خبرهاي مربوط به شستشوي فرش خبرهاي مربوط به شستشوي فرش .

خبرهاي مربوط به شستشوي فرش

حمايت نهاد رياست جمهوري از بانوان كارآفرين صنعت سلامت

حمايت نهاد رياست جمهوري از بانوان كارآفرين صنعت سلامت
كسب و كار نيوز- نخستين فرش قرمز صنعت سلامت و زيبايي با حضور بانوان كارآفرين اين عرصه در سالن همايش هاي صدا و سيما در روز چهارشنبه ۳۰ شهريور ماه ۱۴۰۱ برگزار شد.
به گزارش كسب و كار نيوز، فرش قرمز صنعت سلامت و زيبايي در حالي براي نخستين بار در كشور برگزار شد كه ايران اكنون به لحاظ مصرف محصولات اين صنعت، جزو ۵ كشور اول دنيا به شمار مي رود.در اين مراسم آزاده يار محمدي مديرعامل شركت مهرآذين و سفير زيبايي ايران ضمن اشاره به حجم گسترده كارآفريني در اين صنعت از سوي بانوان درباره برگزاري فرش قرمز صنعت سلامت و زيبايي گفت:نماد فرش قرمز صنعت سلامت و زيبايي همانند جشن” حافظ” و جشنواره” فجر” به ثبت رسيده است و از آغاز قرن جديد به مدت يكصد سال اعتبار دارد.
وي در خصوص هدف از برگزاري اين مراسم خاطر نشان كرد: بيش از يكسال است كه به دنبال طراحي، تدوين و برنامه ريزي براي برگزاري اين مراسم بوده ايم كه با عنايت نهاد محترم رياست جمهوري توانستيم مجوزهاي لازم جهت اجراي آن را اخذ كنيم.
يارمحمدي در ادامه داد:در اين صنعت بانوان ايراني دستاوردهاي بين المللي بسياري را كسب كرده اند كه اغلب نيز با نوآوري همراه بوده است و اين مراسم مي تواند شروعي باشد تا ساير كشورهاي صاحب سبك در اين صنعت براي حضور در فرش قرمز صنعت سلامت و زيبايي به ايران بيايند و اين بار ما ميزبان آنها باشيم. وي تصريح كرد :در سال هاي آتي معيارهايي بر اساس برندينگ و فرآيند برندسازي تعريف خواهيم كرد و بر اساس آن هيات داوري منتخباني را به جامعه بانوان كارآفرين در صنعت سلامت و زيبايي طي مراسم بعدي فرش قرمز در سال آينده اعلام خواهد كرد. وي گفت: قبل از شروع رقابت آموزش هايي در اين باره با سرفصل هاي متصل به مقوله برندينگ به افراد متقاضي داده خواهد شد تا براي رقابتي سالم و واقعي آماده شوند.

مقالات ديگر: قاليشويي ظفر
در حاشيه اين مراسم مهري شيرازي كه عنوان مادر گريم ايران را دارد به عنوان يكي از پيشكسوتان اين صنعت درباره برگزاري اين مراسم گفت: برگزاري چنين همايش هايي سبب مي شود تا بانوان فعال در اين عرصه به طور دائم آموزش ببينند. وي تاكيد كرد :از مهم ترين عامل هاي رشد و توسعه كارآفريني در اين صنعت مي توان به بحث آموزش اشاره داشت. بانوان اين حوزه بايد دائما در حال يادگيري و بهره گيري از روش هاي بروز باشند و اين امر به جز با مطالعه و تحقيق عمقي ميسر نمي شود.
وي يادآور شد :زماني كه فعاليت بانوان در اين صنعت رتبه بندي شود آنها خود را ملزم مي دانند كه براي ارتقا سطح خود از قالب هاي گذشته عبور كنند و اطلاعات و دانش خود را ارتقا بخشند. شيرازي همچنين تاكيد كرد كه رمز موفقيت بانوان در اين صنعت “كاربلد بودن” است والا لوح ها و تنديس هايي كه با خرج كردن پول به ديوار محل كارشان نصب مي كنند ، در نهايت اعتباري برايشان به ارمغان نخواهد آورد. به گزارش خبرنگار ما در اين گردهمايي بيش از ۷۰۰ نفر از بانوان كارآفرين صنعت سلامت و زيبايي از سراسر كشور حضور داشتند.همچنين اين مراسم ميزبان نمايندگاني از ديپلمات هاي ايتاليا و اسپانيا نيز بود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۴۸:۱۳ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

قاليشويي فرش دستباف در تهران

قاليشويي فرش دستباف در تهران
بهتر است شست و شوي فرش هاي دستباف را به قاليشويي فرش دستباف در تهران بسپاريم. قاليشويي نوآوران نانو آماده خدمت ‌رساني و شستشوي فرش هاي شماست.

به گزارش بازرگاني خبرگزاري مهر، نحوه صحيح شستشوي فرش در طول عمر آن بسيار مؤثر است. فرش را مي‌توان در منزل نيز با دقت شستشو داد اما فرش دستباف از حساسيت بسيار بيشتري نسبت به فرش‌هاي ديگر برخوردارند.

