خبرهاي مربوط به شستشوي فرش خبرهاي مربوط به شستشوي فرش .

خبرهاي مربوط به شستشوي فرش

استفاده نادرست از آب در شرايط كم‌آبي!/ مايع حيات در كارواش‌ها و قاليشويي‌ها هدر مي‌رود

استفاده نادرست از آب در شرايط كم‌آبي!/ مايع حيات در كارواش‌ها و قاليشويي‌ها هدر مي‌رود

قاليشويي شرق تهران

روزانه حجم قابل توجهي آب در كارواش‌ها، قالي شويي‌ها، ساخت وسازها، فضاي سبز و غيره هدر مي‌رود كه باتوجه به كاهش حجم ذخاير مخازن سدها طي سال جاري، لازم است مردم و مسؤولان اهتمام بيشتري نسبت به جلوگيري از هدررفت آب داشته باشند.


استفاده نادرست از آب در شرايط كم‌آبي!/ مايع حيات در كارواش‌ها و قاليشويي‌ها هدر مي‌رود
خبرگزاري فارس از تهران، آب يكي از منابع طبيعي و ماده اي حياتي است كه به صورت روزمره در زندگي مورد استفاده قرار مي گيرد كه طبق آمار، حدود ۱۸ درصد آب كشور در شهر تهران استفاده مي شود.

بحران كم آبي موجب شده حجم ذخاير مخازن سدهاي تهران نسبت به سال گذشته حدود ۲۰ درصد كاهش يابد و از ۸۰۰ ميليون مترمكعب در مقايسه با سال ۱۴۰۰ به ۶۴۰ ميليون مترمكعب در سال جاري برسد در حاليكه اين ميزان در سال ۱۳۹۹، حدود ۹۰۰ ميليون مترمكعب بوده است.

طبق گفته محمدرضا بختياري مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان تهران، امسال ميزان بارندگي ها ۱۸۰ ميلي متر بود كه ۲۲ درصد نسبت به سال قبل كاهش داشته و روزانه حدود ۳ و نيم ميليون مترمكعب آب در شهر تهران مصرف شده است.

همچنين سيدرسول باقري معاون نظارت بر درآمد و امور مشتركين آبفاي استان تهران با اشاره به اينكه ۵ درصد از مشتركين بد مصرف در تهران هستند كه حدود يك ميليون مشترك را شامل مي شوند، گفت: ۴۰ درصد از مشتركان آب مصرفي مطابق الگو و ۲۰ درصد مصرفي كمي بيش از الگو دارند و حدود ۳۵ درصد پرمصرف و ۵ درصد بدمصرف هستند.

وي ادامه داد: سرانه مصرف در تهران ۱۴۰ ليتر در روز است كه بدمصرف ها بيش از ۲۸۰ ليتر در روز مصرف مي كنند در حاليكه سرانه آب در جهان حدود ۱۵۰ ليتر در روز است و اگر رفتار مشتركان پرمصرف تغيير نكند علاوه بر محدوديت ساعتي و افزايش تعرفه، قطع انشعاب آب رقم خواهد خورد.

مصاديقي از رفتار نادرست با مايع حياتي

در غرب استان تهران با توجه به تراكم بالاي جمعيتي، حفر چاه هاي غيرمجاز و برداشت هاي بي رويه و افت سطح آب هاي زيرزميني؛ پديده فرونشست زمين و فروچاله در برخي نقاط پديد آمده و اين مسئله بر كاهش كيفيت و حجم آب نيز تاثيرگذار است.

محمدرضا گيتي پژوه مدير امور منابع آب شهريار، قدس و ملارد با اشاره به اينكه طي هفته گذشته ۷ حلقه چاه غيرمجاز به عمق ۲۴۰ متر در غرب استان مسدود شد، اظهار كرد: آبدهي اين چاه ها ۳ ليتر بر ثانيه بوده كه جهت احيا و تعادل بخشي آب هاي زيرزميني و حفظ منابع آبي اين اقدام با همكاري دستور قضايي انجام شد و از خروج سالانه ۵۷ هزار و ۴۲۰ مترمكعب آب در سفره هاي زيرزميني جلوگيري به عمل آمد.

كنترل آب در كارواش ها

طبق آمار جهاني به طور ميانگين بيش از ۸ ميليون خودرو در مراكز كارواش شستشو مي شوند كه هر خودروي سواري به روش سنتي بيش از ۲۰۰ ليتر آب مصرف مي كند كه مي توان گفت براي شستشوي روزانه اين تعداد خودرو ميزان آبي كه مورد استفاده قرار مي گيرد حدود يك ميليارد و ۶۰۰ ميليون ليتر در روز است.

مصرف آب در كارواش ها بين كمتر از ۵۰ مترمكعب در روز و يا بين نيم تا يك ليتر بر ثانيه تخمين زده مي شود كه ميانگين مصرف در ماه بيش از هزار مترمكعب است كه اين امر نياز به فرهنگ سازي دارد.

گفته مي شود استفاده از روش شستشو با نانوبخار در كارواش ها تاحد قابل توجهي بركاهش هدر رفت آب مي تواند اثر گذار باشد اما نكته قابل اهميت در روش سنتي و جديد، آبي است كه بازيافت نشده و به صورت روان‌آب در اين مراكز هدر مي رود و به فاضلاب شهري وارد مي شود و اين آب داراي تركيبات شستشو دهنده، ذرات چربي و ديگر مواد بوده كه در شرايط بحران كمبود آب با تصفيه شدن مي تواند مورد استفاده مجدد قرار گيرد.

 

رضا شايسته رييس اداره محيط زيست شهرستان قدس با اشاره به اينكه كارواش ها واحدهاي آب بري كه هستند فاضلاب آنها بايد كنترل شود، اظهار كرد: اين واحدهاي پرمصرف آب جز خطوط قرمز بوده و باتوجه به اينكه واحدهاي غيرمجاز در سطح شهر فعاليت دارند، آمار دقيقي از تعداد آنها نداشته و پايش و كنترل از واحدهاي بزرگ و كوچك كارواش در دستور كار قرار گرفته است.

مديريت آبياري در فضاي سبز

حجم قابل توجهي از آب در بخش آبياري فضاي سبز هدر مي رود كه لازم است باتوجه به بحران آب مسوولان شهري در تجهيز و بهسازي سيستم تجهيزات و تاسيسات آبياري و مديريت بهينه منابع آبي، تدبير و اقدام جدي داشته باشند.

