحويل فرش، مطمئن شويد هرگونه آلودگي و لكه تميز شده است. در نهايت پس از دريافت و پهن كردن فرش، روي آن جاروبرقي بكشيد.
چگونه يك شركت قاليشويي خوب انتخاب كنيم؟

تاكنون شركت‌هاي قاليشويي بسياري تأسيس شده كه هركدام تبليغات منحصربه‌فرد خود را دارند، بنابراين انتخاب يك قاليشويي خوب كار دشواري است. مهم‌ترين فاكتورهاي انتخاب يك قاليشويي مناسب عبارتند از:

شركت قاليشويي بايد تحت نظر اتحاديه قاليشويي فعاليت كند. يعني قبل از تحويل فرش بايد از مجاز يا غيرمجاز بودن قاليشويي موردنظر مطلع شويد. براي مثال در فاكتورهايي كه جمله "هرگونه خسارت برعهده مشتري است" وجود دارد، از غيرمجاز بودن مركز قاليشويي اطلاع مي‌دهد.
بايد از تجهيزات و ماشين‌آلات شركت قاليشويي موردنظر مطلع شويد.
تجهيزات مدرن به خوبي فرش‌ها را تميز مي‌كنند.
شركت قاليشويي مناسب براي حمل‌ونقل فرش‌ها از نيروهاي كاربلد و ماشين مناسب استفاده مي‌كند.
يك قاليشويي مناسب بايد بتواند در رابطه با روند كار خود به مشتريان توضيح دهد.
شركت قاليشويي بايد از نيروهاي انساني حرفه‌اي برخوردار باشد. شستشو پرده، مبل و... در محل از خدمات ويژه يك شركت قاليشويي به حساب مي‌آيد.
هزينه شستشو، خدمات تعمير و حمل‌‌ونقل بايد زيرنظر اتحاديه قاليشويي باشد.
ارائه خدمات

همانطور كه مي‌دانيد امروزه روش‌هاي سنتي منسوخ و روش‌هاي صنعتي جايگزين آن‌ها شده است. همچنين به دليل آپارتمان‌نشيني اكثريت، مشغله‌هاي كاري فراوان و كمبود آب، مردم ترجيح مي‌دهند كار شستشوي فرش منزلشان را به شركت‌هاي قاليشويي بسپارند. تاكنون شركت‌هاي بسياري تأسيس شده و هركدام تبليغات ويژه‌ي خود را دارند بنابراين بسياري از مردم براي انتخاب يك شركت قاليشويي مناسب دچار سردرگمي مي‌شوند.

از آنجايي فرش يك عنصر مهم در منازل ايراني است بايد يك شركت قاليشويي معتبر و مجاز انتخاب نماييد تا به بهترين شكل ممكن فرش شما را تميز و تحويل دهند.

ما در اين مقاله سه قاليشويي معتبر و مجاز نظير قاليشويي ابريشم اصل، قاليشويي اديب و قاليشويي نوين را به شما معرفي كرده‌ايم كه با مراجعه به قسمت تماس با ما وبسايت‌ اين شركت مي‌توانيد اطلاعات بيشتري از آنها به دست بياوريد. هريك از اين قاليشويي‌ها مي‌توانند بهترين خدمات را به شما ارائه كنند.

گل فروشي شهرك غرب

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۵۸:۲۲ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

آيا تجهيزات به كار رفته در يك قاليشويي در شستن فرش‌ها اهميت دارد؟

آيا تجهيزات به كار رفته در يك قاليشويي در شستن فرش‌ها اهميت دارد؟

قاليشويي شرق تهران

(اخبار رسمي): حتما به ياد داريد كه در سال‌هاي گذشته چطور فرش‌ها به صورت دستي شسته مي‌شدند! كاري سخت و دشوار كه اغلب افراد حداقل سالي يكبار مجبور به انجام آن بودند. چرا كه فرش‌ها دائما مورد استفاده قرار گرفته و كثيف مي‌شدند و چاره‌اي جز شستن دستي آن‌ها وجود نداشت.


آيا تجهيزات به كار رفته در يك قاليشويي در شستن فرش‌ها اهميت دارد؟
صرف هزينه و زمان طولاني از يك طرف و سنگيني فرش‌هاي شسته شده از سوي ديگر، شستشوي فرش را به يك معضل جدي تبديل كرده بود.

گاهي در پايان كار و تحمل جابه‌جايي‌هاي سنگين، فرش به طور كامل تميز نشده و حتي دچار آسيب نيز مي‌شد. خوشبختانه چند سالي است كه قاليشويي‌هاي معتبري روي كار آمده‌اند كه فرش‌، قالي و موكت شما را در سريع‌ترين و بهترين حالت ممكن شستشو مي‌دهند. اين مراكز با كمك تجهيزات و دستگاه‌هاي پيشرفته، آسيب‌هاي وارده را به حداقل مي‌رسانند.

اما همواره اين سوال مطرح است كه به چه اعتباري بايد فرش‌هاي ماشيني و دستباف خود را به قاليشويي بسپاريم؟ دستگاه‌هاي اين مراكز چطور فرش را مي‌شويند كه آسيبي به آن وارد نشود؟ آيا تجهيزات قاليشويي‌ها در كيفيت نهايي كار آن‌ها دخيل است؟

با ماه همراه باشيد تا به اين سوالات متداول پاسخ دهيم.

انواع دستگاه‌هاي قاليشويي

همان‌طور كه اشاره كرديم، قاليشويي‌ها به كمك تجهيزات و دستگاه‌هاي خود، فرش‌ها به بهترين نحوه ممكن شستشو مي‌دهند. در واقع، كيفيت و عملكرد يك قاليشويي ارتباط مستقيمي با تجهيزات مورد استفاده آن دارد. دستگاه‌هاي به روزتر، از تكنولوژي بالاتري برخوردار بوده و آسيب كمتري را به فرش وارد مي‌كنند.

به طور كلي، قاليشويي‌ها از دو نوع دستگاه براي مراكز خود بهره مي‌برند. دستگاه‌هاي قاليشويي دستي و اتوماتيك. هر كدام از اين دستگاه‌ها به منظور خاصي و براي حجم مشخصي از فرش ساخته شده‌اند. در هر حال، هر دوي اين تجهيزات فرآيند شستشويي فرش را تسهيل كرده و آن را اصولي‌تر انجام مي‌دهند.

