خبرهای مربوط به شستشوی فرش خبرهای مربوط به شستشوی فرش .

خبرهای مربوط به شستشوی فرش

انتقام عجیب کارگر قالیشویی از صاحب کارش پس از اخراج

انتقام عجیب کارگر قالیشویی از صاحب کارش پس از اخراج

قالیشویی در خواجه عبدالله

 


حوادث رکنا: پشت پرده سرقت فرش‌های نفیس توسط کارکنان یک شرکت قالی شویی، کارمند اخراجی این شرکت بود که برای انتقامجویی نقشه سرقت کشیده بود.


انتقام عجیب کارگر قالیشویی از صاحب کارش پس از اخراج
علی بابا
به گزارش رکنا، اواخر سال گذشته شکایت‌های متعددی به پلیس پایتخت گزارش شد که نشان می‌داد مردی به بهانه شست و شوی قالی، دست به سرقت می‌زند. یکی از مالباخته‌ها گفت: من سال‌ها بود که فرش هایم را به یک قالیشویی معتبر می‌دادم و آخرین بار شب عید هم تصمیم گرفتم فرش‌های دستباف را برای شست و شو به قالیشویی بدهم.

 


یکی از کارکنان آنها مردی بود به نام مجید. او را سال‌ها بود که می‌شناختم و به همین دلیل با او تماس گرفتم و وی فورا به خانه‌ام آمد. مجید بعد از بردن فرش‌ها غیبش زد و هرچه به او زنگ زدم جواب نداد. با قالیشویی که تماس گرفتم متوجه شدم که مجید مدتی قبل از آنجا اخراج شده و فرش‌های من اصلا در قالیشویی نیست.

 

با افزایش شکایت‌های مشابه، تحقیقات در این‌باره آغاز و مأموران موفق شدند مجید را شناسایی و دستگیر کنند. او در بازجویی‌ها به سرقت سریالی اعتراف کرد و گفت: 8سال بود که در قالیشویی کار می‌کردم و هیچ مشکلی نداشتم.

 


با دلسوزی کار می‌کردم اما قبل از عید کارفرمایم بی‌دلیل با من سرناسازگاری گذاشت. وی ادامه داد: حدود 8میلیون تومان از او طلب داشتم اما وی مرا اخراج کرد. من هم برای انتقامجویی فرش‌های مشتریان ثابت قالیشویی را که با من تماس می‌گرفتند سرقت می‌کردم و در سایت‌های خرید و فروش کالا می‌فروختم تا اینکه دستگیر شدم. پس از اعترافات متهم پرونده وی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

 

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۰۴:۳۱ توسط:ادمین موضوع: نظرات (0)