يكي از شهروندان شهرقدس ضمن گلايه مندي از اتلاف آب در آبياري فضاي سبز گفت: ميزان آب مصرفي چمن هاي بلوار زياد است و زمان آب دهي روزانه آب سرازير شده از جدول ها و تنظيم نادرست سيستم آبياري موجب شده كه اسراف زيادي در اين وضعيت كم آبي انجام شود و هنگام آبياري گلها و درختان، سطح خيابان و معابر نيز شستشو داده شده و حجم زيادي آب از دست رود.

وي ادامه داد: وضعيت آبياري بوستان ها نيز نيازمند توجه و رسيدگي بوده و برخي اوقات استخري از آب در پارك ها ايجاد مي شود.

استفاده بهينه از پساب

باتوجه به افزايش جمعيت، افزايش شبكه هاي آبرساني، كاهش بارش ها، پديده خشكسالي و كاهش ميزان آب منابع زيرزميني و سطحي، استفاده از ذخاير آبي جايگزين بايد مورد توجه قرار گيرد و كاربرد پساب به عنوان فاضلاب تصفيه شده منبع آبي جهت آبياري فضاي سبز و كشاورزي، صنايع و ديگر مصارف غيرشرب بوده كه مي تواند وارد چرخه كاربري هاي آب شود.

مدول يك تصفيه خانه فاضلاب شهرقدس يكي از منابع جايگزين پساب است كه در سال ۹۳ با حضور معاون اول رييس جمهور افتتاح شد اما پسابي با دبي ۳۵۰ هزار مترمكعب روزانه از سيستم خارج شده و پس از خروج مجدد با فاضلاب شهري تركيب شده و هدر مي رود.

كنترل آب در قاليشويي ها

شستشوي فرش و موكت يكي از دغدغه هاي خانواده هاست و نكته مهم در شستشوي فرش ميزان آب مصرفي است كه ساعت ها مصرف مي شود.

در زندگي آپارتماني اگرچه به مراتب شستشوي فرش كاهش يافته و اغلب به مراكز قاليشويي سپرده مي شود اما رشد بالاي قاليشويي ها به خصوص موارد غيرمجاز و حفر چاه هاي اختصاصي و غيرمجاز موجب شده كه مقدار آب قابل توجهي از منابع زيرزميني استفاده شود بدون اينكه ميزان مصرف ثبت شود.

استفاده از آب شرب در ساخت و سازها!

ميزان آب بسياري در ساخت وسازها هدر مي رود و خسارت موردتوجهي به منابع آبي وارد كرده كه مي بايست نظارت هاي ميداني بيشتري از ساختمان سازي ها به خصوص ساخت وسازهاي غيرمجاز صورت گيريد.

نوع مصرف آب در اين خصوص به شكل هاي آب پاشي جهت كاهش گردوخاك و سطح بنا، آماده سازي ماسه و سيمان و ساخت بتن، بهداشت كارگران و شستشوي ابزار، مخازن و وسايل بوده كه به دليل مديريت نادرست روزانه ده ها هزار ليتر آب آشاميدني استفاده مي شود.

براساس بند ۵۷-۴ آيين نامه عملياتي و تعرفه هاي آب و فاضلاب، شركت مسووليتي در قبال تامين آب براي ساخت و ساز بنا نداشته و در صورت وجود امكانات فني مي تواند براي ساخت و سازهاي واحدهاي مسكوني با عقد قرارداد نسبت به برقراري انشعاب اقداماتي انجام دهد.

 

 

 

به نظر مي رسد، قوانين و تعرفه هاي بهاي آب مصرفي در مصارف خانگي و ساختماني نيازمند بازنگري است تا با تدوين تعرفه هاي بازدارنده در احداث بنا از آب لوله كشي كمتري استفاده شود.

به طور كلي، محدوديت منابع آبي، كاهش بارندگي ها، حفر چاه هاي غيرمجاز، استفاده نادرست از منابع آبي جايگزين در آبياري درختان و فضاي سبز، كنترل نكردن شيرها و لوله هاي آبياري در بلوارها، افزايش مصرف خانگي در فصل گرما، استفاده از آب شرب در امور ساختماني، شستشوي خودرو كنار خيابان و كوچه ها و يا در حياط منازل با استفاده از آب شرب، مسدود نكردن چاه هاي اختصاصي قاليشويي ها، عدم تجهيز واحدها و شهرك هاي صنعتي به سيستم تصفيه فاضلاب، شستشوي حياط با استفاده از فشار آب، كنترل نكردن به موقع ميزان مصرف آب منازل، ادارات، مراكز تفريحي و بوستان ها، هدر رفت آب در مراكز شستشوي خودرو و عدم بازگرداني و استفاده مجدد از آن نمونه هايي از اسراف و كاربرد نادرست آب در جامعه است.

به نظر مي رسد، علاوه بر اجراي سياست گزاري هاي كلان در كشور، تصفيه مناسب فاضلاب و استفاده از پساب در آبياري فضاي سبز، نصب و استفاده از كنتورهاي هوشمند، جلوگيري از حفر چاه هاي غيرمجاز، افزايش ميزان بازديدها و كنترل مقدار مصرف با استفاده از دانش و فن آوري نوين، مردم نيز سهمي در مقابله با بحران كم آبي داشته كه لازم است رعايت كنند.

شهروندان در استفاده از وسايل كنترل كننده آب مانند قطع كن ها و سرشيرهاي اسپري كننده، اصلاح الگوي مصرف، استفاده از سيستم هاي نوين، روش هاي خودكنترلي و الكترونيكي آبياري، استفاده از دوش هاي كم مصرف هنگام استحمام و كنترل هدررفت آب در كارواش ها و قاليشويي ها، استفاده از سيستم بازچرخاني آب و تركيبات نانو جهت تصفيه مي توانند جهت بهبود نحوه مصرف اين منبع انرژي مهم، از هدررفت آن جلوگيري كرده و در مصرف بي رويه و صيانت از منابع آبي نقش مهمي ايفا كنند.

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۵۲:۴۳ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

۵ فاكتور كليدي براي انتخاب يك قاليشويي خوب و معتبر از نگاه آئين خراسان مشهد

۵ فاكتور كليدي براي انتخاب يك قاليشويي خوب و معتبر از نگاه آئين خراسان مشهد

قاليشويي رسالت

ديار ميرزا

اطمينان حاصل كنيد كه هميشه كارشناسان قالي شويي آموزش ديده، با تجربه و داراي گواهي را براي تميز كردن فرش هاي خود داشته باشيد. بررسي كنيد تا مطمئن شويد كه متخصصان قاليشويي كه انتخاب مي كنيد همچون قاليشويي آئين خراسان مشهد داراي گواهينامه The Carpet & Rug هستند.