شايد اهميت اين تجهيرات و دستگاه‌ها براي شستشوي فرش‌هاي ماشيني يا موكت محسوس نباشد. اما در مورد فرش‌هاي نفيس دستباف و ابريشمي، اوضاع كمي تفاوت دارد. اين نوع از فرش‌ها به شدت به دماي آب، مواد شوينده و برس‌هاي شستشو حساس بوده و بايد توسط يك قاليشويي معتبر و با كمك تجهيرات جديد و مناسب شسته شوند.

در ادامه انواع دستگاه‌هاي قاليشويي را به طور مفصل توضيح خواهيم داد.

دستگاه قاليشويي دستي

دستگاه‌هاي دستي، اغلب در قاليشويي‌هاي كوچك يا مصارف خانگي كاربرد دارند. شركت‌هاي نظافتي كه نيروهاي كاري را به منازل مي‌فرستند نيز از اين دستگاه‌ها براي شستن فرش‌هاي دستباف كمك مي‌گيرند. تجهيزات دستي، فرش را با برس‌ها مناسب و حجم معيني از مواد شوينده شستشو داده و فرآيندي اصولي را رقم مي‌زنند.

دستگاه‌هاي قاليشويي دستي، قابليت‌هاي فراواني دارند. آن‌ها ابتدا با مكش پرقدرت خود، گردوغبار موجود در اعماق فرش را به سطح آن آورده و در نهايت خارج مي‌كنند. سپس مواد شوينده را به اعماق و سطح فرش تزريق كرده و شستشو آغاز مي‌شود. شما مي‌توانيد فشار آب و ميزان مواد شوينده را در اين دستگاه‌ها بر اساس نياز فرش خود تنظيم نماييد.

در مرحله‌ آخر و پس از شستشو، دستگاه فرش‌ها را آبگيري كرده و خشك مي‌كند. مرحله‌ خشك كردن مهم‌ترين مرحله‌ي شستن فرش‌ها است. چرا كه اگر رطوبتي روي فرش باقي بماند، باعث پوسيدگي آن خواهد شد. اما نگران نباشيد، دستگاه‌هاي دستي به طور كامل رطوبت موجود را گرفته و فرشي خشك به شما تحويل خواهند داد.

دستگاه قاليشويي اتوماتيك

دستگاه‌هاي اتوماتيك همان‌طور كه از نامشان مشخص است، كمترين نياز را به نيروي انساني دارند. در اين دستگاه‌ها تمامي مراحل شستشوي فرش، توسط خود دستگاه انجام شده و در نتيجه كمترين ميزان هدر رفت آب را دارد. همچنين به علت ماشيني بوده فرآيند، سرعت شستن فرش‌ها به شدت بالا رفته و كارها سريع‌تر انجام مي‌شوند.

اين دستگاه‌ها داراي چندين فرشه‌ مناسب بوده كه مي‌توانند تمامي فرش‌هاي ماشيني و دستباف را شستشو دهند. در تجهيزات اتوماتيك نيز فرآيند شستشوي فرش‌ها با گردو غبارگيري آغاز شده و سپس شستن فرش آغاز مي‌شود. در نهايت نيز فرش شسته شده به گرمخانه برده مي‌شود تا رطوبت خود را از دست داده و خشك شود. كارخانه‌هاي قاليشويي مجهز به دستگاه‌هاي اتوماتيك مي‌توانند هر نوع فرش با هر سايز و تراكمي را شستشو دهند.

دستگاه‌هاي اتوماتيك خود به انواع ميزي، ريلي و ديسكي تقسيم مي‌شوند. همچنين تجهيزاتي نظير دستگاه قاليشويي ثابت، دستگاه آبگير لوله‌اي، دستگاه شلاق زن، دستگاه گردوخاك گير فرش، دستگاه پوليشر، دستگاه جابه‌جاكننده فرش و دستگاه فرچه دو موتوره را دارا هستند.

امروزه بسياري از قاليشويي‌هاي معتبر نظير قاليشويي ابريشم اصل به نشاني abrishamasl.com، قاليشويي اديب به نشاني adibcarpet.com و قاليشويي نوين به نشاني ghalishoienovin.com از دستگاه‌هاي اتوماتيك براي شستشوي فرش‌ها استفاده مي‌كنند. اين موضوع باعث شده تا قالي و قاليچه‌هاي شما با كمترين آسيب شسته شود.

دستگاه قاليشويي ميزي

تجهيزات در دستگاه‌هاي قاليشويي ميزي، به صورت قابت قرار گرفته‌اند. فرش‌ها در ابتدا خيس شده و سپس توسط نوار نقاله به زير برس‌ها و فرچه‌هاي دستگاه فرستاده مي‌شوند. در اين مرحله عمليات شستشو توسط مواد شوينده روي فرش آغاز مي‌شود. در نهايت پس از شستشوي فرش، نوارهاي نقاله فرش را به زير فشار زياد آب مي‌برند تا آبگيري انجام شود. در نهايت نيز فرش لوله شده و براي خشك شدن آماده مي‌شود.

دستگاه قاليشويي ريلي

دستگاه‌هاي ريلي سرعت عمل بسيار زيادي را براي شركت‌هاي قاليشويي فراهم مي‌كنند. فرآيند شستشوي فرش‌ها توسط اين دستگاه تفاوتي با دستگاه رو ميزي ندارد. تنها سرعت انجام مراحل بسيار بيشتر است. دستگاه‌هاي قاليشويي ريلي مي‌توانند در كمتر از 10 ساعت حدود 500 فرش را بشويند.

دستگاه قاليشويي ديسكي

دستگاه‌هاي ديسكي براي مصارف خاص ساخته مي‌شوند. اين دستگاه مي‌تواند فرش‌هاي بالاي 100 متر با شستشو دهد. تنها بايد پرسنل قاليشويي فرش را درون دستگاه قرار دهد تا پس از شستشو و آبكشي، به صورت لوله‌اي از آن خارج شود.