بهتر است شست و شوي فرش‌هاي دستباف را به قاليشويي فرش دستباف در تهران بسپاريم. قاليشويي نوآوران نانو آماده خدمت رساني و شستشوي فرش‌هاي شماست.

قبل از شستشو، تست ثبات رنگ انجام مي‌گيرد. اين كار با خيس كردن پارچه سفيد و ماليدن آن و روي فرش انجام مي‌شود. اگر اثري رنگ روي پارچه ديده شود نشان مي ‌دهد كه در هنگام شستشو رنگ‌هاي فرش با هم مخلوط مي‌شوند. بنابراين توصيه مي‌شود هرگز چنين فرش‌هايي را در خانه نشويد. علاوه بر تجربه، دقت و ظرافت نيز بسيار حائز اهميت است. در اين مقاله در مورد بهترين قاليشويي فرش دستباف در تهران توضيح مي‌دهيم.

مراحل شست و شوي فرش دستباف

۱. اولين مرحله اين است كه ابتدا شامپو مخصوص را با ده قسمت آب نيمه گرم مخلوط كرده و با شاخص كه طبيعي به آن اضافه مي‌كنند وجود سركه از پخش شدن رنگ‌ها جلوگيري مي‌كند.

۲. فرچه مخصوصي را به محلول شامپو آغشته مي‌كنند و بر روي پرز فرش مي‌زنند تا تمام سطح فرش با شامپو آغشته شود. بايد توجه داشته باشند كه فرچه يا برس راه هميشه بايد روي فرش بالا و پايين كرد و اين نقطه را بايد در نظر داشت كه موها با فرچه از روي فرش جمع مي‌شوند ولي بايد به سلامت تا و پور فرش دستباف نيز توجه داشت.

۳. در مرحله بعد محلول شامپو باقيمانده روي سطح فرش را با فرچه و يا هر وسيله مناسب ديگري جمع كنيد و پرز فرش را با فشار آب بر گردانيد. پس از اتمام اين مرحله فرش را با دقت روي سطح صاف و سفت جلوي نور آفتاب قرار دهيد.

۴. مراقب باشيد كه فرش را در معرض آفتاب بسيار سوزان قرار ندهيد، زيرا باعث كم رنگ شدن آن مي‌شود.

۵. هرگز فرش را براي خشك شدن روي چمن قرار ندهيد. فرش را به طور دائم يا موقت براي خشك كردن مقابل شومينه، بخاري يا هر وسيله گرمايشي قرار ندهيد، زيرا حرارت مداوم باعث مي‌شود ماده طبيعي موجود در فرش مانند پشم خشك شود. در نتيجه الياف درخشندگي خود را از دست مي‌دهند و با كوچك‌ترين جرقه‌اي فرش مي سوزد.

مقالات مرتبط: قاليشوييي خواجه عبداله
شماره قالي شويي فرش دستباف در تهران كه براي استفاده از خدمات مبل شويي در منزل و موكت شويي هم مي‌توانيد با همين شماره تماس بگيريد.

مي‌توانيد با شماره‌هاي بهترين قاليشويي فرش دستباف در تهران تماس بگيريد و از آنها بخواهيد تا براي حمل و نقل و شست و شوي فرش دستباف شما اقدام كنند. قطعاً آنها با نظر گرفتن منفعت شما كمترين هزينه ممكن را از شما دريافت مي‌كند و حتي اقدامات حمل و نقل را شخصاً انجام مي‌دهند.

تلفن تماس ۰۹۱۹۵۳۴۰۸۶۴‬ براي هماهنگي خدمات شستشوي مبل در محل و شستشوي فرش دستباف و ابريشمي در تهران

فرش دستباف به دليل تار و پود حساسي كه دارد، نياز به شست و شوي دقيق و خاصي دارد، به همين دليل بهترين قاليشويي فرش دستباف در تهران بهترين گزينه براي شست و شوي اين نوع فرش‌ها مي‌باشد. براي شست و شوي دقيق بايد از محلول خاصي كه از تركيب نرم كننده، آب گرم و مايع پاك كننده به وجود مي‌آيد استفاده كرد.

هرگز نبايد از ماشين لباس شويي براي شستن فرش‌هاي كوچك و زير اندازهاي دستباف استفاده كرد، زيرا مكانيزم ماشين لباس شويي فقط براي شستن پارچه استفاده شده است. مواظب باشيد وقتي فرش مرطوب است آن را تا نزنيد و روي سطح اصلي پهن نكنيد زيرا الياف آن بعد از مدتي پوسيده مي‌شود. با توجه به اين مسائل سپردن شست و شوي فرش دستباف به قالي شويي هاي معتبر بسيار راحت تر و كم هزينه تر است.

اين مطلب، يك خبر آگهي بوده و خبرگزاري مهر در محتواي آن هيچ نظري ندارد.

مقالات ديگر: فروش عمده پرده زبرا


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۶:۴۹ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)