خبرهای مربوط به شستشوی فرش خبرهای مربوط به شستشوی فرش .

خبرهای مربوط به شستشوی فرش

گرانی ماکارونی، آرد، لبنیات و گوشت مرغ و جا ماندن قیمت قالیشویی مشهد در سال ۱۴۰۱

گرانی ماکارونی، آرد، لبنیات و گوشت مرغ و جا ماندن قیمت قالیشویی مشهد در سال ۱۴۰۱

قالیشویی در رسالت

ایران پرس

گرانی ماکارونی، آرد، لبنیات و گوشت مرغ و جا ماندن قیمت قالیشویی مشهد در سال ۱۴۰۱
باتوجه به اینکه بسیاری از اقلام ضروری مردم، از قبیل شیر، نان، مواد پروتئینی و گوشت مرغ گرانی آزار دهنده ای را تجربه می‌کند بر طبق عادات همه انتظار این را دارند تا این موج گرانی ها به بقیه کالاها و خدمات سرایت کند.

خوشبختانه تا این تاریخ که اول خرداد ماه ۱۴۰۱ می‌باشد قیمت قالیشویی مشهد ۱۴۰۱ هنوز دستخوش تغییری نشده و مشابه قیمت قالیشویی ۱۴۰۰ می باشد.


فرصت مغتنمی است تا از خدمات قالیشویی مشهد استفاده کنید.

نرخ جدید قالیشویی مشهد براساس نرخ تعیین شده توسط اتحادیه قالیشویی مشهد می باشد که شامل نرخ شستشوی انواع فرش موکت و مبلمان به صورت مصوب اعلام می گردد.

هر سال با توجه به افزایش نرخ تورم عمومی قیمت ها، نرخ انواع کالاها و خدمات افزایش می یابند.

معمولا مردم به دنبال بهترین قالیشویی و ارزان ترین قالیشویی در محدوده زندگی خود می باشند.

اتحادیه قالیشویی مشهد هر سال با توجه به افزایش هزینه های کارخانه های قالیشویی مشهد قیمت مصوب را افزایش می دهد این هزینه شامل نیروی کار، مواد شیمیایی، مواد شوینده و لکه بر، قیمت دستگاه‌های قالیشویی، هزینه تعمیرات دستگاه‌های قالیشویی و هزینه حمل و نقل می باشد.


نکاتی که در هنگام استفاده از قالیشویی باید در نظر گرفته شود
قالی شویی موظف است در هنگام تحویل قالی از مشتری فاکتور صادر کند در این رسید تمامی قیمت های قالیشویی به صورت واضح در اختیار مشتری قرار بگیرد.

معمولا هزینه سرویس حمل و نقل فرش برعهده قالیشویی می باشد ولی حمل و نقل در طبقات بسته به تعداد طبقات و تعداد فرش به صورت دستمزد (انعام) به کارگرها پرداخت می شود.

قالیشویی در هنگام تحویل قالی، فرش را بازدید می کند تا اگر پارگی و یا پوسیدگی در فرش ببیند به مشتری تذکر دهد.

انواع پوسیدگی در فرش متفاوت است و این پوسیدگی ها معمولا با فشاری که در هنگام شستشو به قالی وارد می‌شود، منجربه پارگی فرش می شود.

پوسیدگی های واضح که با چشم مشخص است و معمولا بر اثر سرایت نم به فرش با ایجاد یک لکه تیره بروی فرش مشخص است، فرش با تا خوردن جزئی پاره می‌شود و بافت با تکان کوچک از هم جدا می شود.

پوسیدگی های پنهان که این نوع پوسیدگی معمولا بر اثر ریختن نوشیدنی های شکر دار بوجود می آید، شکر باعث رشد و نمو باکتری های تجزیه کننده می‌شود و بافت قالی سست و شکننده می‌شود ولی در ظاهر فرش در حالت ساکن هیچ تغییری بوجود نمی آید.
تنها راه مطمئن شدن از پوسیدگی امتحان فیزیکی ناحیه پوسیده است. با سر یک خودکار یا جسم مشابه منطقه مشکوک به پوسیدگی را فشار دهید اگر براحتی فرو رفت مشخص است که پوسیده است.

شرایط شکایت به اتحادیه قالیشویی:
در صورت پاره شدن فرش اگر فرش هیچگونه پوسیدگی نداشته باشد، قالیشویی موظف است تا فرش را به بهترین حالت ممکن رفو کند ولی اگر یک نوع پوسیدگی در فرش مشخص باشد هزینه رفو بر عهده قالیشویی نمی باشد.

در دیگر موارد از قبیل تغییر رنگ باید موضوع کارشناسی شود و در صورت گم شدن قالی و ... حتما اول با خود قالیشویی کنار بیایید در صورت عدم همکاری با اتحادیه مربوط تماس حاصل فرمایید.

مرکز مشاوره غرب تهران

 

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۰۵:۰۳ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)