ارائه خدمات

متاسفانه شستشوي دستي فرش آسيب‌هاي زيادي را به آن وارد مي‌كند. اغلب افراد از ابزار و مواد شوينده‌ مناسب فرش خود استفاده نمي‌كنند. از طرفي جابه‌جايي فرش‌هاي خيس نيز به شدت سخت بوده و ممكن است سلامت افراد را به خطر بياندازد. يك راه مطمئن براي جلوگيري از بروز چنين مشكلاتي، كمك گرفتن از يك قاليشويي معتبر نظير قاليشويي ابريشم اصل، قاليشويي نوين و قاليشويي اديب است، براي اطلاعات بيشتر درباره اين شركت مي‌توانيد به قسمت درباره ما وبسايت آنها مراجعه كنيد.

قاليشويي‌هاي حرفه‌اي از تجهيزات و ماشين آلات به روز و استانداردي استفاده مي‌كنند كه براي شستشوي فرش ساخته شده‌اند. در حقيقت كارايي و عملكرد يك قاليشويي به تجهيزات و دستگاه‌هاي مورد استفاده آن بستگي دارد.

پيشنهاد مي‌كنيم شما نيز براي شستشوي فرش‌هاي ماشيني، دستباف و ابريشمي خود به قاليشويي‌هايي با تجهيزات مناسب و به‌روز مراجعه كنيد.

بهترين متخصص كولپوسكوپي تهران

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۰۰:۱۵ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

فاكتور‌هاي مهم قاليشويي حرفه‌اي

فاكتور‌هاي مهم قاليشويي حرفه‌اي

قاليشويي مخصوص فرش ابريشم

صراط نيوز

فرش‌ها و مبل‌ها از جمله لوازمي هستند كه در منازل هم بسيار كاربردي هستند و هم جز لوازم زينتي محسوب مي‌شوند چرا كه در برخي منازل از فرش‌هاي دستبافت و ابريشمي و حتي عيتقه‌اي و كهنه استفاده مي‌شود كه اين فرش‌ها هم ارزش مالي دارند و هم ارزش معنوي و در صورت آلوده و كثيف شدنشان لازم است كه به قاليشويي‌ها برده شوند چرا كه اين فرش‌ها جهت شست و شو نيازمند دستگاه‌هاي مجهز و البته از همه مهم‌تر مواد شوينده‌ي مخصوص مي‌باشند كه تنها در قاليشويي‌ها موجود مي‌باشد.

در قديم با توجه به نبود امكانات جهت شست و شو فرش ها، با هر جنس و مدلي در منازل توسط افراد خانه شسته مي‌شد كه تنها با يك مواد شوينده بود و اين موضوع باعث مي‌شد كه فرش‌ها در طول سال‌ها يا با پوسيدگي و پارگي مواجه شوند و يا ظاهري كهنه‌تر به خود مي‌گرفتند كه با گذر زمان و به روز شدن دستگاه‌ها اين كار به صورت حرفه‌اي در قاليشويي‌ها انجام مي‌شود.

فرش‌ها در صورت آلوده شدن به مدت طولاني به هر دليلي، گرد و غبار و آلودگي مي‌تواند تا عمق فرش نفوذ كند و فرش را با آسيب رو به رو كند كه اين آسيب مي‌تواند هم به صورت سطحي و هم عمقي باشد و اجزاي داخلي را كه مربوط به تار و پود فرش مي‌شود درگير كند. به همين دليل لازم است كه در قاليشويي‌ها و مراكز مخصوص به صورت تخصصي شسته و خشك شوند كه اين موضوع بايد هر چند وقت يكبار انجام شود تا از ايجاد اسيب‌هاي ناگوار براي فرش‌ها جلوگيري شود.

براي تشخيص معتبر بودن قاليشويي فاكتور‌هاي مهمي وجود دارد كه اين فاكتور مي‌تواند در خصوص:

۱- آگاهي از محل شست و شوي فرش‌ها كه در چه مكاني اين كار انجام مي‌شود.

۲- چه دستگاه‌هايي مورد استفاده قرار مي‌گيرد

۳- چه مواد شوينده‌اي مورد استفاده قرار مي‌گيرد

۴- اينكه با چه ابزار الات مجهز و روش‌ها و تكنيك‌هاي جديدي كار شست و شو انجام شود. چرا كه فرش‌ها داراي بافت حساس و جنس‌هاي مختلفي هستند و با وجود دستگاه‌هاي مجهز در بالا‌ترين كيفيت خدمات رساني شود.

۵- فاكتور مهم بعدي در خصوص داشتن پروانه كسب و كار است كه شركت قاليشويي بايد جزو اتحاديه‌ي صنف قاليشوييان باشد و هم چنين سابقه‌ي درخشاني را در كارنامه‌ي كاري خود ثبت كرده باشند، زيرا قاليشويي با سابقه‌ي كار مي‌تواند كار را با تخصص بيش تري انجام دهند.

۶- مورد بعدي ارائه‌ي گارانتي و ضمانت نامه به مشتريان است كه با انجام اين كار اعتماد مشتريان نسبت به آن قاليشويي بيش‌تر جذب مي‌شود و مشتريان با اطمينان بيش تري فرش‌ها و مبلمان را به اين مراكز مي‌سپارند و از خدماتشان استفاده مي‌كنند.

۷- مورد مهم ديگر ارائه‌ي فاكتور جهت نوشتن انواع خدمات و هم چنين ذكر تمام هزينه‌ها است كه بايد به مشتري ارائه شود و با توجه به همان فاكتور كار انجام و هزينه‌ها دريافت شود.

همه‌ي اين موارد ازجمله فاكتور‌هاي مهمي است كه قاليشويي‌هاي معتبر و حرفه اي، اين موارد را دارا مي‌باشند و در هنگام انتخاب قاليشويي بايد حتما به اين موارد توجه شود تا با اطمينان خاطر از خدمات اين قاليشويي‌ها استفاده كرد.