امروزه پيداكردن يك قاليشويي معتبر و باسابقه كار نسبتا آساني نيست چراكه تعداد قاليشويي هاي نامعتبر و بي اصالت به شكلي فراتر از حد تصور در حال افزايش است. اما بااينحال بايد بسيار مراقب بود كه فرش هاي خودمان را به چه كسي ميسپاريم، چراكه فرش ها سرمايه هاي بسيار گران قيمت و نفيسي در هر خانه ميباشند و عدم دقت در برون سپاري آنها باعث ازبين بردن آنها به شكلي برگشت ناپذير ميشود. در اينجا نحوه انتخاب بهترين قاليشويي كه فرش شما را تميز نگه مي دارد و ارزش بلند مدت سرمايه گذاري شما را حفظ مي كند را از زبان قاليشويي آئين خراسان مشهد آورده ايم كه همواره بعنوان يكي از قديمي برندهاي معتبر و اصيل شستشوي فرش و قاليشويي در مشهد ميباشد.

قاليشويي آئين خراسان مشهد

روش تميز كردن فرش
شركت‌هاي مختلف از روش‌هاي مختلف قاليشويي استفاده مي‌كنند. بسته به نوع فرشي كه داريد، روش اشتباه، مي تواند به فرش شما آسيب برساند.

به عنوان مثال، خشكشويي فرش (پودري) مي تواند برخي از فرش ها را زرد كند. در حالي كه آبكشي كامل (كه آب زيادي مصرف مي كند) مي تواند منجر به تخريب ساختار فرش شود.

همچنين به خاطر داشته باشيد كه روش شستشوي فرش چه تاثيري بر ساختمان شما خواهد داشت. به عنوان مثال، خشك شدن آبكشي كامل ممكن است بسيار بيشتر از روش هاي ديگر طول بكشد. اين بدان معناست كه شما مجبور خواهيد بود براي مدت طولاني تري بدون فرش باشيد و قاعدتا دير خشك شدن و ماندن بيشتر رطوبت در فرش خسارات بيشتري را به دنبال خواهد داشت.

بدانيد كه قاليشويي شما از چه روشي استفاده مي كند و خطرات احتمالي يا معايب آن روش براي فرش و ساختمان شما چيست.

مواد شيميايي قاليشويي
به معناي واقعي كلمه، هزاران ماده شيميايي مختلف براي تميز كردن فرش هاي تجاري وجود دارد. و مانند همه مواد شيميايي، آنها به روش هاي مختلف به آنچه كه با آن در تماس هستند واكنش نشان مي دهند. استفاده از مواد شيميايي نامناسب براي نوع فرش شما در صورت استفاده مكرر در طول زمان باعث آسيب مي شود.

به عنوان مثال، مواد شيميايي با جلادهنده زياد يا سطح قليايي بالا مي توانند در نهايت باعث محو شدن، زرد شدن يا تغيير رنگ فرش شوند. از قبل مطمئن شويد در مورد مواد شيميايي كه بعنوان پاك كننده استفاده مي شود و اينكه آيا آنها مي توانند اثرات منفي بالقوه اي بر عمر طولاني مدت فرش شما داشته باشند يا خير. از قاليشويي خود بپرسيد كه چرا از مواد شيميايي استفاده مي كنند و به دنبال پاك كننده هايي باشيد كه از محلول هايي با گواهينامه سبز استفاده مي كنند.

خدمات تخصصي قاليشويي آئين خراسان مشهد

قاليشويي آئين خراسان با بيش از ۴۰سال سابقه در شستشوي انواع فرش هاي زينتي و ابريشمي و داشتن متخصصين باتجربه و حاذق توانسته تا در جمع بهترين قاليشويي ها يعني قاليشويي عدالتيان مشهد، قاليشويي خراسان مشهد، شهرفرش و آئين خراسان مشهد، سال ها مورد اعتماد و تحسين شما عزيزان قرار بگيرد و با بكار گيري بهترين شيوه هاي شستشوي فرش همواره بالاترين سطح از كيفيت و خدمات را به مشتريان خود ارائه دهد. همچنين با بكارگيري مجرب ترين پرسنل و بروزترين دستگاه هاي روز توانسته خدمات مبل شويي مشهد در منزل را در اختيار همشهريان خود قرار دهد


تخصص در نظافت و شستشوي فرش
افرادي كه از آن استفاده مي كنند به همان اندازه مهم هستند كه تجهيزات مورد استفاده قرار مي گيرند. اگر افرادي كه فرش هاي شما را تميز مي كنند درك دقيقي از تأثير مواد شيميايي مختلف بر انواع فرش ها يا نحوه استفاده صحيح از تجهيزات آنها نداشته باشند، مي تواند خبر بدي براي فرش شما باشد.

به عنوان مثال، يك تكنسين قاليشويي غير ماهر مي تواند آب بيش از حد در فرش شما باقي بگذارد يا مواد شيميايي باقي بماند. اين مي‌تواند منجر به رشد ميكروبي (آلرژن‌ها)، ظاهر شدن سريع لكه‌ها و خرابي طولاني‌مدت فرش شما شود.

شستشوي فرش منزل آئين خراسان مشهد

اطمينان حاصل كنيد كه هميشه كارشناسان قاليشويي آموزش ديده، با تجربه و داراي گواهي را براي تميز كردن فرش هاي خود داشته باشيد. بررسي كنيد تا مطمئن شويد كه متخصصان قاليشويي كه انتخاب مي كنيد همچون قاليشويي آئين خراسان مشهد داراي گواهينامه The Carpet & Rug هستند.

خدمات ارزش افزوده
در حالي كه روش ها و تجهيزات ممكن است متفاوت باشد، هر شركتي فرش شما را به نوعي تميز مي كند. اما چه چيز ديگري؟ آيا ارزش اضافي ارائه مي دهند كه آنها را متمايز كند؟ گاهي اوقات موارد اضافي كه يك شركت ارائه مي دهد مي تواند تفاوت بزرگي ايجاد كند.