معيار انتخاب قاليشويي معتبر

قاليشويي معتبر قاليشويي است كه تمام فاكتور هاي مهم در اين زمينه را دارا باشد و با به كار گيري روش هاي جديد و تكنيك هاي به روز و البته از همه مهم تر تجهيزات كامل و امروزي در زمينه ي شست و شوي فرش و حتي مبلمان و البته كه ساير خدمات مرتبط فعاليت كند و هم چنين داراي نيروي انساني كاملا مجرب و حرفه اي در قاليشويي خود باشند كه فرش ها در بالا ترين كيفيت شسته شوند و خشك شوند و به صورت تميز و مرتب و لول شده به مشتريان تحويل دهند. با توجه به حساس بودن جنس فرش ها نسبت به گذشته كار شست و شو هم بايد با دقت بيش تري صورت بگيرد و لازم است كه نيروي انساني متخصصي هم وجود داشته باشد كه بر روي كار نظارت كامل را داشته باشد كه تمام اين موارد در قاليشويي هاي معتبر از جمله قاليشويي در پرند وجود دارد. مورد بعدي در خصوص قاليشويي معتبر اين است كه در تمام زمينه هاي مربوط به فرش و قالي و حتي مبلمان تخصص كامل را داشته باشد و از مواد شوينده كاملا مخصوصي در خصوص اين كار استفاده كنند تا كار با آسيب رو به رو نشود. يكي ديگر از ملاك هايي كه قاليشويي هاي معتبر از آن برخوردار هستند اتوماتيك بودنشان است كه اين اتوماتيك بودن مي تواند از اتلاف انرژي و هدر رفتن آب جلوگيري كند و اين موضوع مي تواند بسيار مهم باشد و حتي در هزينه ها هم صرفه جويي كند كه در تمام قاليشويي هاي معتبر اين مورد موجود مي باشد. موارد ذكر شده از جمله معيار هايي هستند كه در قاليشويي هاي معتبر وجود داشته و كار شست و شو و ساير خدمات به نحوه احسن انجام مي شود.

فاكتور‌هاي مهم قاليشويي حرفه‌اي

نكات مهم در قاليشويي خوب

قاليشويي خوب قاليشويي است كه يك سري نكات را در خصوص خدماتي كه ارائه مي‌دهد رعايت مي‌كند كه اين نكات شامل:

۱- نحوه‌ي شست و شوي فرش‌ها كه اين مورد در قاليشويي‌ها بسيار پر اهميت مي‌باشند چرا كه فرش‌هاي مشترياني كه به مراكز قاليشويي تحويل مي‌دهند در جنس‌هاي مختلفي هستند كه يا دستبافت هستند و يا ماشيني و ابريشمي و حتي در برخي مواقع هم فرش‌هاي عتيقه‌اي و موزه‌اي به اين مراكز سپرده مي‌شود و مسلم است كه شست وشوي هر كدام با هم متفاوت بوده و حساس بودن بافت هر كدام با هم تفاوت‌هايي دارد كه اين مورد در قاليشويي‌ها به صورت تخصصي تشخيص داده مي‌شود و مواد شوينده مخصوصي هم مطابق جنس هر كدام مورد استفاده قرار مي‌گيرد كه اين موارد در خصوص شست و شو اگر رعايت شود كار در بالاترين كيفيت به اتمام مي‌رسد.

۲- مورد دوم در خصوص خشك كردن است كه هم در رابطه با فرش‌ها انجام مي‌شود و هم مبل‌ها و اين خشك كردن بايد توسط دستگاه‌هاي مجهز و هم چنين با رعايت نكات انجام شود چرا كه اگر فرش‌ها كامل خشك نشوند در هنگام لول كردن و تحويل به مشتريان بويي نامطبوع به خود گرفته و آزاردهنده هستند و هم چنين اين مورد در خصوص مبلمان هم صدق مي‌كند و نكته‌ي مهم ديگر در رابطه با مبل‌ها خشك كردنشان به حد كافي است چرا كه اگر مبلمان بيش از اندازه خشك شوند مبل تمام رطوبت خود را از دست مي‌دهد و اصطلاحا با خشكي مبل مواجه مي‌شود كه در مدت زمان كوتاهي ديگر قابل استفاده نخواهد بود و رعايت اين نكته‌ي كليدي حائز اهميت مي‌باشد.

۳- نكته‌ي سوم در خصوص خدماتي است كه ارائه مي‌دهند كه در زمينه‌ي انجام انواع تعميرات و رفوگري مرتبط با فرش‌ها و مبلمان است كه قاليشويي خوب در تمام اين زمينه‌هاي تعميراتي از ابزار آلات مجهز و مدرن و تكنيك‌هاي مدرن استفاده مي‌كند و هم چنين نيروي انساني متخصص هم در اين زمينه نقش بسيار مهمي را دارند و بايد تخصص كامل در خصوص انجام انواع خدمات رفوگري، شيرازه دوزي، چرم دوزي و... و هم چنين انواع خدمات تعميرات مبلمان را دارا باشند تا فرش‌ها و مبل‌هاي آسيب ديده به حالت اوليه خود باز گردند و كاملا سالم به مشتريان تحويل داده شود.

فاكتور‌هاي مهم قاليشويي حرفه‌اي


ويژگي قاليشويي حرفه‌اي

دليل با كيفيت بودن قاليشويي‌هاي حرفه‌اي ويژگي‌هايي است كه ارائه مي‌دهند كه ويژگي‌ها شامل:

۱- كاملا مجهز و اتوماتيك بودن قاليشويي مي‌باشد و نيروي انساني تخصصي كه در قاليشويي مشغول به فعاليت مي‌باشند

۲- از ديگر ويژگي‌هايي كه اين قاليشويي‌هاي حرفه‌اي دارا مي‌باشند مواد شوينده‌هايي است كه مورد استفاده قرار مي‌دهد چرا كه مواد شوينده‌هاي اين قاليشويي مخصوص بوده و هم چنين از نرم كننده‌هاي مخصوصي هم جهت نرم كردن فرش‌ها استفاده مي‌كنند كه اين نرم كننده‌ها مخصوص خود فرش هستند و اصلا اسيبي به تار و پود فرش‌ها وارد نمي‌كنند بلكه آن‌ها را نرم كرده و از شكستگي مبل‌ها جلوگيري مي‌شود البته لازم به ذكر است كه اين نرم كننده‌هاي مصرفي علاوه بر مواد شوينده‌هاي اصلي استفاده مي‌شوند و اصلا جايگزين آن‌ها نمي‌باشند.

۳- ويژگي ديگري كه در خصوص قاليشويي‌هاي حرفه‌اي وجود دارد پرسنل است كه از كادري مجرب و حرفه‌اي برخوردار است كه در تمام زمينه‌هاي مرتبط با فرش و حتي مبلمان آشنايي كامل را دارند و اين موضوع بسيار مهم است چرا كه بدون كادر متخصص كار به درستي صورت نمي‌گيرد و با مشكل رو به رو مي‌شود.

۴- مورد بعدي از ويژگي حمل و نقل زمان تحويل است كه در كوتاه‌ترين زمان فرش‌ها و مبلمان را به مشتريان تحويل مي‌دهند و در تمام ايام هفته هم تمامي خدمات خود را به مشتريان سطح شهر ارائه مي‌دهند.

نكات مهم شست و شوي فرش در قاليشويي

براي شست و شوي انواع فرش‌ها با هر جنسي كه هستند نكاتي در قاليشويي‌هاي معتبر بايد رعايت مي‌شود كه اين نكات در واقع همان مراحل شست و شو هستند كه به ترتيب انجام شدنشان مهم مي‌باشد. مراحل شست و شو شامل:

۱- در وهله‌ي اول تميز كردن فرش‌ها توسط جارو و خارج كردن اجسام خارجي از فرش‌ها است تا كار شست و شو تميز‌تر و همين طور سريع‌تر انجام شود كه اجسام خارجي مي‌تواند مو و زباله‌هاي كوچك نيز باشد.

۲- مرحله دوم تشخيص جنس فرش جهت به كار بردن مواد شوينده‌ي مخصوص همان فرش است كه اين مرحله براي انجام كار شست و شو بسيار مهم مي‌باشد چرا كه در صورت بروز خطا، فرش با آسيبي جدي رو به رو مي‌شود و در اين زمينه از نيروي انساني متخصص استفاده مي‌شود.

۳- مرحله‌ي سوم انجام كار شست و شو توسط دستگاه‌هاي مخصوص و مواد شوينده‌ي مخصوص است و البته نظارت كادر مجرب براي با كيفيت انجام شدن كار مي‌باشد.

۴- مرحله‌ي چهارم كار‌هاي پس از شست و شو است كه مرتبط به خشك كردن فرش‌ها مي‌باشد و سپس لول كردن و تحويل به مشتريان است.

فيزيوتراپي پاسداران

 

 

فاكتور‌هاي مهم قاليشويي حرفه‌اي

قاليشويي مخصوص فرش ابريشم

صراط نيوز

فرش‌ها و مبل‌ها از جمله لوازمي هستند كه در منازل هم بسيار كاربردي هستند و هم جز لوازم زينتي محسوب مي‌شوند چرا كه در برخي منازل از فرش‌هاي دستبافت و ابريشمي و حتي عيتقه‌اي و كهنه استفاده مي‌شود كه اين فرش‌ها هم ارزش مالي دارند و هم ارزش معنوي و در صورت آلوده و كثيف شدنشان لازم است كه به قاليشويي‌ها برده شوند چرا كه اين فرش‌ها جهت شست و شو نيازمند دستگاه‌هاي مجهز و البته از همه مهم‌تر مواد شوينده‌ي مخصوص مي‌باشند كه تنها در قاليشويي‌ها موجود مي‌باشد.

در قديم با توجه به نبود امكانات جهت شست و شو فرش ها، با هر جنس و مدلي در منازل توسط افراد خانه شسته مي‌شد كه تنها با يك مواد شوينده بود و اين موضوع باعث مي‌شد كه فرش‌ها در طول سال‌ها يا با پوسيدگي و پارگي مواجه شوند و يا ظاهري كهنه‌تر به خود مي‌گرفتند كه با گذر زمان و به روز شدن دستگاه‌ها اين كار به صورت حرفه‌اي در قاليشويي‌ها انجام مي‌شود.

فرش‌ها در صورت آلوده شدن به مدت طولاني به هر دليلي، گرد و غبار و آلودگي مي‌تواند تا عمق فرش نفوذ كند و فرش را با آسيب رو به رو كند كه اين آسيب مي‌تواند هم به صورت سطحي و هم عمقي باشد و اجزاي داخلي را كه مربوط به تار و پود فرش مي‌شود درگير كند. به همين دليل لازم است كه در قاليشويي‌ها و مراكز مخصوص به صورت تخصصي شسته و خشك شوند كه اين موضوع بايد هر چند وقت يكبار انجام شود تا از ايجاد اسيب‌هاي ناگوار براي فرش‌ها جلوگيري شود.

براي تشخيص معتبر بودن قاليشويي فاكتور‌هاي مهمي وجود دارد كه اين فاكتور مي‌تواند در خصوص:

۱- آگاهي از محل شست و شوي فرش‌ها كه در چه مكاني اين كار انجام مي‌شود.

۲- چه دستگاه‌هايي مورد استفاده قرار مي‌گيرد

۳- چه مواد شوينده‌اي مورد استفاده قرار مي‌گيرد

۴- اينكه با چه ابزار الات مجهز و روش‌ها و تكنيك‌هاي جديدي كار شست و شو انجام شود. چرا كه فرش‌ها داراي بافت حساس و جنس‌هاي مختلفي هستند و با وجود دستگاه‌هاي مجهز در بالا‌ترين كيفيت خدمات رساني شود.

۵- فاكتور مهم بعدي در خصوص داشتن پروانه كسب و كار است كه شركت قاليشويي بايد جزو اتحاديه‌ي صنف قاليشوييان باشد و هم چنين سابقه‌ي درخشاني را در كارنامه‌ي كاري خود ثبت كرده باشند، زيرا قاليشويي با سابقه‌ي كار مي‌تواند كار را با تخصص بيش تري انجام دهند.

۶- مورد بعدي ارائه‌ي گارانتي و ضمانت نامه به مشتريان است كه با انجام اين كار اعتماد مشتريان نسبت به آن قاليشويي بيش‌تر جذب مي‌شود و مشتريان با اطمينان بيش تري فرش‌ها و مبلمان را به اين مراكز مي‌سپارند و از خدماتشان استفاده مي‌كنند.

۷- مورد مهم ديگر ارائه‌ي فاكتور جهت نوشتن انواع خدمات و هم چنين ذكر تمام هزينه‌ها است كه بايد به مشتري ارائه شود و با توجه به همان فاكتور كار انجام و هزينه‌ها دريافت شود.

همه‌ي اين موارد ازجمله فاكتور‌هاي مهمي است كه قاليشويي‌هاي معتبر و حرفه اي، اين موارد را دارا مي‌باشند و در هنگام انتخاب قاليشويي بايد حتما به اين موارد توجه شود تا با اطمينان خاطر از خدمات اين قاليشويي‌ها استفاده كرد.