به عنوان مثال، ممكن است براي يك شركت استاندارد باشد كه با هر تميز كردن از يك محافظ اليافي استفاده كند تا از فرش شما در برابر لكه شدن آينده محافظت كند. اين مي تواند چيزي باشد كه شركت هاي ديگر ارائه نمي دهند. به همين ترتيب، يك شركت ممكن است نظافت و تعميرات نقطه اي (بريدن گيره ها براي جلوگيري از باز شدن و غيره) را در بسته خدمات استاندارد خود قرار دهد، در حالي كه شركت ديگر اين كار را انجام نمي دهد. براي مثال قاليشويي آئين خراسان مشهد هر دوي اين خدمات را با شستشوي فرش ما ارائه مي دهد.

در هنگام سنجش كيفيت و ارزش كلي خدمات قاليشويي، موارد اضافي را كه يك شركت ارائه مي دهد، فاكتور كنيد.


مراقبت از مشتري
يك نكته نهايي – كه بايد در مورد هر قاليشويي كه با آن كار مي كنيد مورد توجه قرار گيرد – سطح مراقبت از مشتري است كه آنها ارائه خواهند كرد. گاهي اوقات تا زماني كه با يك شركت كار نكرده ايد، واقعاً اين را نمي دانيد، اما معمولاً مي توانيد از قبل احساس تعهد و اشتياق يك شركت براي كار را داشته باشيد.

همچنين ايده بدي نيست كه در مورد برخي از مشتريان ديگر آنها به عنوان مرجع سؤال كنيد. آيا آنها نظرات مشترياني دارند كه مايل به اشتراك گذاري آنها هستند يا در وب سايت آنها ارسال مي شود؟

به سرنخ هاي كوچكي كه مي تواند به شما بينشي در مورد سطح مراقبت از مشتري كه دريافت خواهيد كرد توجه كنيد.

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۲۸:۲۶ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

رفوگري تضميني فرش در قاليشويي ياب بشور

رفوگري تضميني فرش در قاليشويي ياب بشور

 

قاليشويي در سيدخندان

گيل خبر

آيا از خدمات گسترده و قابل توجه قاليشويي مطلع هستيد؟! فرش‌ها به جهت قرارگيري در كف و زير پا، اغلب با آسيب‌هاي مختلفي مواجه خواهند شد. استهلاك بسيار زياد در فرش‌ها موجب از بين رفتن و خرابي آنها در مدت زمان كوتاه مي‌شود. لذا در صورت مشاهده‌ي آسيب‌هاي وارده به فرش‌ها، حتما اقدام به رفع و اصلاح آن نماييد. در اين صورت مي‌توانيد عمر فرش خود را به راحتي افزايش دهيد. يكي از راهكارهاي بسيار مناسب براي رفع مشكلات مختلف در فرش‌ها، استفاده از خدمات قاليشويي است.

از جمله خدمات شايسته در اين مركز(قاليشويي)، مي‌توان به رفوگري نيز اشاره نمود. آيا مي‌دانيد كه هدف از رفوگري فرش‌ها چيست؟!؟ به عمل اصلاح، ترميم و مرمت فرش‌هاي آسيب ديده، رفوگري گفته مي‌شود. با پيشروي آسيب ديدگي كوچك، مي‌توانيد شاهد از بين رفتن و كاهش عمر فرش خود باشيد. اما اگر به سرعت براي رفع اين مشكل اقدام نماييد، مي‌توانيد شاهد عمر بلند مدت فرش خود باشيد.

چگونه يك قاليشويي معتبر با خدمات رفوگري ايده‌آل انتخاب كنيم؟!

حال سوال اينجاست كه در بين انبوه قاليشويي‌ها، چطور مي‌توان بهترين مركز براي رفوگري را شناخت؟! رفوگري از جمله حرفه‌هايي است كه نياز به دقت و تجربه‌ي بسيار زياد دارد. در صورتي كه از دقت عمل بالا در اين عمل استفاده نشود، شاهد آسيب جدي‌تري در فرايند رفوگري، خواهيد بود. لذا بهتر است در اين مورد، حساسيت بالايي را به خرج دهيد.

1.براي اينكه بتوانيد يك مركز رفوگري ايده‌آل و مناسب را انتخاب كنيد، بايد ابتدا به نيروهاي مشغول به كار در اين مكان‌ها توجه نماييد. با توجه به بازار رقابتي اين روزها، شاهد عدم كفايت سطح دانش بسياري از افراد در زمينه‌ي رفوگري فرش خواهيم بود. لذا بهتر است مكاني را براي رفوگري فرش انتخاب كنيد كه از كادر مجرب، متخصص و باتجربه‌اي برخوردار باشد.

2.استفاده از تجهيزات مناسب براي رفوگري، از ديگر نكات طلايي براي شناخت بهترين مركز رفوگري است. براي اينكه اين فرايند به بهترين نحو انجام پذيرد، بايد از تجهيزات مناسب و كاربردي استفاده نمود. در صورت استفاده از تجهيزات نامناسب و بي كيفيت، شاهد عدم رفوگري سالم و ايده‌آل خواهيد بود.

3.از ديگر نكات مهم براي انتخاب مركز معتبر قاليشويي براي رفوگري فرش، توجه به قيمت مناسب و مقرون به صرفه آن است. بهتر است پس از مقايسه موارد مهم و همچنين با توجه به عملكرد كاركنان، انتخاب هوشمندانه‌اي را براي خود رقم بزنيد. در اين صورت علاوه بر برخورداري از مزاياي فوق العاده، طول عمر فرش خود را نيز افزايش خواهيد داد.

 

چه عواملي سبب ايجاد مشكل در فرش شما خواهند شد؟

عوامل مخرب بسيار زيادي مي‌توانند آسيب‌هاي جدي را براي فرش شما در بر داشته باشند. اغلب پس از مراجعه به قاليشويي معتبر، مي‌توانيد شاهد بسياري از مشكلات فرش خود باشيد. از جمله اين عوامل عبارتند از:

قرار گرفتن بيش از حد فرش در برابر نور مستقيم خورشيد
فرسودگي بسيار بالا به جهت عمر طولاني
پوسيدگي فرش
سوختگي فرش
پارگي در اثر عدم نگهداري صحيح
بيد زدگي فرش

و ... مي‌توانند بر روي كاهش عمر فرش تاثيرگذار باشند. در صورتي كه فرشي با اين مشخصات به قاليشويي مراجعه نمايد، قطعا بايد رفو گردد. در غير اين صورت با مشكلات بزرگتر و در نتيجه با خارج شدن از دور كاربري مفيد، مواجه خواهد شد. با توجه به مقرون به صرفه بودن هزينه‌ي رفوگري نسبت به خريد مجدد فرش، اغلب افراد از اين گزينه براي سلامت فرش‌هاي خود استفاده مي‌كنند.

 

در چه مواقعي فرش شما به رفوگري نياز دارد؟

آيا مي‌دانيد چه زماني بايد از خدمات رفوگري قاليشويي استفاده نماييد؟!؟ با تشخيص اولين آسيب ديدگي و مشكل در فرش، بايد سريعا براي رفوگري آن اقدام نمود. در اين صورت شما مي‌توانيد از بروز مشكلات جدي‌تر و از بين رفتن فرش، جلوگيري نماييد. پس از مشاهده‌ي اولين پارگي، سوختگي، بيد زدگي، پوسيدگي و ... بايد به قاليشويي معتبر مراجعه نماييد. در اين مركز متخصصين و افراد با تجربه به راحتي و با استفاده از تجهيزات مناسب، اقدام به رفو فرش شما خواهند نمود.

خدمات رفوگري در قاليشويي چيست؟

شايد اين سوال براي شما پيش آيد كه در قاليشويي چه خدمات رفوگري به مخاطبين ارائه مي‌شود؟! اغلب در بخش رفوگري مي‌توان شاهد مراحل زير بود:

رنگ برداري: (اغلب فرش‌هاي دستباف كه دچار تداخل رنگي شده‌اند، به اين بخش ارجاع داده مي‌شوند.)
مرمت سوختگي: (قسمت‌هايي از سوختگي سطحي مانند سوختگي با اتو، سيگار و ... . همچنين سوختگي عميق مانند سوختگي با ذغال و ... در اين بخش مرمت مي‌شوند.)
مرمت ريشه: (از ديگر فرايند رفوگري در قاليشويي، ترميم ريشه قالي است. در اين بخش ريشه‌هاي آسيب ديده قالي‌هاي ماشيني و دستباف مرمت مي‌شوند. در اين صورت زيبايي و كيفيت فرش شما، دو چندان خواهد شد.)
درمان پوسيدگي: (از ديگر مشكلات رايج در برخي از فرش‌هاي دستباف و قديمي، پوسيدگي آنها است. پوسيدگي مي‌تواند مشكلات مختلفي را براي فرش به وجود آورد. لذا بايد با مشاهده‌ي اولين پوسيدگي، براي ترميم آن اقدام كرد.)
پارگي فرش: (در برخي از موارد مانند: عدم نگهداري و مراقبت صحيح از فرش، عدم تا كردن صحيح، اسباب كشي نادرست و ... شاهد پارگي فرش خواهيد بود. خدمات رفوگري اين امكان را براي شما فراهم مي‌كند كه به راحتي براي ترميم آن اقدام كنيد.)
برطرف كردن كجي فرش: (از ديگر مشكلاتي كه اغلب قاليشويي‌ها با آن مواجه هستند، كجي فرش‌هاي دستباف است. اين فرش‌ها به جهت عدم شستشو و استفاده‌ي صحيح با مرور زمان، دچار آسيب و كجي شده‌اند. خدمات رفوگري در اين مركز، اين مشكل را نيز برطرف خواهد نمود.)

اطلاعيه تبليغاتي :

چنانچه صاحب يك مجموعه قاليشويي هستيد و نياز به مرجعي براي تبليغ قاليشويي خود داريد به پلتفرم بشور مراجعه نماييد.بشور تنها مرجع انلاين تبليغ قاليشويي بصورت تخصصيبا بازدهي بالا ميباشد...


نحوه‌ي رفوگري در قاليشويي:

براي رفوگري و يا همان مرمت و اصلاح، نيازمند استفاده برخي از تجهيزات كاربردي و خاص هستيد. وسايلي از قبيل:

نخ و سوزن مناسب
درفش
چاقوي مخصوص بافت
انبردست
موم
كلاف‌هايي كه هم جنس و همرنگ فرش باشند.
انگشتانه

مي‌توانند در اين مرمت همراه استاد كار در قاليشويي باشند. اولين گام در رفوگري شستشوي مناسب فرش است. براي ترميم آسيب ديدگي‌هاي بزرگ، از قاب چوبي استفاده مي‌كنند. سپس شاهد مرحله‌ي گره زني و تاركشي خواهيم بود. در اين صورت فرش به حالت قبلي و اوليه خود بازمي‌گردد. براي از بين بردن حالت پيچ خوردگي و چروك فرش نيز از نوارهاي مناسب استفاده مي‌كنند. گاهي سطح رفوگري بسيار عميق است. لذا استفاده از خدمات حرفه‌اي رفوگري در اين زمينه، بسي سودمند خواهد بود.


تعميرات كابينت

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۱۹:۲۰ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

چگونه يك قاليشويي خوب انتخاب كنيم؟

چگونه يك قاليشويي خوب انتخاب كنيم؟

قاليشويي در سيدخندان

افكار نيوز

اگر همين حالا عباراتي مثل:قاليشويي در منطقه و قاليشويي در محل را در موتورهاي جستجوگر سرچ كنيد، با انبوهي از تبليغات مختلف مواجه خواهيد شد.

چگونه يك قاليشويي خوب انتخاب كنيم؟
اگر همين حالا عباراتي مثل: قاليشويي در منطقه و قاليشويي در محل را در موتورهاي جستجوگر سرچ كنيد، با انبوهي از تبليغات مختلف مواجه خواهيد شد.

انتخاب يك قاليشويي معتبر، كار آساني نيست كه شما با مقايسه چند تبليغ بتوانيد به درك درستي از خدمات يك مجموعه برسيد. اگر شما هم با وجود انبوه تبليغات، دچار سردرگمي شده‌ايد و نمي‌دانيد كه كداميك خدمات بهتري را ارائه مي‌دهد، همراه ما باشيد تا آشنا شويد با:

هشدارهاي پليس درباره قاليشويي هاي غيرمجاز
فضاي مجازي حياط‌‌خلوت تبليغات
بهترين قاليشويي در تهران
4

خصوصيات يك قاليشويي خوب

يك مركز خوب، بايد از خدمات پيشرفته و سيستم ثبت سفارش آنلاين كمك بگيرد و در كوتاه‌ترين زمان ممكن، فرش‌هاي دريافت شده را به صورت خشك و رول شده به شما تحويل دهد. از مهم‌ترين ويژگي‌هاي يك قاليشويي ارزان و معتبر، مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