معيار انتخاب قاليشويي معتبر

قاليشويي معتبر قاليشويي است كه تمام فاكتور هاي مهم در اين زمينه را دارا باشد و با به كار گيري روش هاي جديد و تكنيك هاي به روز و البته از همه مهم تر تجهيزات كامل و امروزي در زمينه ي شست و شوي فرش و حتي مبلمان و البته كه ساير خدمات مرتبط فعاليت كند و هم چنين داراي نيروي انساني كاملا مجرب و حرفه اي در قاليشويي خود باشند كه فرش ها در بالا ترين كيفيت شسته شوند و خشك شوند و به صورت تميز و مرتب و لول شده به مشتريان تحويل دهند. با توجه به حساس بودن جنس فرش ها نسبت به گذشته كار شست و شو هم بايد با دقت بيش تري صورت بگيرد و لازم است كه نيروي انساني متخصصي هم وجود داشته باشد كه بر روي كار نظارت كامل را داشته باشد كه تمام اين موارد در قاليشويي هاي معتبر از جمله قاليشويي در پرند وجود دارد. مورد بعدي در خصوص قاليشويي معتبر اين است كه در تمام زمينه هاي مربوط به فرش و قالي و حتي مبلمان تخصص كامل را داشته باشد و از مواد شوينده كاملا مخصوصي در خصوص اين كار استفاده كنند تا كار با آسيب رو به رو نشود. يكي ديگر از ملاك هايي كه قاليشويي هاي معتبر از آن برخوردار هستند اتوماتيك بودنشان است كه اين اتوماتيك بودن مي تواند از اتلاف انرژي و هدر رفتن آب جلوگيري كند و اين موضوع مي تواند بسيار مهم باشد و حتي در هزينه ها هم صرفه جويي كند كه در تمام قاليشويي هاي معتبر اين مورد موجود مي باشد. موارد ذكر شده از جمله معيار هايي هستند كه در قاليشويي هاي معتبر وجود داشته و كار شست و شو و ساير خدمات به نحوه احسن انجام مي شود.

فاكتور‌هاي مهم قاليشويي حرفه‌اي

نكات مهم در قاليشويي خوب

قاليشويي خوب قاليشويي است كه يك سري نكات را در خصوص خدماتي كه ارائه مي‌دهد رعايت مي‌كند كه اين نكات شامل:

۱- نحوه‌ي شست و شوي فرش‌ها كه اين مورد در قاليشويي‌ها بسيار پر اهميت مي‌باشند چرا كه فرش‌هاي مشترياني كه به مراكز قاليشويي تحويل مي‌دهند در جنس‌هاي مختلفي هستند كه يا دستبافت هستند و يا ماشيني و ابريشمي و حتي در برخي مواقع هم فرش‌هاي عتيقه‌اي و موزه‌اي به اين مراكز سپرده مي‌شود و مسلم است كه شست وشوي هر كدام با هم متفاوت بوده و حساس بودن بافت هر كدام با هم تفاوت‌هايي دارد كه اين مورد در قاليشويي‌ها به صورت تخصصي تشخيص داده مي‌شود و مواد شوينده مخصوصي هم مطابق جنس هر كدام مورد استفاده قرار مي‌گيرد كه اين موارد در خصوص شست و شو اگر رعايت شود كار در بالاترين كيفيت به اتمام مي‌رسد.

۲- مورد دوم در خصوص خشك كردن است كه هم در رابطه با فرش‌ها انجام مي‌شود و هم مبل‌ها و اين خشك كردن بايد توسط دستگاه‌هاي مجهز و هم چنين با رعايت نكات انجام شود چرا كه اگر فرش‌ها كامل خشك نشوند در هنگام لول كردن و تحويل به مشتريان بويي نامطبوع به خود گرفته و آزاردهنده هستند و هم چنين اين مورد در خصوص مبلمان هم صدق مي‌كند و نكته‌ي مهم ديگر در رابطه با مبل‌ها خشك كردنشان به حد كافي است چرا كه اگر مبلمان بيش از اندازه خشك شوند مبل تمام رطوبت خود را از دست مي‌دهد و اصطلاحا با خشكي مبل مواجه مي‌شود كه در مدت زمان كوتاهي ديگر قابل استفاده نخواهد بود و رعايت اين نكته‌ي كليدي حائز اهميت مي‌باشد.

۳- نكته‌ي سوم در خصوص خدماتي است كه ارائه مي‌دهند كه در زمينه‌ي انجام انواع تعميرات و رفوگري مرتبط با فرش‌ها و مبلمان است كه قاليشويي خوب در تمام اين زمينه‌هاي تعميراتي از ابزار آلات مجهز و مدرن و تكنيك‌هاي مدرن استفاده مي‌كند و هم چنين نيروي انساني متخصص هم در اين زمينه نقش بسيار مهمي را دارند و بايد تخصص كامل در خصوص انجام انواع خدمات رفوگري، شيرازه دوزي، چرم دوزي و... و هم چنين انواع خدمات تعميرات مبلمان را دارا باشند تا فرش‌ها و مبل‌هاي آسيب ديده به حالت اوليه خود باز گردند و كاملا سالم به مشتريان تحويل داده شود.

فاكتور‌هاي مهم قاليشويي حرفه‌اي


ويژگي قاليشويي حرفه‌اي

دليل با كيفيت بودن قاليشويي‌هاي حرفه‌اي ويژگي‌هايي است كه ارائه مي‌دهند كه ويژگي‌ها شامل:

۱- كاملا مجهز و اتوماتيك بودن قاليشويي مي‌باشد و نيروي انساني تخصصي كه در قاليشويي مشغول به فعاليت مي‌باشند

۲- از ديگر ويژگي‌هايي كه اين قاليشويي‌هاي حرفه‌اي دارا مي‌باشند مواد شوينده‌هايي است كه مورد استفاده قرار مي‌دهد چرا كه مواد شوينده‌هاي اين قاليشويي مخصوص بوده و هم چنين از نرم كننده‌هاي مخصوصي هم جهت نرم كردن فرش‌ها استفاده مي‌كنند كه اين نرم كننده‌ها مخصوص خود فرش هستند و اصلا اسيبي به تار و پود فرش‌ها وارد نمي‌كنند بلكه آن‌ها را نرم كرده و از شكستگي مبل‌ها جلوگيري مي‌شود البته لازم به ذكر است كه اين نرم كننده‌هاي مصرفي علاوه بر مواد شوينده‌هاي اصلي استفاده مي‌شوند و اصلا جايگزين آن‌ها نمي‌باشند.

۳- ويژگي ديگري كه در خصوص قاليشويي‌هاي حرفه‌اي وجود دارد پرسنل است كه از كادري مجرب و حرفه‌اي برخوردار است كه در تمام زمينه‌هاي مرتبط با فرش و حتي مبلمان آشنايي كامل را دارند و اين موضوع بسيار مهم است چرا كه بدون كادر متخصص كار به درستي صورت نمي‌گيرد و با مشكل رو به رو مي‌شود.

۴- مورد بعدي از ويژگي حمل و نقل زمان تحويل است كه در كوتاه‌ترين زمان فرش‌ها و مبلمان را به مشتريان تحويل مي‌دهند و در تمام ايام هفته هم تمامي خدمات خود را به مشتريان سطح شهر ارائه مي‌دهند.

نكات مهم شست و شوي فرش در قاليشويي

براي شست و شوي انواع فرش‌ها با هر جنسي كه هستند نكاتي در قاليشويي‌هاي معتبر بايد رعايت مي‌شود كه اين نكات در واقع همان مراحل شست و شو هستند كه به ترتيب انجام شدنشان مهم مي‌باشد. مراحل شست و شو شامل:

۱- در وهله‌ي اول تميز كردن فرش‌ها توسط جارو و خارج كردن اجسام خارجي از فرش‌ها است تا كار شست و شو تميز‌تر و همين طور سريع‌تر انجام شود كه اجسام خارجي مي‌تواند مو و زباله‌هاي كوچك نيز باشد.

۲- مرحله دوم تشخيص جنس فرش جهت به كار بردن مواد شوينده‌ي مخصوص همان فرش است كه اين مرحله براي انجام كار شست و شو بسيار مهم مي‌باشد چرا كه در صورت بروز خطا، فرش با آسيبي جدي رو به رو مي‌شود و در اين زمينه از نيروي انساني متخصص استفاده مي‌شود.

۳- مرحله‌ي سوم انجام كار شست و شو توسط دستگاه‌هاي مخصوص و مواد شوينده‌ي مخصوص است و البته نظارت كادر مجرب براي با كيفيت انجام شدن كار مي‌باشد.

۴- مرحله‌ي چهارم كار‌هاي پس از شست و شو است كه مرتبط به خشك كردن فرش‌ها مي‌باشد و سپس لول كردن و تحويل به مشتريان است.

فيزيوتراپي پاسداران

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۴:۵۶ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

نحوه شستن فرش نجس شده با قاليشويي تهران جم

نحوه شستن فرش نجس شده با قاليشويي تهران جم

قاليشويي خواجه عبدالله

رجا نيوز

نجس شدن فرش يكي از اتفاقات بسيار عادي براي خانواده هايي كه كودك خردسال دارند است. از طرفي دين اسلام احكام بسيار زيادي در مورد پاكيزگي و تميز بودن محيطي كه در آن نماز خوانده مي شوند دارد و در اين حين نياز به پيدا كردن قاليشويي شرعي است كه تمامي موارد شرعي را رعايت كند و اين دغدغه را از دوش خانواده هاي ايراني بردارد. در ادامه به شستن فرش نجس در قالي‌شويي خواهيم پرداخت و نحوه شستن فرش نجس شده را برسي خواهيم كرد.

احكام فرش نجس شده

يكي از مهم ترين تاكيد هايي كه در دين اسلام شده است، نجاست و پاكيزگي است كه امروز در علم هم اين موضوع مطرح و ثابت شده است. كه نجاست يكي از مهم ترين عوامل انتقال بيماري است. پيامبر اكرم (ص) فرموده اند كه پاكيزگي نشان ايمان است. و يكي از نكاتي كه در قاليشويي تهران جم رعايت مي شود و هميشه اولويت بوده فرش نجس شده با ادرار يا لكه خون به تميزي كامل برسند.

زماني كه قالي يا موكت به وسيله نجاست جرم‌دار كثيف نشده باشد، با ريختن آب كر روي سطح فرش، مي‌توان فرش را تطهير كرد. براي اين كار كل قسمت نجس بايد در آب فرو برود. سپس بايد آب از فرش خارج شود

احكام شستشوي فرش نجس شده

وقتي كه فرش ما نجس مي‌شود، بايد آن را پيش از هر چيز مطابق دستورات ديني تميز كنيم تا مشكلي از لحاظ انجام مسئوليت‌هاي ديني روي آن نداشته باشيم. اين امكان را در اختيار داريم كه براي شستشوي فرش نجس از سه نوع آب استفاده كنيم كه در ادامه مي‌بينيم:

آب كر
آب قليل
آب جاري متصل به كر

شستن فرش نجش شده با آب كر
از بين اين 3 نوع آب اولويت تطهير فرش و قاليشويي با آب كر است. كه بايد مخزن آن در طول و عرض ارتفاع مشخصي باشد را آب كر مي گويند. اين نوع آب مناسب ترين براي تميز كردن فرش مي باشد. كه اگر هر وجب را نزديك 10 سانت در نظر بگيريم. اين مخزن حدود 200 تا 300 ليتر اب دارد كه قاعدتا دسترسي به اين حجم آب در يك منزل مسكوني يا آپارتماني مقدور نيست. و بهتر است كه به قاليشويي تجريش سپرد تا تمامي مراحل شستشوي فرش را بصورت شرعي و اسلام انجام دهد. و هيچ دغدغه اي بابت نظافت و شستشو و آب كشي يا خشك شوي فرش نجس شده نداشته باشيد.

شستشوي فرش نجش با آب جاري متصل به آب كر
شستشوي فرش نجس شده با اين آب كاري بسيار راحت تر است زيرا آب لوله كشي شامل اين مورد است. و براي اب كشي فرش با اب جاري مشكلي نيست. اما شرايط اب كشي و تميز كردن فرش نجس شده در منزل مقداري كار سخت تري است و بايد به قاليشويي تهران جم سپرد.