ارائه خدمات با قيمت مناسب و منطقي
سيستم ثبت سفارش آنلاين ۲۴ ساعته
ارائه فاكتورهاي رسمي در زمان دريافت فرش
تضمين تحويل فرش و قاليچه در زمان مقرر
داشتن تيم حمل و‌نقل حرفه‌اي با پشتيباني قوي
ارائه خدمات متفاوت لكه‌بري، سفيد شوري و ترميمي
درك شرايط مشتري و ارائه خدمات مطابق با درخواست آن‌ها
انجام عمليات خشك‌شويي به صورت كاملاً حرفه‌اي و پيشرفته
ارائه خدمات گسترده براي فرش‌هاي ماشيني، ابريشمي و دستبافت
داشتن مواد شوينده متفاوت با در نظر گرفتن رنگ و جنس الياف فرش
داشتن تيمي از كارشناسان متبحر در تشخيص نوع و ميزان آلودگي‌هاي فرش
شادسر مجهزترين ارائه دهنده خدمات قاليشويي در تهران

قاليشويي آنلاين
اگر به دنبال يك قاليشويي آنلاين و معتبر هستيد، پيشنهاد مي‌كنيم كه از خدمات مجموعه شادسر استفاده كنيد. قاليشويي شادسر با شستشوي تخصصي موكت، پرده، تابلو فرش و فرش‌هاي دستباف و ابريشمي، توانسته است توقعات مشتريانش را برآورده سازد. آنچه كه قاليشويي شادسر را از ساير آن متمايز كرده است، حضور پرسنل باتجربه و متعهد، كيفيت بالاي شستشو و سرعت بي‌نظير ارائه خدمات شستشو مي‌باشد. اگر در رابطه با تعرفه و هزينه دريافتي خدمات شستشو، ابهاماتي در ذهن شما شكل گرفته است، مي‌توانيد همين حالا از پشتيباني متعهد قالي شويي شادسر كمك بگيريد تا بدون هيچ ابهامي، براي تحويل فرش‌ها اقدام كنيد. شما هم قطعاً با يك‌بار تجربه استفاده از خدمات اين مجموعه، مشتري دائمي آن‌ها خواهيد شد.

5

جمع بندي

پيدا كردن يك مركز مناسب و معتبر براي شستن قالي‌ها، كار نسبتاً سختي است، چراكه فرش‌ها جزء اركان اصلي در دكوراسيون خانه‌هاي ايراني هستند. اگر شما هم به دنبال دريافت خدمات حرفه‌اي هستيد و دوست داريد كه فرش‌هايتان به كمك جديدترين تجهيزات شسته و خشك شوند، هرچه سريع‌تر به سايت قاليشويي شادسر مراجعه كنيد. پرسنل مجرب و باتجربه اين مجموعه با ارائه خدمات متفاوت و كاملاً تخصصي، از رنگ پس دادن و پارگي فرش‌هاي دستباف ابريشمي جلوگيري مي‌كنند و فرش‌هاي ماشيني را با چند روش مختلف اعلا شور، سفيدشور و لكه‌بر مي‌شويند تا هيچ لكه و كثيفي بر روي آن‌ها باقي نماند. براي آگاهي از قيمت خدمات قاليشويي شادسر، به سايت اصلي اين مجموعه مراجعه تا پس از ثبت سفارش، در كمترين زمان ممكن، قالي‌هاي شسته شده را تحويل بگيريد.

ويژگي هاي فرش پازيريك

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۱۶:۱۵ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

معرفي جديدترين دستگاه هاي مكانيزه قاليشويي

معرفي جديدترين دستگاه هاي مكانيزه قاليشويي


قاليشويي شرق تهران


صراط نيوز


يكي از موارد مهمي كه باعث اعتبار بخشيدن به قالي شويي مشهد شده است، شستشوي مكانيزه فرش مي باشد. در حقيقت وجود دستگاه هاي مدرن نشانه كيفيت بالا در اين مركز  است.

rnمعرفي جديدترين دستگاه هاي مكانيزه قاليشويي

 

 

قاليشويي يكي از مواردي است كه تقريبا همه افراد در طول سال با آن سر و كار دارند. انتخاب يك قاليشويي خوب و مطمئن براي شستشوي دقيق و عالي امري بسيار مهم تلقي مي گردد. قاليشويي ابريشم خراسان يكي از مجهزترين قاليشويي مشهد مي باشد. اين قاليشويي با استفاده از مواد شوينده عالي و دستگاه هاي پيشرفته بهترين خدمت رساني را براي مشتريان عزيز فراهم نموده است. در واقع قاليشويي هاي بسياري براي اين منظور وجود دارند. ولي داشتن تمامي موارد كيفي و كمي در شستشوي فرش، قاليشويي ابريشم خراسان را از ديگر قاليشويي ها جدا مي نمايد.

 


معرفي جديدترين دستگاه هاي مكانيزه قاليشويي

 


معرفي جديدترين دستگاه هاي مكانيزه قاليشويي

 


امروزه در كارخانه ها دستگاه هاي قاليشويي به صورت مكانيزه وجود دارند. اين دستگاه ها به نحو مطلوبي و بدون آسيب رساندن به فرش، كار شستشو و خشك كردن را انجام مي دهند. با بهره گيري از اين دستگاه ها كيفيت شستشوي فرش و رضايت مشتريان به ميزان زيادي افزايش يافته است. در واقع با استفاده از اين روش، غبارگيري، شستشو، رفوگري و لكه گيري فرش با كمترين نياز به نيروي انساني صورت مي پذيرد.

 


آشنايي با انواع دستگاه هاي قاليشويي

 


دستگاه اتوماتيك ثابت و ريلي، ماشين آبگير لوله اي و دستگاه خاك گير چرخشي از انواع دستگاه ها در كارخانه قاليشويي به شمار مي آيند.

 


لازم به ذكر است كه فرچه هاي اين دستگاه ها در قاليشويي مشهد نقش مهمي در خيس شدن بهتر فرش ها دارند. چرخيدن اين فرچه ها بر روي فرش موجب مي شود كه تمام قسمت هاي فرش تميز شود. يكي از مهمترين مراحل قاليشويي مكانيزه، تشخيص كارشناس براي تكرار انجام اين فرايند مي باشد. يعني كارشناس تعيين مي كند كه اين مراحل چند بار انجام شود. معمولا در مرحله آبگيري با قرار دادن فرش به صورت لول شده در دستگاه آبگير لوله اي، آب آن را مي گيرند. در نهايت جهت خشك كردن فرش، آن را به گرمخانه گازي انتقال مي دهند.

 


استفاده از دستگاه آبگير لوله اي در قاليشويي مشهد

 


از دستگاه آبگير لوله اي در قاليشويي مشهد استفاده مي كنند. براي اينكه فرش ها را به نحو مطلوبي خشك كنند، از يك سري تكنولوژي ‌ها براي اين منظور بهره مي ‌گيرند. از ويژگي هاي بارز اين ماشين مي ‌توان به داشتن ميكروسوئيچ و برنامه شستشو اشاره نمود. همچنين شمارش تعداد فرش هاي آبگيري شده در طول روز نيز از مزاياي اين دستگاه به حساب مي آيد. علاوه بر آن، از چروك شدن فرش بعد از شستشو و پارگي آن پيشگيري مي كند. زيرا دستگاه حركت آرامي دارد و بعد از آبگيري توسط آن، فرش به حالت قبل باز مي گردد و لول مي شود.

 


آبگيري با استفاده از اين روش در قاليشويي مشهد در كمترين زمان ممكن و بدون حضور متخصص به بهترين نحو انجام مي گيرد. به صراحت مي‌ توان بيان نمود كه وجود اين دستگاه در كارخانه قاليشويي بسيار حائز اهميت مي باشد. چرا كه سرعت آن باعث مي شود هم آب و هم مواد شوينده از بافت فرش به خوبي خارج گردد. انجام اين عمل حتي در فصل زمستان نيز به راحتي امكان پذير است. با استفاده از اين ماشين آبگير ديگر نبايد نگران آويز نمودن فرش و يا محدوديت فضا براي خشك شدن آن باشيد.

 


معرفي جديدترين دستگاه هاي مكانيزه قاليشويي

 


قاليشويي ابريشم خراسان يكي از مجهزترين قاليشويي در مشهد مي باشد

 


خصوصيات دستگاه قاليشويي خشك كن

 


در حقيقت خشك نمودن فرش با دستگاه را مي توان يكي از اهداف اصلي جهت بالا بردن كيفيت شستشوي فرش در قاليشويي مشهد دانست. اين دستگاه را با نام سانتريفيوژ مي شناسند. لازم به ذكر است كه اين نوع دستگاه قاليشويي براي آبگيري بهتر فرش ها به صورت دايره اي مي چرخد. اين فرآيند تاثير به سزايي در خشك كردن هرچه سريعتر فرش ها خواهد داشت.

 


شايان ذكر است كه اين ماشين با دارا بودن يك موتور بسيار قوي توانايي آبگيري فوق العاده اي دارد. علاوه بر آن، ديواره هاي دستگاه نيز از ورق هاي فولادي ساخته شده است. همين مورد باعث جلوگيري از زنگ زدگي و پوسيدگي دستگاه مي گردد. اين ماشين از انواع مختلف ديگري مانند شلاق زن دستي و اتوماتيك برخوردار است. ناگفته نماند كه كنترل اين دستگاه قاليشويي به صورت اتوماتيك بوده و همچنين قابليت تنظيم دارد.

 


پاك كردن چسب  از روي فرش در قاليشويي مشهد

 


قاليشويي مشهد در رابطه با پاك كردن چسب از روي فرش تاكيد دارد. پس حواستان باشد كه لكه چسب را از روي فرش پاك نماييد. در واقع اگر نسبت به اين مورد بي توجه باشيد، به مرور زمان رنگ آن قسمت از فرش دچار تغييراتي مي شود. بنابراين دقت كنيد كه بعد از ايجاد اين مشكل، نسبت به برطرف نمودن آن اقدامات لازم را به عمل آوريد. اگر نتوانستيد اين كار را انجام دهيد، پيشنهاد مي كنيم حتما با قاليشويي ابريشم خراسان تماس بگيريد تا از متخصصان حرفه ‌اي بهره مند شويد. كارشناسان به محل مورد نظر فرستاده مي شوند و يك فرش بدون لك و تميز را به شما تحويل خواهند داد.

 


شستشوي مكانيزه فرش در قاليشويي مشهد و مزاياي آن

 


يكي از موارد مهمي كه سبب اعتبار قاليشويي مشهد گرديده است، شستشوي مكانيزه فرش مي باشد. در حقيقت استفاده از دستگاه هاي مدرن در اين مركز نشانه كيفيت بالاي آن است. همانطور كه مي دانيد، روش ‌هاي زيادي براي شستن فرش وجود دارد. اما در حال حاضر استفاده از دستگاه هاي مكانيزه در نظافت بيشتر فرش ها اثربخشي بيشتري داشته است.

 


اين دستگاه ها كه در قاليشويي مشهد مورد استفاده قرار مي گيرند، داراي برس شستشو هستند كه با توجه به ضخامت فرش تنظيم مي گردند. از اين رو، با قرارگيري در ميان الياف فرش همه آلودگي ها را برطرف مي نمايند. مزيت هاي استفاده از اين دستگاه ها عبارتند از:

 


- جلوگيري از خستگي كارگران

 


- شستشوي فرش با دقت بالا و تميز شدن سطح آن از آلودگي و لك

 


- امنيت بالاتر در مقايسه با دستگاه هاي قديم

 


- شستشوي پشت فرش ها با استفاده از برس هاي غلتكي

 


- سرعت بالا و كاهش هزينه هاي مربوط به برق و آب مصرفي

 


- آبكشي با مصرف آب كم

 


معرفي جديدترين دستگاه هاي مكانيزه قاليشويي

 


شستشوي مكانيزه فرش در قاليشويي مشهد و مزاياي آن

 


حرف آخر در رابطه با قاليشويي مشهد

 


به‌ طوركلي در صنايع مختلف با پيشرفت هاي روز افزوني روبه رو هستيم. در قاليشويي مشهد نيز دستگاه هاي تمام مكانيزه اي وجود دارند كه عمليات شستشوي فرش از طريق آنها به بهترين نحو صورت مي پذيرد. قاليشويي ابريشم خراسان از معتبرترين قاليشويي در مشهد است كه كليه خدمات قاليشويي را به بهترين شكل ارائه مي دهد. اين خدمات توسط يك كارخانه مجهز و با بهره گيري از نيروهاي كاربلد و حرفه اي انجام مي گيرد.

 

 

 

 

 

 

rn


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۱۵:۳۴ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

چطور هزينه هاي قاليشويي در سال 1401 را كم كنيم؟

چطور هزينه هاي قاليشويي در سال 1401 را كم كنيم؟

قاليشويي شريعتي

 


هزينه قاليشويي برحسب مترمربع تعيين مي شود. اتحاديه قالي شويي با تعيين قيمت هر مترمربع شستشوي انواع فرش نرخ قاليشويي را مشخص مي كند.