شستن فرش با آب قليل
آب قليل را در حقيقت به آبي كه در افتابه يا كاسه نگهداري مي شود مي گويند. كه با اين نوع آب مي توانيد آبكشي فرش را انجام دهيد. اما لكه هاي نجاست ممكن است روي سطح فرش باقي بماند. در قديم لوله كشي نبود و در منازل حوضي با ابعاد بزرگتري مي ساختند كه با بردن فرش به درون اين حوض مشكلا قاليشويي شرعي را حل مي كردند.

اما امروزه كه شرايط كاملا تغيير كرده، در منازل آب لوله كشي وجود دارد و با آب كر تقريبا همخواني دارد ولي فضا و شرايط كافي براي شستنن فرش نجس شده وجود ندارد.

مزاياي شستن فرش نجس شده در قاليشويي
با توجه به شرايط امروزه، ديگر قاليشويي در منزل كار اصولي و درستي نيست. زيرا هم فضاي كافي وجود ندارد، اگر حياط بزرگي هم داشته باشيد واقعا اين كار ديگه به صرفه نيست. و تبعات زيادي رو در پي خواهد داشت. از مصرف زياد اب گرفته تا خشك كردن قالي و كمر درد هايي كه بعد قاليشويي ممكنه به سراغ شما بيايد.

بدون هيچ دغده اي مي توانيد با تماس با قاليشويي تهران جم درخواست خود را ثبت كرده و همكاران ما فورا به محل شما اعزام شده و خدمات مذكور را ارائه خواهند كرد.


برخي از خدمات قاليشويي تهران جم:

مبل شويي در تهران
قاليشويي در تهران
رفوگري در تهران
تعميرات فرش
شستن فرش نجس با شامپو فرش
همان طور كه در بالا توضيح داده شد، بايد از يكي از روش هاي مطرح شده استفاده كرد تا از نجس نبودن فرش مطمئن شويد. ولي مراحل زير جهت اطمينان خاطر شما مي تواند موثر بخش باشد.

انتخاب شامپو فرش با سازگار بودن الياف فرش و محلولي درست كنيد.
از برس با پرز هاي نرم محل نجس شده را به خوبي با شامپو فرش بكشيد
از يك پارچه تميز براي برداشتن كف شامپو فرش استفاده كنيد و بعد جاروبرقي بكشيد
كولر را روشن كنيد كه هوا در جريان باشد زودتر خشك شود

دفتر عقد شيك شهرك غرب

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۳۹:۴۶ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

كارگروه كميته فرش دستباف آستان اصفهان در اتاق بازرگاني اصفهان برگزار شد

كارگروه كميته فرش دستباف آستان اصفهان در اتاق بازرگاني اصفهان برگزار شد


قاليشويي در سيدخندان

كميته فرش دستباف استان اصفهان با حضور رئيس سازمان توسعه تجارت، معاون صنايع عمومي، رئيس سازمان صمت استان، رئيس مركز ملي فرش ايران و تعدادي از سئولان و دست اندركاران حوزه فرش دستباف به ميزباني اتاق بازرگاني استان اصفهان تشكيل جلسه داد.

به گزارش شاتا در اين نشست كه صبح امروزبا حضور رئيس سازمان توسعه تجارت و معاون صنايع عمومي وزارت هم صمت برگزار شد، رييس مركز ملي فرش ايران، معاون اقتصادي استانداري استان، رئيس بانك ملي استان و سرپرست شوراي هماهنگي امور بانك هاي استان، رييس اتاق بازرگاني استان و جمعي از مسئولان تشكل هاي فرش دستباف حضور داشتند.

 


در ابتداي اين جلسه، ضمن تشريح وضعيت فرش دستباف كشور، مشكلات زير محور مذاكره قرار گرفت و حاضران به بحث و تبادل نظر با يكديگر پرداختند.

- گراني مواد اوليه وارداتي و بالا بودن تعرفه گمركي ابريشم

عدم ثبات وضعيت و پوشش بيمه اي تأمين اجتماعي

- اخذ تعهدنامه بازگشت ارز حاصل از صادرات فرش دستباف و صنايع دستي حتي با افزايش مدت بازگشت ارز از شش

ماه يكسال به دليل اينكه خريد فرش دستباف نقدي بوده و مهلت بازگشت آن زمان بر و اماني مي باشد اين مهلت همچنان مورد اعتراض واردكنندگان و صادركنندگان فرش دستباف مي باشد .

- فرش هاي بازگشتي از صادرات با مرور زمان تغيير رنگ و شكل داشته و مطابقت تخته به تخته با اظهارنامه صادراتي از لحاظ سايزهاي گوناگون، طرح ها، نقش ها و رنگ بندي هاي متفاوت عملاً غيرممكن بوده و اجراي بند " ش " ماده ۱۱۹ قانون امور گمركي كه مقرر مي دارد كالاي صادراتي كه عينا ( بدون استقلاده ) « فرش و طلا و همچنين اجراي ماده ۱۲۱ آيين نامه اجرايي قانون امور گمركي ب ) تبصره ۱ را با مشكل روبرو نموده و باعث كاهش شديد صادرات شده است.

- گراني مواد اوليه وارداني و بالا بودن تعرفه گمركي ابريشم - عدم ثبات وضعيت و پوشش بيمه اي تأمين اجتماعي ابران .

از نكات مهم اين نشست، مي توان به اظهارات دكتر برادران
اشاره كرد كه بيان كرد: تامين منافع دولت و هم توليدكنندگان و ذينفعان فرش دستباف بايد در برنامه ها لحاظ شود.
در خاتمه موارد زير قابل پيگيري شناخته شد.

- پيشنهاد طراحي يك بسته جامع براي ارايه در شوراي عالي امنيت ملي با موارد

- « تعهد ارزي، اصلاح قانون مربوطه به بازگشت فرش هاي مرجوعي»
- اصلاح تعرفه گمركي ابريشم با همكاري وزارت جهادكشاورزي
- طراحي يك بسته براي رفع مشكل كارت بازرگاني از طريق هيبت دولت.

در همين جلسه دكتر پيمان پاك، رئيس سازمان توسعه تجارت اظهار داشتند: افزايش ساعت كار بيست و نهمين نمايشگاه فرش دستباف را دنبال مي كنند.

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ مرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۵۷:۵۲ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)