قاليشويي با جديدترين دستگاه‌ها


به گزارش صداي ايران، هزينه قاليشويي برحسب مترمربع تعيين مي شود. اتحاديه قاليشويي با تعيين قيمت هر مترمربع شستشوي انواع فرش نرخ قاليشويي را مشخص مي كند. قاليشويي ها براساس متراژ، نوع خدمات و جنس فرش قيمت نهايي را اعلام مي كنند.
از قاليشويي قيمت مناسب با كيفيت استفاده كنيم!
يكي از دغدغه هاي مشتريان پيدا كردن قاليشويي قيمت مناسب با توجه به افزايش هزينه هاست. امروزه تعداد قاليشويي ها بسيار زياد شده است. از اين رو انتخاب قاليشويي مناسب كار چندان راحتي نخواهد بود. براي انتخاب قاليشويي بايد به يكسري نكات مهم توجه كنيد. اولين چيز براي انتخاب قاليشويي داشتن مجوز است. شما بايد مركزي را انتخاب كنيد كه عضوي از اتحاديه قاليشويي باشد.

ما با عضو بودن در اتحاديه نرخ قاليشويي مصوب را رعايت مي كنيم، بنابراين قيمت مناسب قاليشويي ما يكي از ويژگي هاي بارز ما به حساب مي آيد. از ديگر نكات مهم انتخاب قاليشويي استفاده از مواد شوينده مناسب است. براي هر نوع فرش بايد از مواد شوينده مخصوص به آن استفاده كرد. به همين دليل كيفيت مواد شوينده مورد استفاده در قاليشويي بسيار اهميت دارد.

استفاده از دستگاه هاي مكانيزه يك امتياز مثبت براي قاليشويي به حساب مي آيد. ما با بهره گيري از دستگاه هاي مكانيزه و مواد شوينده با كيفيت توانسته ايم نظر مشتريان را به خود جلب كنيم. همچنين هزينه قاليشويي ما از نظر اقتصادي بسيار مقرون به صرفه است.

اكثر افراد اين تصور را دارند تنها براي شستشوي فرش بايد به قاليشويي مراجعه كرد. در صورتيكه ارائه خدمات متفاوتي از قبيل موكت شويي، مبل شويي، رفوگري و ... اعتبار قاليشويي را تأييد خواهد كرد. ما با ارائه خدمات متنوع توانسته ايم بر اعتبار خود بيفزاييم.
همه فرشهايمان لازم نيست در طول سال شسته شوند
ممكن است اين سوال براي شما پيش آمده باشد كه در سال چند بار فرش ها را بشوييم؟

شستشوي قالي در ايران يك سنت ديرينه است. همچنين با توجه به قيمت بالاي فرش ها نگهداري از آن ها بسيار اهميت دارد. يكي از بهترين راه ها جهت حفظ سلامت و كيفيت فرش شستشوي اصولي آن است.

شما با شستشوي منظم فرش ها مي توانيد طول عمر آن ها را افزايش دهيد. شستن فرش اصول مخصوص به خود را دارد. رعايت اين اصول باعث سالم نگه داشتن فرش مي شود. نيروهاي ما ابتدا فرش هاي شما را كارشناسي مي كنند. سپس ايرادات و آلودگي هاي فرش ها را برطرف مي كنند و آن ها را مي شويند. ما با بهره گيري از كادر مجرب فرش هاي شما را مي شوييم.

در صورت داشتن كودك خردسال و رفت و آمد زياد فرش هاي شما بيشتر در معرض كثيف شدن قرار مي گيرند. شما با توجه به نوع و حجم آلودگي بايد زمان شستشوي فرش را تعيين كنيد. شما مي توانيد فرش هاي آلوده خود را هر 6 ماه يكبار بشوييد.

اگر فرش هاي شما كمتر در معرض آلودگي هستند شما مي توانيد هر 10 ماه يكبار در سال شستشوي فرش هاي خود را انجام دهيد. ما با هزينه قاليشويي مناسب خدمات با كيفيتي را به شما ارائه خواهيم داد. شما مي توانيد با خيالي آسوده شستشوي فرش هاي خود را به ما بسپاريد.

استفاده از روش هاي خانگي براي كم كردن هزينه هاي قاليشويي

فرش در زندگي ما ايراني ها بسيار كاربرد دارد. فرش ها در اثر استفاده زياد زود به زود كثيف مي شوند. اكثر مواقع اين سوال براي شما پيش مي آيد كه شستشوي فرش ها را به قاليشويي بسپاريم و يا اينكه خودمان در منزل انجام بدهيم؟

اما تميز كردن فرش ها كار چندان راحتي نيست. شما بايد از مهارت فرش شويي برخوردار باشيد.

شما هر چقدر هم روش صحيح شستشوي فرش را در منزل ياد بگيريد باز هم نمي توانيد به خوبي قاليشويي فرش هايتان را بشوييد. علت اين است كه شستشوي فرش در قاليشويي با دستگاه هاي پيشرفته انجام مي شود. در قاليشويي به دليل وجود امكانات تمامي لكه هاي فرش به خوبي پاك مي شوند. در حاليكه در منزل پاك كردن تمامي لكه ها از روي فرش امكان پذير نخواهد بود.

در قاليشويي ما به دليل استفاده از مواد شوينده درجه يك هيچگونه آسيبي به الياف و بافت فرش شما وارد نخواهد شد. سخت ترين مرحله شستن فرش آبكشي كامل آن است. ما با استفاده از دستگاه هاي پيشرفته فرش هاي شما را به طور كامل آبكشي مي كنيم.

امروزه به دليل تورم و افزايش هزينه ها شستشوي فرش ها توسط قاليشويي براي شما به صرفه تر خواهد بود. هزينه قاليشويي ما مطابق نرخ اتحاديه است. شما در برابر هزينه اي كه پرداخت مي كنيد، خدمات با كيفيتي را دريافت خواهيد كرد. ما خدمات با كيفيت را با قيمت بسيار مناسب در اختيار شما قرار مي دهيم.

يكي از عوامل موثر بر كيفيت شستشوي فرش انتخاب فصل مناسب است. فرشي كه شسته مي شود بايد سريعا خشك شود تا دچار پوسيدگي نشود، بنابراين بهترين زمان قاليشويي نيمه اول سال و ماه هاي گرم سال است. شما با سپردن فرش ها به قاليشويي ديگر استرس تغيير آب و هوا را نخواهيد داشت زيرا شستشوي فرش ها با دستگاه هاي تمام اتوماتيك انجام مي شود.

 

 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ تير ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۵۰:۵۶ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)